Kosiminen ylioppilasjuhlapuheessa
Asumme ihan toisella puolella suomea ja nyt olisi suku koolla, oon ensimmäinen puheenpitäjä ja meilläkin vaimo juuri ammattiin valmistunut ja haluan häntä muistaa tässä juhlista tärkeimmässä. Minun rakas mummoni tätä ehdotti ja hankki ihanan sormuksenkin, siskolleni joka siis nyt on ylioppilas en ole vielä kertonut ettei yllätys menisi piloille. Serkun puoleiselle suvulle vihjasin ja siellä jo suunniteltiinkin morsiamen ryöstöä. Olen taipuvainen hermostumaan julkisissa puheissa joten joten joudun ottamaan rauhoituslääkettä jota sain uutena vuotena koiramme rakettipelkoon mutta siitä en ole maininnut mummolleni
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Että mitä? Kuka kosii ketä?
Mummo ilmeisesti koiraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo ilmeisesti koiraa
Okei, se on kyllä ihan sopivaa, etenkin jos vaari on jo vainaa.
NO NYT... mulle viidelläkympillä sitä mitä sä oot vetäny!
meillä miehellä oli viime kesänä häissä puhe mut se oli niin hermostunut että sammui jo matkalla juhlapaikalle, sit häitten jälkeen se kehui sille miehelle että sait hyvän vaimon kun ne seurusteli hetken amiksessa, ei kuulemma enää puheita ja viinaa saman päivänä
Vierailija kirjoitti:
NO NYT... mulle viidelläkympillä sitä mitä sä oot vetäny!
Koirien rauhoittavia. Sehän oli ainoa, jonka tekstistä sai selvää.
En tiedä, mitä kysyttiin, mutta vastaan otsikkoon, että ei kannata kosia ketään ylioppilasjuhlapuheessa. Ylioppilasjuhlat ylioppilasjuhlina ja kosimiset sitten erikseen, mieluiten ei yhtään missään julkisessa puheessa.
meidän koiralle kehittyi vaikea lääkeaddiktio, lähti juuri tuosta paukkuarkuudesta. Paha vaiva metsästyskoiralle joten ymmärtää että ahditui kovasti. Nyt mennään kohti parempaa huomista vaikka repsahdus voi olla edessä milloin tahansa, ihmisellehän tämä on nyt välittämistä ja läsnäoloa- rinnalla kulkemista. Nämä samat tunteet muistan lapsuudesta kun meillä oli aivan ihana hevonen joka myöhemmin alkoholisoitui täysin ravipiireissä, hyvälle juoksijalle löytyi aina juottajia
sekavaa höpinää, älä pidä puhetta ollenkaan, jätä se muille. Kosi rauhassa jossain kun ootte kahden