Onko totta että halutuin kumppani naisten mielestä on todellakin dilpompi-insinööri?
Isotuloisia miehekkäitä miehiä! Pariutuvat todella nopeasti, harvoin sinkkuna
Kommentit (65)
Ihan aiheen vierestä, mutta näin tänään ihan prinssi Harryn näköisen miehen! Tai voisikohan se prinssi olla kuitenkin se kaikkein halutuin..
Vierailija kirjoitti:
En valitse seurustelukumppania koulutuksen perusteella. Oikeasti, kuka valitsee?
No, minä esimerkiksi. Olen akateemisesti koulutettu nainen ja nuorena elin pari vuotta avoliitossa duunarimiehen kanssa. Kiva ja kunnollinen mies, mutta pidemmän päälle meillä ei oikein ollut mitään yhteistä.
Sittemmin olen pitäytynyt akateemisissa. On ollut niin juristia, KTM:ää kuin DI:täkin, joten kauhean valikoiva en ole :D
Ainakin kiinalaisten naisten kestosuosikki. Tunnen pitkälti toistakymmentä suomalaista kollegaa, DI/inssiä joilla on Kiinasta mukana tuotu vaimo.
Minäkin haluaisin dilpompi-insinöörin, kun ne on niiin viiiiiiiisaita.
Olen aina tullut toimeen näiden dilpompien kanssa, sekä työ- että yksityisemmän elämän puolella. Nyt olen vähän miettinyt, että onhan niitä muitakin kuin näitä dilpompia, mutta en tiedä, onko sitten jo vähän uhkarohkeaa.
No, eivät nämä dilpompi-miehet ainakaan vaikuta sellaisilta itsekeskeisiltä m*lkvisteilta kuin mitä esim. useimmat kauppatieteiden maisterit yms. ovat. Itselle ainakin DI-mies ollut nappiin mennyt valinta.
Kumma juttu. Itse opiskelin vuoden ajan dippainssiksi, kunnes kyllästyin ja onnistuin pääsemään kauppakorkeaan. Naisia ei ollut yhtäkään (ei siis edes yhden illan juttuja) koko inssiopiskeluaikana, mutta heti kun pääsin kauppikseen, löysin tyttöystävän :D Outoa. Voihan tässä olla sekin, että opiskeluaikana insseillä ei ole vientiä, mutta valmistumisen jälkeen kylläkin, onneksi itselle kävi näin, koska olisi ollut kieltämättä masentavaa ensin opiskella täysillä loppuun asti ja sitten vasta päästä naisen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu. Itse opiskelin vuoden ajan dippainssiksi, kunnes kyllästyin ja onnistuin pääsemään kauppakorkeaan. Naisia ei ollut yhtäkään (ei siis edes yhden illan juttuja) koko inssiopiskeluaikana, mutta heti kun pääsin kauppikseen, löysin tyttöystävän :D Outoa. Voihan tässä olla sekin, että opiskeluaikana insseillä ei ole vientiä, mutta valmistumisen jälkeen kylläkin, onneksi itselle kävi näin, koska olisi ollut kieltämättä masentavaa ensin opiskella täysillä loppuun asti ja sitten vasta päästä naisen makuun.
Näinhän se menee.
Naisille tärkeintä on käydä pitkiä keskusteluja rakastettunsa eli rahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
Naisille tärkeintä on käydä pitkiä keskusteluja rakastettunsa eli rahan kanssa.
Miehetkö ei rakasta rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjä. XD
Ei mut oikeesti se on miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen. Huumorintaju, luonne, empaattinen, yhdessä viihdytään ja pidetään hauskaa.
Oikeesti en suosittelisi seurustelemaan lentäjien kanssa ellei ole varma että on valmis siihen mitä se vaatii. Vaatii äärettömän paljon joustoa ja ymmärrystä toiselta osapuolelta. Muuttoja, yksinoloa jne. Lentäjän ammatti ei ole niin hehkeää kuin voisi kuvitella.Puolisoni on lentäjä enkä allekirjoita ollenkaan. Ei mitään ongelmia arjessa.
Lentäjä, eli lentää Finnairkonetta ja teillä ei ole lapsia, tai saatte asua sukulaisten lähellä. Puhuin hävittäjälentäjistä.
Sellainen homma on että diplominenhan on elämän perusedellytys järjen oheen. Kaikki huomaavat ennen pitkää.
Poliisit ja palomiehet ovat enemmän makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjä. XD
Ei mut oikeesti se on miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen. Huumorintaju, luonne, empaattinen, yhdessä viihdytään ja pidetään hauskaa.
Oikeesti en suosittelisi seurustelemaan lentäjien kanssa ellei ole varma että on valmis siihen mitä se vaatii. Vaatii äärettömän paljon joustoa ja ymmärrystä toiselta osapuolelta. Muuttoja, yksinoloa jne. Lentäjän ammatti ei ole niin hehkeää kuin voisi kuvitella.Puolisoni on lentäjä enkä allekirjoita ollenkaan. Ei mitään ongelmia arjessa.
Lentäjä, eli lentää Finnairkonetta ja teillä ei ole lapsia, tai saatte asua sukulaisten lähellä. Puhuin hävittäjälentäjistä.
onkohan näin
Ehdottomasti ei insinööriä! En kestäisi sitä jatkyvaa jahkaamista ja suunnittelua!
Nopealiikkeinen it, myynti- tai markkinointialan tyyppi on enemmän mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei insinööriä! En kestäisi sitä jatkyvaa jahkaamista ja suunnittelua!
Entä it-alalla oleva tietotekniikan di? 🤔
Onko tullut yhtåän Tinderissä vastaan kellekään vai meneekö heti
Vierailija kirjoitti:
Yhden päästin pari vuotta sitten vapaalle jalalle ja heti sillä oli kaunis korkeasti koulutettu uus daami.
Itse en välitä niin tylsästä seurasta/rakastajasta mutta vientiä hänellä varmasti riittää kun opetin vielä tyylitajuiseksikin sen nörtin.
Miten koulutus tai ammatti tekee jostakin tylsää seuraa tai huonon rakastajan?
Joo ei. Paras mies on hyvin tienaava herrasmies. Vuositulot miel. Yli 200 000. Toki di voi tienata hyvin esim. Yrittäjänä.
Tuntemani di:t eivät ole sosiaalisesti kovinkaan lahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä it-alalla oleva tietotekniikan di? 🤔
Edelleen ei. Työskennellyt kymmenien sellaisten kanssa viimeiset 22v joten tiedän mitä ovat. Ehkä 1/50 sosiaalisesti kyvykkäitä, avoimia uusille ajatuksille ja ideoille. Useimmat putkinäköisiä jääräpäitä.
Ja amerikkalaiset upseerit