Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että halutuin kumppani naisten mielestä on todellakin dilpompi-insinööri?

Vierailija
31.05.2019 |

Isotuloisia miehekkäitä miehiä! Pariutuvat todella nopeasti, harvoin sinkkuna

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä DI-mies - siitä huolimatta, että vähän ennakkoluuloisesti suhtauduin insinöörismiehiin nuorempana. En silloin ollenkaan pitänyt DI-tutkintoa erityisenä meriittinä pariutumismarkkinoilla..

Tienaa toki ihan mukavasti, mutta itselläni on kyllä hippusen parempi palkka kuin hänellä ;)

Vierailija
22/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatista viis kunhan miehen kanssa pystyy keskustelemaan pitkiä ja syvällisiä keskusteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatista viis kunhan osaa olla hiljaa eikä häiritse.

Vierailija
24/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunffatiriti riti tallanlei. Tiplomi intinööli oli töillä kommenttia oottaenn. Oikea valinda. Valize hänöt.

Vierailija
25/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan oli niin, että sairaanhoitajat saalisti insinöörejä. En tiedä, onko enää näin.

Vierailija
26/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos ollaan rehellisiä, kuka tuntee yhtään sinkuu DI:tä? Eipä niitä juuri ole

Minä nappasin juuri kolme vuotta sinkkuna olleen DI:n itselleni.

Vierailija
27/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävittäjälentäjä. XD

Ei mut oikeesti se on miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen. Huumorintaju, luonne, empaattinen, yhdessä viihdytään ja pidetään hauskaa.

Oikeesti en suosittelisi seurustelemaan lentäjien kanssa ellei ole varma että on valmis siihen mitä se vaatii. Vaatii äärettömän paljon joustoa ja ymmärrystä toiselta osapuolelta. Muuttoja, yksinoloa jne. Lentäjän ammatti ei ole niin hehkeää kuin voisi kuvitella.

Puolisoni on lentäjä enkä allekirjoita ollenkaan. Ei mitään ongelmia arjessa.

Vierailija
28/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskushan oli niin, että sairaanhoitajat saalisti insinöörejä. En tiedä, onko enää näin.

Opiskeluaikoinani 90-luvulla sairaanhoito-oppilaitos ja teku järjestivät yhteisbileitä. Huvitti kovasti, kun yksi mies tuli iskemään ja selitti, ettei oikein kehtaa edes sanoa, että opiskelee insinööriksi. Kuulemma ensimmäinen vuosi menossa. Tokaisin siihen, että sama juttu, mutta minä olen jo viimeisen vuoden opiskelija. t. insinöörinainen

Vierailija
29/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kiinnostuisi ollenkaan... Ei kiinnosta yhtään.

Sairaanhoitaja

Vierailija
30/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin sairaanhoitajien tarvitsee saalistaa yhtään ketään. Ja varmaan vaakakuppi kuitenkin kallistuu lääkäreihin.

Vierailija
31/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän insinöörit kaukaa. Kaikki tuntemani insinöörit sattuu olemaan pettäjiä.. kumma juttu 🤔

Vierailija
32/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärilentäjäkirurgijuristi

Vierailija
33/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä insinöörinaiselle insinöörimies kelpaa.

Vierailija
34/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Yhdem onnellisen vaimo

Vierailija
35/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse seurustelukumppania koulutuksen perusteella. Oikeasti, kuka valitsee?

Vierailija
36/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, omani ei ole enkä haluaisikaan, että olisi. Miehen siskon mies on di, mutta he tapasivat kyllä jo lukioikäisinä, ei siis vielä silloin ollut kuin kimeä-ääninen finninaama. Monia on makuja naisillakin.

Vierailija
37/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesta, itse en huolisi. Tarvin luovemman ja mielenkiintoisen ja hauskan miehen. DIt ei ole sellaisia, vaan aika asiapitoisia ja jähmeitä, voi tietty olla poikkeuksiakin who knows.

Vierailija
38/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse DI, kuten puolisonikin 🙄

Vierailija
39/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse seurustelukumppania koulutuksen perusteella. Oikeasti, kuka valitsee?

Tietäisitpä vaan. 😑

Vierailija
40/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä insinöörinaiselle insinöörimies kelpaa.

Nää on aina onnistunu parhaiten, mitä nyt olen elämää katsellut jonkin aikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä