Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bruttopalkka 3532€/kk - onko se mielestäsi todella hyvä, hyvä, keskinkertainen vai mitä?

Vierailija
24.05.2006 |

Omasta mielestäni saan ihan kelpo palkkaa, mutta yllättäen kollegani ansaitsevat 200-800¿ enemmän samassa tehtävässä? Olleet ilmeisesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan... Kyllä se raha minullekin tietysti kelpaisi...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei tuo ole edes vielä mitenkään erinomainen palkka. Minulla on kaksi yliopistotason tutkintoa (joista toinen ulkomailta), kielitaitoa ja työkokemusta 10 vuotta (osa ulkomailta). Ihan osaamistani ja työtehtäviäni vastaava palkka. Samantasoista palkkaa meillä firmassa saa muutkin samaa duunia (liikkeenjohdon konsultointi) samantyyppisellä taustalla tekevät.

Kyllä täällä palstalla vierailee myöskin koulutettuja ja hyväpalkkaisia mammoja. Avarakatseisuutta, siskot. Jos kysytte jotain, ilmoittakaa, ellette halua vastauksia suurempituloisilta tai muuten paremmin toimeentulevilta.

Vierailija
22/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin tyytymätön. Riippuu nyt sitten, että mistä hommasta on kyse, ja mikä on koulutustaustasi. T: kymmenen vuotta sitten valmistunut KTM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että TtM:sta löytyy noin sivistyneen kielenkäytön hallitsevia ihmisiä.

Tienaan todellakin 3500 euroa. Olen yksityisessä firmassa johtotehtävissä, enkä pidä palkkaani edes hyvänä. On sinun oma mokasi, jos et ole kyennyt hankkimaan parempipalkkaista työtä.

t. Se toinen TtM

Vierailija
24/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä bonuksia). Eli koulutukseen nähden hänellä todellä hyvä ja mulla varmaan vähän alle keskitason.

Vierailija
25/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni taas keskinkertainen

Vierailija
26/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä työtön työnhakija jolla karenssi. Tulot 0 euroa.. :(

Vierailija
27/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisen sektorin kuukausipalkat:

Tuorein julkistus: Yksityisen sektorin kuukausipalkkaisten ansiot 2 630 euroa lokakuussa 2004 (6.7.2005)

Yksityisen sektorin kuukausipalkkaisia palkansaajia oli 532 077. Naisten osuus oli noin puolet. Säännöllisen työajan ansio oli keskimäärin 2 630 euroa, miehillä 3 007 euroa ja naisilla 2 250 euroa.

Valtion kuukausipalkat:

Tuorein julkistus: Valtion henkilöstön ansiot nousivat 3,7 % 2004 (10.6.2005)

Valtion kuukausipalkkaisen henkilöstön keskimääräinen kokonaiskeskiansio kuukaudessa oli Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2004 marraskuussa 2 643 . Ansio nousi edellisestä vuodesta 3,7 %. Säännöllisen työajan keskimääräinen kuukausiansio oli 2 598 . Ansio nousi edellisestä vuodesta 3,9 %.

Tilastonikkari