Bruttopalkka 3532€/kk - onko se mielestäsi todella hyvä, hyvä, keskinkertainen vai mitä?
Omasta mielestäni saan ihan kelpo palkkaa, mutta yllättäen kollegani ansaitsevat 200-800¿ enemmän samassa tehtävässä? Olleet ilmeisesti oikeassa paikassa oikeaan aikaan... Kyllä se raha minullekin tietysti kelpaisi...
Kommentit (27)
itse olisin tyytymätön. Riippuu nyt sitten, että mistä hommasta on kyse, ja mikä on koulutustaustasi. T: kymmenen vuotta sitten valmistunut KTM
En tiennytkään, että TtM:sta löytyy noin sivistyneen kielenkäytön hallitsevia ihmisiä.
Tienaan todellakin 3500 euroa. Olen yksityisessä firmassa johtotehtävissä, enkä pidä palkkaani edes hyvänä. On sinun oma mokasi, jos et ole kyennyt hankkimaan parempipalkkaista työtä.
t. Se toinen TtM
siitä bonuksia). Eli koulutukseen nähden hänellä todellä hyvä ja mulla varmaan vähän alle keskitason.
Tällä hetkellä työtön työnhakija jolla karenssi. Tulot 0 euroa.. :(
Yksityisen sektorin kuukausipalkat:
Tuorein julkistus: Yksityisen sektorin kuukausipalkkaisten ansiot 2 630 euroa lokakuussa 2004 (6.7.2005)
Yksityisen sektorin kuukausipalkkaisia palkansaajia oli 532 077. Naisten osuus oli noin puolet. Säännöllisen työajan ansio oli keskimäärin 2 630 euroa, miehillä 3 007 euroa ja naisilla 2 250 euroa.
Valtion kuukausipalkat:
Tuorein julkistus: Valtion henkilöstön ansiot nousivat 3,7 % 2004 (10.6.2005)
Valtion kuukausipalkkaisen henkilöstön keskimääräinen kokonaiskeskiansio kuukaudessa oli Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2004 marraskuussa 2 643 . Ansio nousi edellisestä vuodesta 3,7 %. Säännöllisen työajan keskimääräinen kuukausiansio oli 2 598 . Ansio nousi edellisestä vuodesta 3,9 %.
Tilastonikkari
Vierailija: