Timmy, Scooter, Zenit, Race
Eli nyt on tarve ostaa rattaat pojalle.
Ikää 7kk. Hän ei nuku vaunuissa ellei niitä työnnetä, eli pääosin lenkkeily ja kaupunki käyttöön näitä tarvittais.
Olemme siis harkinneet näisä vaihtoehtoja:
Teutonia Timmy 320¿ (alessa pari kymppiä halvempana)
Emmaljunga Scooter 250¿ ( alessa 199¿)
Brio RAce (en tiedä tarkkaa hintaa mutta ilmeisesti reippaasti yli 300¿)
Brio Zenit ( myöskään näisen hinnasta ei tietoa)
Emmaljungat ois halvat, siksi ne miellyttäisi, lisäksi on kivoja värejä. Mutta selkänojaa ei saa ihan makuulleen, enkä tiedä pysyykö 7kuinen sitten niissä kunnolla lenkillä kun nukkuu.
Teutonia Timmyt on kivan näköset ja ihan kohtuu hintaiset, mutta saatavilla vain 3 kuosia ja en haluaisi niin tummia kun ne kaikki on.
Brio Zenit ois kiva myös, värivalikoimaa löytyisi, mutta onkohan kuinka kallis?? Brio RAce on lie liian avoratasmainen 7kuiselle vaikka selkänoja meneekin kuulemma melkein makuulleen kuten Scooter.
Eli kokemuksia näistä rattaista ja neuvoa mitkä näistä valkkaisimme.
Täällä meillä päin näistä ei myydä kun Brioa joten emme liikkeeseen pääse niitä testailemaan. Kun ostoksille lähdemme on matka sen verran pitkä että rattaat pitäis siltä reissulta sitten myös ostaa.
Kommentit (6)
Missä on Emmaljunga Scooterit vielä 199e tarjouksessa? Lastentarvikkeen tarjoushinta loppui huhtikuuhun.
Brion Race rattaiden hinta oli muistaakseni 249e Stockkalla.
Itsekin olen k o v a s t i pohtinut kuomurattaiden ostoa tänä keväänä. Entisilläkin ihan ok pärjätään, mutta....
Minusta Brion Zenitit oli rumat, mutta ei siis tämän asiallisempaa syytä hylkäämiselle. Scooterit ja Racet ominaisuuksiltaan ihan vastaavat, mutta Scootereiden ulkonäkö kivampi, tosin sitten niitä ihanimpia väriyhdistelmiä ei sitten liikkeissä niin vain ollut, siihen tyssäsi minun Scootereiden osto aiemmin.
Timmyistä en ole katsastanut kuin netissä, mutta ilman muuta noin pienellä selkänojan saaminen makuuasentoon olisi plussaa.
Ja olen tykännyt kovasti. Maksoi vielä hetki sitten tarjouksessa 199¿ viimevuoden väriessä. Meillä ne on käytössä 9kk tyttösellä.
Meilläkin ollaat pohdittu Zenitien ostamista. Olisi kiva saada ne hintaan 199 ¿, mutta millaiset renkaat mahtaa olla? Niin ja katselin noita hintoja, niin 2006 Zenitit näyttää olevat 299 - 329 euroa.
Otettiin isot ilmakumipyörät, ihan työntömukavuuden takia ja ovat tukevammat. ainakin Vauvatalo Johanna Vantaalla ja joku liike Turussa myi tuohon hintaan, viimeviikolla myös.
Minäkin olen katsellut Teutonian Timmyja yhdistelmien tilalle. Tarjoukseen sisältyvät renkaat näyttivät olevan aika pienet.
Tietääkö kukaan mitä maksaa Johannassa tai Lastenturvassa ko. rattaat isommilla (sport tms) pyörillä ja jalkapeitteellä?
Ap:lle: itse olen pähkäillyt samojen mallien kanssa ja taidamme päätyä Timmyihin. Meillä 1-vuotias lapsi, joka nukkuu rattaissa.
Scooteritkin on ihan ok, hintaansa nähden loistavat :) Kulkee joka paikassa hyvin, makuutila riittävä aika isollekin lapselle. Jopa 7kk ikäisen luulisi niissä hyvin menevän.
Brio Zenit on nyt ainakin Vantaan Vauvatalo-Johannassa tarjouksessa 199¿, vuoden 2005 värit. Nekin ihan hyvät menopelit, vähän vastaavat kuin Scooterit..?