Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, miten rumalla työkaverilla on komea mies

Vierailija
31.05.2019 |

En ymmärrä, kuinka ihmeessä työkaveri on onnistunut saamaan niin komean miehen. Olleet siis vuosia yhdessä ja nainen paisuu kuin pullataikina. Eivät edes ole hankkineet lapsia ja välillä tuskailee, kun ei tiedä haluaako lapsia ja on niin vanha. Laskisi miehen edes vapaalle, kun siinä menee hyvät geenit hukkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko, mutta noilla meriiteillä ei työkaverini mielestäni ole ansainnut kumppaniaan. Mies saisi kyllä paljon parempaakin. Ap

Se, että mies on valmis luopumaan perheen perustamisesta, koska nainen on niin ihana, ei ole tarpeeksi hyvä meriitti? Nimenomaan niin täydellisen naisenhan mies ansaitsisi, eikä jotain huonompaa, jonka kanssa saisi kyllä sitten sen perheen, mutta jonka kanssa ei välttämättä olisi valmis edes vastaaviin uhrauksiin. Se, että sinä et ymmärrä sitä ei liity. 

Vierailija
22/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri on ihmetellyt miten meillä kaksi työntekijää ovat päätyneet yhteen. Nainen todella kaunis ja hyvä kroppainen ja mies taas pyöreä  eikä niin komea. Itse en yhtään ihmettele. Mies on tosi mukava, rauhallinen, huumorintajuinen ja fiksu ihan kuin vaimonsa. Oikein sopiva pariskunta mielestäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla naisella useasti hyvä pimpsa. Sen takia itsekkin pongailen rumianaisia. Itse ole komea ja saisin kyllä kauniitakin naisia, mutta keräilen näitä rumianaisia ja heidän hyviä pimppoja.

Vierailija
24/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumalla naisella useasti hyvä pimpsa. Sen takia itsekkin pongailen rumianaisia. Itse ole komea ja saisin kyllä kauniitakin naisia, mutta keräilen näitä rumianaisia ja heidän hyviä pimppoja.

Juuripa näin,mäkin olen sen huomannut.

Vierailija
25/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni ei ole mitenkään näyttävän näköinen, mutta luonteemme sopivat hyvin yhteen eikä hän tuhlaa rahaa paljoa turhuuksiin. Ehkä voisin saada ns. paremman, mutta eipä kiinnosta nyt.

Lisäksi usein näillä kauneimmilla / komeimmilla tuntuu olevan jatkuva tasonmittaus käynnissä ja vaikeuksia tyytyä tilanteeseensa.

Vierailija
26/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis otatko sinä toosan mukaasi yön jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi