Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät pitkistä naisista?

Vierailija
30.05.2019 |

Mistä mahtaa johtua, että moni nainen haluaisi olla pidempi kuin on? Ihailevat pitkiä naisia tosin kuin miehet, jotka useimmiten viehättyvät pienistä ja siroista naisista?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään olla pitkä ja ihailijoita on riittänyt liiaksi asti, niin miehissä kuin naisissakin.

On kivaa miten vaatteet istuu ja ja näytän sirolta kun raajat on pitkät ja kapeat. Erityisesti pitkät jalat näyttää hyvältä.

Myös käytännön syistä on mukavaa olla pitkä, näkee ja ylettyy paremmin.

Gasellimaisen hoikka, pitkä nainen on kaunis. Valitettavasti myös pitkistä naisista suurin osa on ylipainoisia.

Vierailija
22/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisethan ei nimenomaan pidä pitkistä naisista, 20 vuoden ajalta negatiivisista kommenteista 98 % naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä pituuskeskusteluja. Minulle on ihan sama kuinka pitkiä ystäväni ovat. Miehiä minulla ollut 175 cm - 190 cm.

Vierailija
24/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 172 cm kirjoitti:

En ymmärrä näitä pituuskeskusteluja. Minulle on ihan sama kuinka pitkiä ystäväni ovat. Miehiä minulla ollut 175 cm - 190 cm.

Ja täydennän vielä ettei miehen pituudesta voi päätellä mitään peniksen mittoja.

Vierailija
25/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä idioo.ttimaiset miksi naiset ja miksi miehet = aloitukset voisi jo lopettaa.

Miksi ei saisi keskustella miesten ja naisten keskimääräisistä eroista? Ei asia miksikään muutu, vaikka aina löytyy säännön vahtistavia poikkeuksia?

Vierailija
26/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa yleistystä miehet sitä, naiset tätä...

Jos miehet kerran pitävät pienistä naisista, minkähän takia sitten maailmalla niillä miehillä joilla todella on varaa valita, on yleensä kainalossa se pitkä malli? Ja riippumatta miehen omasta pituudesta.

Harvalla on. Ne vain pistävät silmään niinkuin vaikka Bernie Ecclestone kirahvinsa kanssa.

Höps. Vaikka kuinka monella pressalla, urheilijalla, näyttelijällä, rokkitähdellä sun muulla statusmiehellä on juurikin se mallivaimo.

Vierailija
27/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä ja lyhyitä naisia yhdistää yksi asia: Kaikki haluavat olla eripituisia kuin mitä nyt ovat

Tuo on klisee, joka sopii ihan kaikkeen silloin, kun halutaan alentaa ihmisiä yleistämällä: pitkät haluavat olla lyhyitä ja lyhyet pitkiä ja kiharatukkaiset suoratukkaisia ja kalpeat ruskeita punapäät blondeja ja niin edelleen. Iltapäivä- ja aikakaushömppälehdet elävät siitä, että yrittävät saada ihmiset tuntemaan itsensä riittämättömiksi tai vääränlaisiksi.

Minä olen 180 cm pitkä, kiharatukkainen ja maidonkalpea punapää, joka ei rusketu eikä edes kestä aurinkoa. En muuttaisi näistä ominaisuuksista mitään, koska olen juuri sellainen kuin haluankin olla.

Vierailija
28/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisethan ei nimenomaan pidä pitkistä naisista, 20 vuoden ajalta negatiivisista kommenteista 98 % naisilta.

Olisiko kyse kateellisuudesta eikä mieltymyksistä?

Vierailija
29/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kerran pitävät pienistä naisista, minkähän takia sitten maailmalla niillä miehillä joilla todella on varaa valita, on yleensä kainalossa se pitkä malli? Ja riippumatta miehen omasta pituudesta.

Harvalla on. Ne vain pistävät silmään niinkuin vaikka Bernie Ecclestone kirahvinsa kanssa.

Höps. Vaikka kuinka monella pressalla, urheilijalla, näyttelijällä, rokkitähdellä sun muulla statusmiehellä on juurikin se mallivaimo.

Mallivaimo on monella mutta pitkä ei läheskään aina.

Vierailija
30/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sen johtuvan mallien pituudesta vai kauneudesta?

Vierailija
31/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet istuu paremmin pitkillä

Vierailija
32/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole oikeastaan koskaan kommentoinut pituuttani mitenkään. Suhteessa siitä on saatettu vitsailla, varsinkin jos olen ollut miestä pidempi. Tutustumisvaiheessa tai kukaan mies muutenkaan ei ole kommentoinut.

Naisilla sanottavaa onkin riittänyt enemmän. Kaikenlaisia kommentteja on tullut päin naamaa ja selän takana. Tietämättä, että oma mieheni on minua lyhyempi, monikin nainen on kauhistellut julkkispareja, joissa nainen on liian pitkä.

Vierailija
33/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole oikeastaan koskaan kommentoinut pituuttani mitenkään. Suhteessa siitä on saatettu vitsailla, varsinkin jos olen ollut miestä pidempi. Tutustumisvaiheessa tai kukaan mies muutenkaan ei ole kommentoinut.

Naisilla sanottavaa onkin riittänyt enemmän. Kaikenlaisia kommentteja on tullut päin naamaa ja selän takana. Tietämättä, että oma mieheni on minua lyhyempi, monikin nainen on kauhistellut julkkispareja, joissa nainen on liian pitkä.

Oletko sitten sen kauhistelun jälkeen kertonut että miehesi on lyhyempi?

Vierailija
34/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse kateellisuudesta eikä mieltymyksistä?

Onko joku ihan oikeasti pituudestakin kateellinen? Täysin turhaa kun kyseessä on kuitenkin ominaisuus, johon ei oikein pysty vaikuttamaan. Tällaiset ihmiset eivät taida olla ihan sinut itsensä kanssa. Jos he olisivat pidempiä, kadehtisivat sitten luultavasti lyhyempiä.

Vierailija
35/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä ja lyhyitä naisia yhdistää yksi asia: Kaikki haluavat olla eripituisia kuin mitä nyt ovat

Mä olen 166 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni enkä haluaisi olla pidempi enkä lyhempi. Mutta mä olenkin aika lailla keskimittainen. :)

Vierailija
36/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 166 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni enkä haluaisi olla pidempi enkä lyhempi. Mutta mä olenkin aika lailla keskimittainen. :)

Keskimittaisilla on helppoa.

Vierailija
37/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, missä on lyhyitä malleja? Instagramissako?

Mallin ihannepituus on lähelle 180 senttiä.

Vierailija
38/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, missä on lyhyitä malleja? Instagramissak

Mallin ihannepituus on lähelle 180 senttiä.

Mallipomot eivät edusta keskivertomakua. Siksi toisekseen moni menestynyt urheilija, politikko tai muu julkkismieskin on miesten keskimittaa pidempi. 

Vierailija
39/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä vaivannut pituudella päätäni, ihan muihin ulkonäköseikkoihin olen kiinnittänyt huomiota.

Olen 160 cm pituinen ja jos saisin valita niin ehkä sitten 165? Olisin vähän harvemmin (tai aika paljon harvemmin oikeastaan) se porukan lyhyin "lapsinainen".

Tykkään kuitenkin olla lyhyt sillä viehätyn eniten itseäni kookkaammista miehistä ja näin niitä riittää.

Tänään (hyvä sattuma muuten) näin ihastukseni (Prisman kassamies, varmaan opiskelun ohella), joka on 185-190 pitkä. Jos olisin vähän pidempi niin se toisi lisää itsevarmuutta lähestyä noin pitkää miestä (en kyllä kaupassa käydessä kehtaisi).

Mutta harvemmin tuollaista olen joutunut pohtimaan, poikakaverini ovat olleet 170+ mittaisia eli olen kokenut itseni riittäväksi :D

Vierailija
40/72 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa pöljiä nää pituuskeskustelut. Väkisinkin tulee mieleen joku kateus/kauna jonkinkokoista ihmistä kohtaan.