Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö mieluusti mennä itsepalvelukassalle, koska siinä on jotenkin anonyymimpää eikä kukaan näe ostoksiasi?

Vierailija
30.05.2019 |

Itse tykkään. Vihaan sitä, kun tuntemattomat miehet kommentoi jotain niin tyhmääkin kun näkee minun ostavan kurkun "jaha, perjantaikurkku vai ;)".

Itsepalvelukassalla kukaan ei näe eikä kommentoi, vaikka ostaisin 5 isoa kurkkua ja kondomeita!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei minun ostoksiani ole kukaan koskaan kommentoinut, olin sitten itsepalvelukassalla tai en. Käytän silti mielelläni itsepalvelukassaa jos kaupassa sellainen on, ja jos on vain vähän ostoksia.

Vierailija
2/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai anonyymimpää, kun myyjä tulee aina manuaalisesti kuittaamaan läpi siiderit ja oluet???? Hyvä kun ei punaiset valot ala vilkkua aina, kun joku yrittää olutta ostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai anonyymimpää, kun myyjä tulee aina manuaalisesti kuittaamaan läpi siiderit ja oluet???? Hyvä kun ei punaiset valot ala vilkkua aina, kun joku yrittää olutta ostaa!

Jaa, en ikinä osta alkoholia marketeista. Alkosta vain.

Vierailija
4/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta puoli vuosisataa kaupassa käynyt eikä kertaakaan ole kukaan kommentoinut ostoksiani. Mutta joillekuille tämä ilmeisesti on ihan oikea ongelma. Periaatteesta toimitan asiani ihmisen kanssa, koska soisin kassojen työpaikkojen säilyvän. Samoin ostan junalipun aina ihmiseltä, jos mahdollista jne.

Vierailija
5/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina itsepalvelukassaa, mutta ei niinkään siksi että kukaan ostoksiani kommentoisi muutenkaan, mutta tykkään siitä ettei tarvi asioida kenenkään ihmisen kanssa, ei tarvi tervehtiä, kiittää jne. 

Vierailija
6/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman satsin ruuat menee normi kassan kautta, mutta pienemmän määrän kanssa saa nopeammin itsepalvelun kautta. Kukaan ei ole koskaan kommentoinut ostoksia.

Vierailija
7/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla hyvän näköinen ja nuori, päätellen ostosten kommentoinnista :) Itsekin olin nuorena (20 vuotta sitten) ja muistan miten miehet usein teki vaikka tikusta asiaa jutellakseen edes jotain kanssani. Vaikka sitten ostosten kommentointia jos eivät muuta keksineet. Jonkinlainen kömpelö flirtin muoto sekin.

Vierailija
8/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoja ei kiinnosta kenenkään ostokset. Ja muiden ihmisten kommentit kurkunostosta on vain miesvihaprovoilua.

Vain totaaliset luuserit välttelevät ihmiskontakteja. 

Vierailija
9/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin itsepalvelukassoilla partioi aina yksi myyjä per kassa, joka todellakin seuraa ostokset ja kaiken. Just siitä syystä meen mieluummin tavalliselle kassalle, ei tule sellaista oloa siinä, että ois jotain varastamassa. 

Vierailija
10/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassoja ei kiinnosta kenenkään ostokset. Ja muiden ihmisten kommentit kurkunostosta on vain miesvihaprovoilua.

Mutta jostain syystä kahdesta muovikassista napistaan aina silloin tällöin. 

Vierailija
11/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsepalvelukassaa vain jos minulla on hyvin pienet ostokset. En jaksa säätää ison korillisen kanssa siinä, liian kömpelö järjestelmä.

Vierailija
12/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kuten kuuluisa sitaatti menee: "Helvetti on toiset ihmiset".

Joten siitä voidaan olla montaa eri mieltä.

Vierailija
13/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä ainoastaan siksi, että yleensä niihin ei tarvitse jonottaa, vaikka tavallisille kassoille olisikin ruuhkaa.

Vierailija
14/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itsepalvelukassalle vain, jos muille kassoille on jonot. Ei minua häiritse, että joku näkee kortsut ja tamponit.

Mieluummin siis teen itse kassahommat kuin seison kantturoiden seassa jonossa tyhjän panttina. En erityisemmin nauti siitäkään, kun ihmiset makaavat kärryjensä päällä pylly pitkällä kuin perspanoa odottaisivat. Eivät jaksa seistä suorina?

Vierailija
15/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nopeampi kuin normikassat kun kaikki eivät halua/osaa käyttää niitä.

Minusta ihan ykkös juttu ohjaa jo kaupan valinnassa.

Vierailija
16/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä juuri lainkaan itsepalvelukassoja. - Suomi on hyvässä ja pahassa itsepalvelumaa joten pienessä mielessäni voisn nyt uskotella edistäväni ja ylläpitäväni työllisyyttä suosimalla, niitä kassoja joissa joku "palvelee" minua. 

Vierailija
17/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen itsepalvelukassalle vain, jos muille kassoille on jonot. Ei minua häiritse, että joku näkee kortsut ja tamponit.

Mieluummin siis teen itse kassahommat kuin seison kantturoiden seassa jonossa tyhjän panttina. En erityisemmin nauti siitäkään, kun ihmiset makaavat kärryjensä päällä pylly pitkällä kuin perspanoa odottaisivat. Eivät jaksa seistä suorina?

Pilasit tulevat kauppareissuni, kun nyt auttamatta näen kärryjen päällä makaavat ihmiset perspanoa odottavina.

Vierailija
18/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan ole kommentoinut ostoksiani, mutta tuijotellut kyllä. Siksi itsepalvelukassat, suosin kauppoja joissa ne on. Yksityisempää ja nopeampaa.

Vierailija
19/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ostosten kommentoinnista... Itse aloin törmätä siihen kun kilpirauhasen vajaatoiminnan takia lihoin merkittävästi lihavaksi. Ennen kukaan ei kommentoinut ostoksiani, mutta nyt vanhemmat rouvasihmiset kokevat toisinaan tarpeelliseksi joko minulle suoraan tai mukanaan olevalle toiselle ihmiselle kommentoida ostoksiani. Varsinkin jos ostoksissa on karkkia, leivoksia tai alkoholia. Terveysvalistusta, kauhistelua miten "nykyajan ihmiset syövät ja ei ihme että ollaan lihavia" jne. Huokaus. 

Vierailija
20/30 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat on kivoja. Olen aina halunnut leikkiä kassaneitiä. Nyt saan leikkiä vaikka joka päivä ja monta kertaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi