En ymmärrä kaverin käytöstä
Oltiin sovittu ystävän kanssa tapaaminen. Hän ärähti, kun tulin jonkun 30-40 minuuttia myöhässä. "En kuulemma kunnioita sovittuja aikoja tms..".
No joo, sattuuhan mulle melko usein tätä myöhästelyä, mutta itselleni ainakin oma vapaa-aika on niin tärkeätä, että haluan voida myös käyttää sitä vapaasti.
Sanoin ystävälleni, että jos hänelle ei tällainen vapaampi aikataulu käy, niin onko tapaamisia enää syytä jatkaa. Ei ole vastannut mitään??
Kommentit (13)
Myöhästelijät eivät ansaitse yhtään ystävää, sillä he ovat niin itsekkäitä ja törkeitä muita kohtaan.
Huutaisin provoa, jos en tuntisi noin itsekästä ihmistä itsekin.
Minä en ymmärrä, että kaveri odotti 30-40 min.
Ilmoititko olevasi myöhässä? Missä kaveri odotti - kotonaan vai kadun kulmassa?
Mikä tässä on niin mahdotonta? Menin kaverin luokse kylään.
myöhästely on todella vastenmielistä!
Oliko molemmilla käsitys "vapaamuotoisesta saapumisajasta", vai olitko antanut sen oikeuden vain itsellesi?
Myöhästelijät jäävät syystäkin yksin. He eivät kunnioita ketän muuta tai kenenkään muun vapaa-aikaa tippaakaan. Itsekkäitä pskoja!
Ajatteletko itsekkyydessäsi, ettei kaverisi vapaa-aika olisi yhtä tärkeää kuin sinun omasi? Sen sijaan, että ilmeisesti annat ihmisten odottaa sinua, kuvitteletko, ettei heillä olisi tärkeämpääkin tekemistä sille ajalle minkä he ovat sinulle varanneet? Eikö ajattelusi riitä ymmärtämään toisen asemaa?
Ystäväni inhoaa myöhästelijöitä. Hänellä tosin on oikeus myöhästyä, koska hänellä paremmat syyt esim lapset ja hankala mies 😆
Seurustelin nuorena aikaa ennen kännyköitä myöhästelevän miehen kanssa. Saatoin odottaa jossakin rautatieasemalla hyvin puoli tuntia tyyppiä ja syynä hänen myöhästymiseensä saattoi olla esimerkiksi se, että hän oli unohtunut paskalle lukemisen kanssa.
Minä myöhästyin kerran myös sen takia, että pyörästäni oli rengas hajonnut ja koska kännyköitä ei ollut, niin en saanut miestä kiinni. Mies kiehui raivosta tullessani puoli tuntia myöhässä paikalle ja samana päivänä pistinkin meidän välit poikki.
Minä ymmärrän.