Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko loma kotona kuuntelemassa teinin mölyämistä. Huoh.

Vierailija
30.05.2019 |

Miehellä ei ole lomaa. Kotona kökin koko loman ja kuuntelen kun teini mölyää luureihin kun pelaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma pelikone ja itsellesi luurit niin ei tarvitse kuunnella

Vierailija
2/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä omat luurit päähäsi.

Lähde ulos.

Keksi teinille muuta tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille kylää? Mummolaan?

Kaverin kanssa reissuun?

Yksin päiväretkille?

Vierailija
4/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teini ei ole töissä kesällä? Onhan näitä työhöntutustumisia, kaksi viikkoa tienaa 300€- jne juttuja? Lapsenvahdiksi, kun mammat täällä huutavat, että nyt se Ella-Petteri on taas kesällä viisi viikkoa yksin, kun ei ole leirejä täällä ja miehellä ei ole lomaa ollenkaan!

Vierailija
5/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei liiku pelikoneen ääreltä mihinkään. Pihalla (pieni) voi toki olla mutta muualle pakoon en pääse. Pihallekin kuuluu se älämölö.

Ap

Vierailija
6/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se kielikursseille ulkomaille, jos jossain olisi vielä tilaa.

Vierailija
7/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän olet teinisi tuollaiseksi kasvattanut. Oma vika.

Meillä 16 ja 18 vuotiaat menevät kesätöihin ja nuorimmallekin, 13 v., järjestyi jonkunlainen kesätyö parin naapurissa asuvan vanhuksen nurmikon leikkaamisesta ja muista pihatöistä. Itse kävi ehdottamassa ja tekivät asiasta ihan työsopimuksenkin.

Koko perheellä olemme lomalla ja reissussa kolme viikkoa ja lomaa teineillä on töiden jälkeen kuutisen viikkoa.

Vierailija
8/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei teini aja mopolla vaikka helsinkiin yms, tai mallorcalle pariksi viikoksi bailaan ?

vai eikö sinulla ole rahaa kustantaa mitään lapsellesi?

Vierailija
9/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini ei liiku pelikoneen ääreltä mihinkään. Pihalla (pieni) voi toki olla mutta muualle pakoon en pääse. Pihallekin kuuluu se älämölö.

Ap

Pelin voi ottaa pois tai pistää sen pelaaminen ehdolliseksi. Niin normaalit kunnon vanhemmat tekevät. Sitä paitsi miten miehen loma sinun tekemisiisi vaikuttaa? Olethan aikuinen ihminen, osaat jo ihan itsekin huolehtia kesätekemisistäsi ja varsinkin loman rahoittamisesta.

Vierailija
10/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän olet teinisi tuollaiseksi kasvattanut. Oma vika.

Meillä 16 ja 18 vuotiaat menevät kesätöihin ja nuorimmallekin, 13 v., järjestyi jonkunlainen kesätyö parin naapurissa asuvan vanhuksen nurmikon leikkaamisesta ja muista pihatöistä. Itse kävi ehdottamassa ja tekivät asiasta ihan työsopimuksenkin.

Koko perheellä olemme lomalla ja reissussa kolme viikkoa ja lomaa teineillä on töiden jälkeen kuutisen viikkoa.

Ai että tekis mieli ampua tämmöset itsensäkehuskelujat jotka tulee korostamaan omaa paremmuuttaan kun toisella on paha olla

Vierailija
11/11 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini 2 viikkoo töissä kun itsekin olen. Lopettaa työt samaan aikaan kun minä jään lomalle.

Mopoa teinillä ei ole, ei saanut korttia.

Joo, olen huono äiti, täys p***a kun annan pelata. Kivittäkää vaan.

Sukulaisten kanssa en ole tekemisissä eikä kavereita ole. Yhteydenpito jäi kun sairastuin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi