Kuka ja mikä tuon fb naistenhuoneen "madamen" juttu on?
Onko tämä "madame" tosissaan näiden tarinoidensa kanssa vai onko pelkkää läpän heittoo? On kuitenkin ilo aina seurata hänen livejään, mietityttää vaan välillä, että onko videot tosissaan tehty.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Olis kans kiva tietää onko hän oikeasti tuollainen vai vetääkö jotain roolia näissä liveissä. 🤔
Vetää roolia, tosin rooli ja todellisuus on tainnut hämärtyä pahasti. Jotenkin surullinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kans kiva tietää onko hän oikeasti tuollainen vai vetääkö jotain roolia näissä liveissä. 🤔
Vetää roolia, tosin rooli ja todellisuus on tainnut hämärtyä pahasti. Jotenkin surullinen hahmo.
Sama vaikutelma tullut mulle!
Hänellä oli joskus muinoin blogi. Ei oo enää, kai nämä livet ovat olevinaan blogin korvikkeita.
No tärähtänyt täti se on, kutsuu itseään madam Elisabethiksi ja höpöttää jostain tsaarin tanssiaiset. En ymmärrä mikä noita muutamaa naista niin paljon kiinnostaa noi jutut, tosin osa on itse ihan samalla tasolla mielenterveytensä kanssa, ja osa katsoo puhtaasti siksi, että saa nauraa. 🤷
Ne livet on niin helvatan pitkiä, että katsooko jotkut ne tosiaan kokonaan?
Onhan se kai ollut psyk.hoidossa useaan otteeseen.
Rööki tuntuu ainakin palavan oikein huolella.
Se on kutsunut juhannukseksi porukkaa niille. Toivottavasti kukaan ei haksahda menemään.
Muija luulee, että sen tekemästä rikosilmosta on tulossa käräjät. No huoh, ylityöllistetty poliisi hautaa ilmon mappi ööhön.
Ja jos se jostain kumman syystä päätyisi syyttäjälle asti, tulos on syyttämättä jättämispäätös.
Ei rikosilmoitus ole automaattisesti käräjät.
Vierailija kirjoitti:
Madame ei oo livetellyt tänään.
Tänään on. Jonnin joutavaa höpinää hopeista.
Tällä kyseisellä tädillä ei tosiaan oo kaikki ihan kohdallaan pääkopassa. Ollut pöpilässä hoidossa ja todellisuuden taju "hieman" edelleen hukassa.. Ja tämä "Pälkäneen rikkain veronmaksaja" miksi itseään kutsuu, elelee sossun rahoilla vailla yhtään ylimääräistä pennosta. Surullista toisaalta tämä hänen käyttäytymisensä somessa. Ei ehkä itse ymmärrä mitä tekee 🤷♀️
No madame. Kaikkien se pitäis tietää. Ainakin ihmisen itsensä mukaan.