Naiset, voiko seksi ruman miehen kanssa olla kivaa?
Naisena kysyn... ja kysymys vain naisille siksi, että mies kyllä saavuttaa hekuman huipun naisen kuin naisen kanssa, kun taas nainen ei välttämättä pysty tykkäämään seksistä joidenkin miesten kanssa edes yhtään vaan voi jopa kärsiä siitä.
Mietin tässä ulkoisen ja sisäisen kauneuden merkityksiä. Mulla on aiheesta hyvin vähän kokemusta, olen uskova nainen enkä ole voinut harrastella seksiä niin monen miehen kanssa. Mutta. Eka mieheni oli sekä ulkoisesti että sisäisesti loppuvaiheessa ruma, ja koin seksin hänen kanssaan aika laimeaksi, tietyt jutut jopa vastenmielisiksi, suuteleminen ei juuri onnistunut, mutta eipä sitä onneksi mieksään halunnut. Erosimme ja piiiitkän ajan jälkeen mulla on uusi mies, joka puolestaan on sekä sisäisesti että ulkoisesti kaunis ja tunnen useimmiten miestäni kohtaan voimakasta halua. Mietin tässä, johtuuko se siitä että hän nyt vain on komea. Olen tuntenut siitä jopa huonoa omaatuntoa. Hyvä mies ansaitsee tulla himoituksi ulkokuoreen katsomatta! (Toki hyvä mies tekee ulkonäkönsä eteen sen minkä kohtuullisella vaivalla voi.) Mihin riittää pelkkä ulkoinen komeus, asia jolle itse ei aina voi paljoa tehdä...
Mulla puuttuu kokonaan seksuaalinen kokemus ulkoisesti vaatimattomista mutta sisäisesti hyvistä ja miehekkäistä miehistä. Voiko pelkkä hyvä ja miehekäs luonne (vaikka ei se olekaan mikään "pelkkä" vaan pääasia...) saada naisen tuntemaan halua ja himoa tuollaista miestä kohtaan ja tehdä seksistä naisellekin nautittavaa? Kertokaa naiset! Näinhän se elämä olisi reilua!
Sanon vielä, että jokaiselle ulkoisesti vaatimattomammalle miehelle löytyy varmasti se ottaja, kunhan mies ei itse pidä rimaa liian korkealla! Koska olet mies, olet luotu nauttimaan seksistä naisen kuin naisen kanssa, joten mahdollisuutesi saavuttaa orgasmi rumankin naisen kanssa ovat paremmat kuin naisella äärettömän komean miehen kanssa, joten et ole epäreilussa asemassa! :) Kyllä sut joku ottaa, ja naiselle nyt vaan on useimmiten tärkeää saada mies oman tason yläpuolelta, jotta seksi voisi olla nautinnollista! Mies ei tätä tarvitse!
Kommentit (51)
Rakastunut näkee toisen viehättävänä ja puoleensavetävänä. Itse en voi edes kuvitella seksiä miehen kanssa, johon minulla ei ole tunteita. Jos jännitän tai tunnen oloni vaivautuneeksi, on seksi silloin huonoa.
En menis sänkyyn ruman miehen kanssa, sori.
Kauneus ja rumuus on katsojan silmässä, toisen ruma voi vedota johonkin toiseen ihan kympillä seksuaalisesti.
höpöpaskaa, läskiä naista ei kukaan mies halua
...paitsi intialainen naapuri kertoi että afrikkalaiset kaverinsa aina kertovat kuinka ihania suomalaiset lihavat naiset on, hänkin ihmetteli että miten se voi olla totta koska häntäkin ja suomalaisia ällöttää lihavat naiset ja itsekin luulin ennen että afrikkalaiset miehet naivat sen suomalaisen läskiblondin vain rahan takia ja läski blondi sen afrikkalaisen koska suomalaiset miehet ei huoli sitä
Tästä päästään makuasiaan mikä on kaunis ja mikä on ruma.
Olen nainen ja monikin hehkuttaa esim. Sami Kuronen on niiiiiiin komea.
Sori. Ei ole. Ja Sami: olet hyvän näköinen et vaan mun makuun. Pää ei siis käänny äläkä nyt loukkaannu, olet esimerkeissäni esimerkki.
Mikä siis on kaunis ja mikä ruma?
Hurtta / GOT 👍
Itseluottamus on se mihin kiinnitän huomion. Ja joka saa syttymään.
Tosi typerää juttua. Kyllähän mies saa tarvittaessa orgasmin ihan itse, ei se siihen mitään rumaa naista tarvitse.
Ap on varmaan sama pervo läskimies, joka esiintyy ketjuissa "kauniina nuorena akateemikkonaisena", jonka pikkulapsetkin äänestävät persuja.
Voi elämä, milloin tähän maahan saadaan riittävät mielenterveysresurssit?
Ps. Hän itse väittää itseään "akateemikoksi". Minä tiedän, keille ja miksi akateemikon arvonimi myönnetään. Eli älkää takertuko tähän.
TauskiUrheilija kirjoitti:
vastahan oli uutisissa joku kk sitten että saksassa somalialaiset pikkulapset olivat purreet valkoisen pikkutytön verille eläintarhassa kun näkivät valkoista lihaaa, somaliäidin mukaan tämä oli vain pikkujuttu ja leikkiä
Aloituksessa kysytään seksistä ja sinä alat puhua pikkulapsista. Nyt haluaisin tietää, miten nämä kaksi asiaa sopivat sinun mielestä yhteen?
Mies laukeaa helposti lihavankin naisen kanssa. :)
T. ap
Ap: miksi sinä esiinnyt naisena? Pukeudutko myös naiseksi? Oletko ikinä harrastanut seksiä muun kuin oman kätesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan sama pervo läskimies, joka esiintyy ketjuissa "kauniina nuorena akateemikkonaisena", jonka pikkulapsetkin äänestävät persuja.
Ps. Hän itse väittää itseään "akateemikoksi". Minä tiedän, keille ja miksi akateemikon arvonimi myönnetään. Eli älkää takertuko tähän.
Missä väitin itseäni akateemikoksi?? Miksi ihmeessä aloitus olisi miehen? Luulin siinä ihan ajavani naistenkin asiaa... toisaalta haluan naisten lisäksi pulustaa myös ulkoisesti ei-niin-onnekkaita ihmisiä. Mieti jos se olisi oma lapsesi!
On loogiset syyt sille, miksi toiset höpäjävät somessa fantasioistaan ja toiset toteuttavat omiaan IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä väitin itseäni akateemikoksi?? Miksi ihmeessä aloitus olisi miehen? Luulin siinä ihan ajavani naistenkin asiaa... toisaalta haluan naisten lisäksi pulustaa myös ulkoisesti ei-niin-onnekkaita ihmisiä. Mieti jos se olisi oma lapsesi!
Muista ottaa ne lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap: miksi sinä esiinnyt naisena? Pukeudutko myös naiseksi? Oletko ikinä harrastanut seksiä muun kuin oman kätesi kanssa?
Hei mä sanoin että mulla nyt upee komee mies jonka kanssa seksi himottavaa, toisin kuin edellisen, ruman ja itsekkään mieheni kanssa! Kehotan rumia miehiä madaltamaan omaa rimaansa! MIKSI tämä olisi miehen aloitus?? t. ap
Jotenkin en nyt jaksa uskoa, että ap olisi nainen saati muutenkaan tosissaan.
Mutta: lyhyt vastaus otsikon kysymykseen: voi.
Komea voi olla lihava. Kuten Elvis.
Harrastaisinko? Totta mooses 👍
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en nyt jaksa uskoa, että ap olisi nainen saati muutenkaan tosissaan.
Mutta: lyhyt vastaus otsikon kysymykseen: voi.
Kerro nyt miksi et? Kyllä olen nainen. Tosin jo nelikymppinen, tiedä sitten jos se jotenkin voi vaikuttaa asiaan, en kyllä siitäkään tiedä miten :P
Nä en nyt yhtään tajua, miks naiset vastustaisivat tätä aloitustani enemmän kuin miehet. alfa-miehiä on miehistä kuitenkin kait vähemmistö..
En usko että pystyisin harrastamaan seksiä miehen kanssa, josta en pidä ulkoisesti. Enkä muutenkaan näkisi siinä mitään järkeä. Jos ulkonäkö tai mikä tahansa muu ominaisuus miehessä ei miellytä, olen harrastamatta seksiä hänen kanssaan.