Naiset, voiko seksi ruman miehen kanssa olla kivaa?
Naisena kysyn... ja kysymys vain naisille siksi, että mies kyllä saavuttaa hekuman huipun naisen kuin naisen kanssa, kun taas nainen ei välttämättä pysty tykkäämään seksistä joidenkin miesten kanssa edes yhtään vaan voi jopa kärsiä siitä.
Mietin tässä ulkoisen ja sisäisen kauneuden merkityksiä. Mulla on aiheesta hyvin vähän kokemusta, olen uskova nainen enkä ole voinut harrastella seksiä niin monen miehen kanssa. Mutta. Eka mieheni oli sekä ulkoisesti että sisäisesti loppuvaiheessa ruma, ja koin seksin hänen kanssaan aika laimeaksi, tietyt jutut jopa vastenmielisiksi, suuteleminen ei juuri onnistunut, mutta eipä sitä onneksi mieksään halunnut. Erosimme ja piiiitkän ajan jälkeen mulla on uusi mies, joka puolestaan on sekä sisäisesti että ulkoisesti kaunis ja tunnen useimmiten miestäni kohtaan voimakasta halua. Mietin tässä, johtuuko se siitä että hän nyt vain on komea. Olen tuntenut siitä jopa huonoa omaatuntoa. Hyvä mies ansaitsee tulla himoituksi ulkokuoreen katsomatta! (Toki hyvä mies tekee ulkonäkönsä eteen sen minkä kohtuullisella vaivalla voi.) Mihin riittää pelkkä ulkoinen komeus, asia jolle itse ei aina voi paljoa tehdä...
Mulla puuttuu kokonaan seksuaalinen kokemus ulkoisesti vaatimattomista mutta sisäisesti hyvistä ja miehekkäistä miehistä. Voiko pelkkä hyvä ja miehekäs luonne (vaikka ei se olekaan mikään "pelkkä" vaan pääasia...) saada naisen tuntemaan halua ja himoa tuollaista miestä kohtaan ja tehdä seksistä naisellekin nautittavaa? Kertokaa naiset! Näinhän se elämä olisi reilua!
Sanon vielä, että jokaiselle ulkoisesti vaatimattomammalle miehelle löytyy varmasti se ottaja, kunhan mies ei itse pidä rimaa liian korkealla! Koska olet mies, olet luotu nauttimaan seksistä naisen kuin naisen kanssa, joten mahdollisuutesi saavuttaa orgasmi rumankin naisen kanssa ovat paremmat kuin naisella äärettömän komean miehen kanssa, joten et ole epäreilussa asemassa! :) Kyllä sut joku ottaa, ja naiselle nyt vaan on useimmiten tärkeää saada mies oman tason yläpuolelta, jotta seksi voisi olla nautinnollista! Mies ei tätä tarvitse!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa alapeukuttajat miksi alapeukku tälle aloitukselleni... eikö se nyt olisi kiva ja hyvä juttu, että sisäiset ominaisuudet riittäisivät tekemään miehen haluttavaksi? Niinku kaikkien kannalta?... :)
t. ap
Luulen alapeukkujen johtuvan siitä, että aloituksessa oli vahva provon maku. Ja provohan tämä taisi ollakin.
Kauneus ja rumuus on vissiin katsojan silmissä? Mies voi olla seksikäs ja haluttava vaikkei olisi komea. Iän myötä varsinkin huomannut, että usein se, mikä vetoaa ei ole samaa komeutta tai kauneutta kuin nuorempana vaan ihan erilaiset miehet saa syttymään.
Vai oikein uskovainen... ja niin edelleen. Just joo. Enhän minä, kun olen uskovainen, mutta kuitenkin minä vähän, ja exä oli huono vaikka rakastin häntä ja sit hän muuttui rumaksi ja inhottavaksi. Miksi kaikille miehilleni käy niin?
Eikö rumassa miehessä ole paljon etuja naiselle? Hän on kiitollinen kun kaunis (kaikki naisethan ovat joitain osin kauniita) nainen hyväksyy hänet. Kun hänellä ei ole komeutta antaa, antaa hän jotain muuta (korut, ihailu, raha, palvonta, vaativa seksi). Toki tällainen kauneusepäsymmetria voi alkaa kalvaa ja johtaa mustasukkaisuuteen, uhmaan jne.
Menkääpä jonnekin paremman väen tilaisuuteen (teatterin ensi-ilta) tai katsokaa vaikka Linnan juhlia. Yleinen on ruman vai ainakin vaatimattoman miehen ja kauniin naisen pari. Naisella on kalliit vaatteet ja arvokkaita koruja. Mies on ne antanut, kun paljon muuta ei ainakaan ulkonäkörintamalla ole antaa.
Moni (kauniskin) nainen haluaa tehdä hyvää ja tuoda rakkautta miesten (etenkin rumien) usein ankeaan maailmaan. Joissakin ammateissa tämä korostuu- Itsekin (en niin komeana) pääsin joskus nuorena etenkin sairaanhoitaja- ja etenkin diakonissaoppilaiden sekä naisteologien suosioon. Ehkä kuitenkaan ei voi puhua säälip*sta kun mukavaa oli kummallakin... Vasta vanhemmalla iällä ymmärsin mistä oli kysymys, kun puolisokin tuli osin tällä mekanismilla.
Joten naiset - harkitkaa vakavasti rumaa (tai ainakin rumankomeaa) miestä valinnoissanne. Miestä joka osaa käyttäytyä ja olla autuaan kiitollinen, kun olette ottaneet hänet suosioonne. Mutta mielellään varakas: rumuus ja köyhyys taitaa olla mahdoton vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Mies laukeaa helposti lihavankin naisen kanssa. :)
T. ap
Ei edes seiso lihavan kanssa. Hoikan ja kauniin kanssa suorastaan pomppaa pystyyn!
Kaunis mies: hetken huuma, pitkä riesa.
Ruma mies: hetken vaiva, pitkä ilo.
Rumankomea mies kirjoitti:
Eikö rumassa miehessä ole paljon etuja naiselle? Hän on kiitollinen kun kaunis (kaikki naisethan ovat joitain osin kauniita) nainen hyväksyy hänet. Kun hänellä ei ole komeutta antaa, antaa hän jotain muuta (korut, ihailu, raha, palvonta, vaativa seksi). Toki tällainen kauneusepäsymmetria voi alkaa kalvaa ja johtaa mustasukkaisuuteen, uhmaan jne.
Menkääpä jonnekin paremman väen tilaisuuteen (teatterin ensi-ilta) tai katsokaa vaikka Linnan juhlia. Yleinen on ruman vai ainakin vaatimattoman miehen ja kauniin naisen pari. Naisella on kalliit vaatteet ja arvokkaita koruja. Mies on ne antanut, kun paljon muuta ei ainakaan ulkonäkörintamalla ole antaa.
Moni (kauniskin) nainen haluaa tehdä hyvää ja tuoda rakkautta miesten (etenkin rumien) usein ankeaan maailmaan. Joissakin ammateissa tämä korostuu- Itsekin (en niin komeana) pääsin joskus nuorena etenkin sairaanhoitaja- ja etenkin diakonissaoppilaiden sekä naisteologien suosioon. Ehkä kuitenkaan ei voi puhua säälip*sta kun mukavaa oli kummallakin... Vasta vanhemmalla iällä ymmärsin mistä oli kysymys, kun puolisokin tuli osin tällä mekanismilla.
Joten naiset - harkitkaa vakavasti rumaa (tai ainakin rumankomeaa) miestä valinnoissanne. Miestä joka osaa käyttäytyä ja olla autuaan kiitollinen, kun olette ottaneet hänet suosioonne. Mutta mielellään varakas: rumuus ja köyhyys taitaa olla mahdoton vaihtoehto?
Mistäpä sitä tietää, vaikka nämä naiset näkisivät rikkaat miehensä myös komeina. Makuja on monenlaisia. Minulle sellainen mies joka ei omaa silmääni miellytä ja jota en pitäisi vetävän näköisenä, ei olisi vaihtoehto missään tapauksessa. Vaikken pinnallinen olekaan, en usko että juttu voisi tällöin toimia. Oli miehellä rahaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa alapeukuttajat miksi alapeukku tälle aloitukselleni... eikö se nyt olisi kiva ja hyvä juttu, että sisäiset ominaisuudet riittäisivät tekemään miehen haluttavaksi? Niinku kaikkien kannalta?... :)
t. ap
Luulen alapeukkujen johtuvan siitä, että aloituksessa oli vahva provon maku. Ja provohan tämä taisi ollakin.
Te provohaukkujat olette pelkkiä kiusaajia koko porukka niin kauan, kun ette edes kerro MIKSI tämä olisi provo! Ei nimittäin ollut. Minä toivoisin maailman olevan oikeudenmukainen paikka ja pohdiskelen tällaisia filosofisia kysymyksiä liittyen myös arkisiin aiheisiin, ja mikä olisi enemmän yhtäaikaa arkinen ja painava aihe kuin romantiikka ja parisuhde (avioliitto) ja siinä seksi ja keskinäinen vetivoima... onko seksuaalisuus teille joku sivuseikka elämässä?... Mulle se ainakin on tosi tärkee juttu. Ja tiedän että on tosi monelle muullekin.
No, onneksi se oieudenmukaisuus nyt varmaan tulee sitä kautta, että me kiihotutaan erilaisista ihmisistä, ja liian kaukana oman tason yläpuolella oleva ei enää edes ole kiihottava koska on liian eri maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mikä tämän vastauksen idea oli??...
Vierailija kirjoitti:
Komea voi olla lihava. Kuten Elvis.
Harrastaisinko? Totta mooses 👍
Sorry, et ehtinyt toteuttaa fantasiaasi. Elvis ei elä.
t. ap