Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voiko seksi ruman miehen kanssa olla kivaa?

Vierailija
30.05.2019 |

Naisena kysyn... ja kysymys vain naisille siksi, että mies kyllä saavuttaa hekuman huipun naisen kuin naisen kanssa, kun taas nainen ei välttämättä pysty tykkäämään seksistä joidenkin miesten kanssa edes yhtään vaan voi jopa kärsiä siitä.

Mietin tässä ulkoisen ja sisäisen kauneuden merkityksiä. Mulla on aiheesta hyvin vähän kokemusta, olen uskova nainen enkä ole voinut harrastella seksiä niin monen miehen kanssa. Mutta. Eka mieheni oli sekä ulkoisesti että sisäisesti loppuvaiheessa ruma, ja koin seksin hänen kanssaan aika laimeaksi, tietyt jutut jopa vastenmielisiksi, suuteleminen ei juuri onnistunut, mutta eipä sitä onneksi mieksään halunnut. Erosimme ja piiiitkän ajan jälkeen mulla on uusi mies, joka puolestaan on sekä sisäisesti että ulkoisesti kaunis ja tunnen useimmiten miestäni kohtaan voimakasta halua. Mietin tässä, johtuuko se siitä että hän nyt vain on komea. Olen tuntenut siitä jopa huonoa omaatuntoa. Hyvä mies ansaitsee tulla himoituksi ulkokuoreen katsomatta! (Toki hyvä mies tekee ulkonäkönsä eteen sen minkä kohtuullisella vaivalla voi.) Mihin riittää pelkkä ulkoinen komeus, asia jolle itse ei aina voi paljoa tehdä...

Mulla puuttuu kokonaan seksuaalinen kokemus ulkoisesti vaatimattomista mutta sisäisesti hyvistä ja miehekkäistä miehistä. Voiko pelkkä hyvä ja miehekäs luonne (vaikka ei se olekaan mikään "pelkkä" vaan pääasia...) saada naisen tuntemaan halua ja himoa tuollaista miestä kohtaan ja tehdä seksistä naisellekin nautittavaa? Kertokaa naiset! Näinhän se elämä olisi reilua!

Sanon vielä, että jokaiselle ulkoisesti vaatimattomammalle miehelle löytyy varmasti se ottaja, kunhan mies ei itse pidä rimaa liian korkealla! Koska olet mies, olet luotu nauttimaan seksistä naisen kuin naisen kanssa, joten mahdollisuutesi saavuttaa orgasmi rumankin naisen kanssa ovat paremmat kuin naisella äärettömän komean miehen kanssa, joten et ole epäreilussa asemassa! :) Kyllä sut joku ottaa, ja naiselle nyt vaan on useimmiten tärkeää saada mies oman tason yläpuolelta, jotta seksi voisi olla nautinnollista! Mies ei tätä tarvitse!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sairastaessa syöpää oli hän ulkoisesti aika vetämätön ja laiha. Ei sitä seksiä juuri harrastetukaan silloin, mutta sisäinen kauneus riitti vetoamaan minuun tuon ajan yli. Nykyään on terve ja kasvaimeton :) <3

Vierailija
22/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ollut minusta ulkoisesti kovin viehättävä ensitapaamisella. Se asia kyllä muuttui kun tutustuin häneen. Siis ei hänen ulkonäkönsä tietenkään muuttunut, mutta minä aloin pitää häntä myös ulkoisesti puoleensavetävänä kun ihastuin ja rakastuin häneen. Seksi hänen kanssaan on erittäin hyvää ja nautinnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää silmät kii

Vierailija
24/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Parisuhteeseen en alkaisi ulkoisesti luotaantyöntävän kanssa, mutta seksi voi olla hyvää. Kiihottuneisuus tutkitusti alentaa ihmisen taipumusta tuntea vastenmielisyyttä. Miehillä naisia enemmän, mutta kyllä, naisilla myös.

Vierailija
25/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessasi on virhe. Olen mies, enkä ole kyennyt pitämään seisokkia yllä epäviehättäviksi osoittautuneiden naisten kanssa, laukeamisesta puhumattakaan. Mutta kun baarista on pitänyt vaan saada joku mukaan.

Vierailija
26/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessasi on virhe. Olen mies, enkä ole kyennyt pitämään seisokkia yllä epäviehättäviksi osoittautuneiden naisten kanssa, laukeamisesta puhumattakaan. Mutta kun baarista on pitänyt vaan saada joku mukaan.

Jos olet joutunut ottamaan baarista mukaan vain jonkun, tuskin omakaan viehättävyytesi on kovin korkealla ;)

Vierailija
27/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

andymccouys kirjoitti:

höpöpaskaa, läskiä naista ei kukaan mies halua

...paitsi intialainen naapuri kertoi että afrikkalaiset kaverinsa aina kertovat kuinka ihania suomalaiset lihavat naiset on, hänkin ihmetteli että miten se voi olla totta koska häntäkin ja suomalaisia ällöttää lihavat naiset ja itsekin luulin ennen että afrikkalaiset miehet naivat sen suomalaisen läskiblondin vain rahan takia ja läski blondi sen afrikkalaisen koska suomalaiset miehet ei huoli sitä

Eikä 1)Rumaa miestä 2)Lyhyttä miestä 3)Kaljua tai kaljuuntuvaa 4)Kaljamahaisistalyhyet 5)Hintelää

Vierailija
28/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.Hyi yäk, yrjö- mieluummin ilman

Vierailija
29/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en ole harrastanut seksiä kuin komeiden miesten (pitkä, sporttinen, leveät hartiat, komeat kasvot) kanssa, ja se on ollut niin ihanaa, että en usko että tuo olisi....

Vierailija
30/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta olen harrastanut loistavaa seksiä mielestäni ruman miehen kanssa. Hyvin lähelle parasta koskaan. Hän oli ystäväni.

Toiseksi tietysti minun hyvännäköinen voi olla, ja monesti onkin, ystävättärestäni tylsän näköinen ja päin vastoin.

Eli kyllä, voin hyvin harrastaa seksiä vaikka mies ei ole hyvännäköinen.

Jos parisuhdetta ajattelen, niin miehen pitää olla MINUN silmääni hyvännäköinen. Ihan sama vaikka ystävättäreni eivät ymmärtäisi yhtään, mikä miehessä minua viehättää.

Vierailija
31/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun olen harrastanut seksiä vain komeiden miesten kanssa. Rumat miehet, anteeksi nyt vain, ovat yksinkertaisesti luotaan työntäviä. En voisi olla sängyssä sellaisen kanssa.

Ehkä vähän pinnallista, mutta kiihotun itsekin kun olen komean ja itsevarman miehen käsissä.

Vierailija
32/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko JOKU teistä aloitukseni provoksi haukkujista kertoa, MIKSI aloitukseni olisi provo?.. Ovatko nykyään ihmiset niin itsekkäitä, että jos joku on empaattinen rumia kohtaan ja kärsii heidän puolestaan ja on kiinnostunut siitä, onko heillä kuitenkin sisäisen kauneuden avulla shaansseja, niin sellainen tyyppi on nykyään jo muka täysin hullu??.. 

En itsekään mikään kaunotar ole, mutta nainen voi paljon meikillä, kampauksella ja vaatteilla ja miehet nyt ovat eläimiä ja tavallaan koiria jotka vinkuu jokaisen kiimaisen nartun perään.. :) 

Vierailija
33/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, yksikään uskovainen nainen ei kirjoittaisi miehistä ja sek suaalisesta halusta noin, lisäksi eng.kiel. termien käyttö kuten "shaanssit" vihjaavat vahvasti siihen että joku nuorehko mies asialla :D

Vierailija
34/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vastaus siis ap:ltä... 

Itse uskon ja haluan uskoa, että viehätysvoima on suurelta osin myös sellaisten ominaisuuksien varassa, joihin voi itse vaikuttaa. Kohteliaisuus, epäitsekkyys, miehellä tietty rentous, rohkeus, huumorintajuisuus, henkinen lujuus ja vahvuus, naisella ehkä herttaisuus, kohteliaisuus, ystävällisyys, hymyilevyys.. toki itsestään huolehtiminen kuuluu molemmille sukupuolille.

Vierailija
35/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet joutunut ottamaan baarista mukaan vain jonkun, tuskin omakaan viehättävyytesi on kovin korkealla ;)

Silloin sinkkuaikoina joskus oli ns. heikon tarjonnan iltoja. Ei pelimieskään joka kerta saa mukaansa sitä tanssilattian kuuminta kaunotarta. Ronkelit runkkaa, sanotaan.

Vierailija
36/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sinkkuaikoina joskus oli ns. heikon tarjonnan iltoja. Ei pelimieskään joka kerta saa mukaansa sitä tanssilattian kuuminta kaunotarta. Ronkelit runkkaa, sanotaan.

Seli seli :D

Vierailija
37/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksi niistä joiden kanssa ei ottanut eteen? En muista enää nimeäsi tai kasvojasi.

Vierailija
38/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on provo, yksikään uskovainen nainen ei kirjoittaisi miehistä ja sek suaalisesta halusta noin, lisäksi eng.kiel. termien käyttö kuten "shaanssit" vihjaavat vahvasti siihen että joku nuorehko mies asialla :D

Hei siis tää oli TODELLA mielenkiintoinen, miten uskova nainen mielestäsi näistä aiheista kirjoittaisi eri tavalla kuin minä??? :) :) Minä todella olen uskova nainen... tosin... mun käsitys todellisesta uskovasta on, että hänestä huokuu ensimmäisenä vastaan rakkaus, ilo ja rauha eikä mahdollisimman tiukalla kiristävä pipo. 

T. ap

Vierailija
39/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksi niistä joiden kanssa ei ottanut eteen? En muista enää nimeäsi tai kasvojasi.

Ei ole tapana pelureiden matkaan lähteä. Todennäköisemmin olen se joka antoi sulle pakit :D

Vierailija
40/51 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huomaan varattuna naisena  ihastuvani palavasti miehiin (työkaverit, naapuri)  jotka eivät alunperin ole mitenkään erityisen komeita tai haluttavia ole olleet. Mutta jos kemiaa tulee ilmaan  niin alan haluta heitä ajan kuluessa kovastikin. Esim töissä lyhyt, hintelä, vanhempi mies joka tuoksuukin välillä oudolle mutta on äärimmäisen osaava hommassaan ja antaa minulle huomiota, saattaa koskea ja hymyilee välillä merkitsevästi. Ja sitten naapurin kaljuuntuva ryppyinen vanhempi mies, jolla on aivan mahtava matala ÄÄNI joka kastelee pikkuhousuni ihan vaan sillä. On hän pitkäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä