Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut, mitä syitä olla tekemättä aloitetta?

Vierailija
29.05.2019 |

Siinä lyhyesti, jatketaan aamulla.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170/94

Eipä tällä ruholla paljon miehiä vietellä

Entä sun luonne? Eikä tuo tuhosi ole loppuelämän tuomio. Entä jos lähdet salille ja lenkille ahkeraan? Voit yllättyä.

Vierailija
22/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170/94

Entä sun luonne? Eikä tuo tuhosi ole loppuelämän tuomio. Entä jos lähdet salille ja lenkille ahkeraan? Voit yllättyä.

Tuhosi piti olla ruhosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170/94

Luonne kai ok ja olen kuulemma "hyvä tyyppi" muttei mihet ole kiinnostuneet sen enemmästä. Veikkaan tuota ylipainoa. Käyn kyllä lenkillä ja jumpissa mutta olen tunnesyöppö. Elämäntapamuutoksen olen tehnyt "sata kertaa".

Vierailija
24/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en välttämättä halua niin kovasti seurustella tässä elämäntilanteessa, pitäisi tehdä niin suuria muutoksia omaan arkielämään että en ainakaan kovin helposti ole kiinnostunut lähtemään sellaiseen. Vaikka kiikarissa onkin yksi todella kiinnostava mies. Jotenkin vaistoan että hänellä voisi olla jotain tällaista samanlaista taustalla. Kuitenkin itsellä tilanne helpottaa vuoden-parin sisään joten voisin ajatella tekeväni jonkun peliliikkeen vaikka sitten jos ja kun olemme saaneet ylläpidettyä yhteyttä sinne asti.

Ne vaistot, ne voi unohtaa. Taustalla voi olla miehenkin kiinnostusta, mutta kannattaa varautua, että joku toinen ehtii väliin.

En halua omistaa ketään joten minusta tämä on väärä lähtökohta alkaa pokailla ketään ettei kukaan toinen ehtisi väliin. 

Vierailija
25/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170/94

Luonne kai ok ja olen kuulemma "hyvä tyyppi" muttei mihet ole kiinnostuneet sen enemmästä. Veikkaan tuota ylipainoa. Käyn kyllä lenkillä ja jumpissa mutta olen tunnesyöppö. Elämäntapamuutoksen olen tehnyt "sata kertaa".

Olen aina luullut, että hyvillä tyypeillä tärppää ihmissuhteissa.

Vierailija
26/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien kokemusten pettymysten aiheuttama torjutuksi ja ivatuksikin tulemisen pelko.

Vierailija
27/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170/94

Olen aina luullut, että hyvillä tyypeillä tärppää ihmissuhteissa.

Ei aina jos on lihva

Vierailija
28/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi loukkaantua tunteideni kuulemisesta, jos hän on ajatellut minut vain ystäväksi. Hän voi kokea ystävyyden petetyksi ja hyväksikäytetyksi. Tämän vääryyden nainen voi kertoa kaikille yhteisille tuttavillemme, jotka voivat sen jälkeen halveksua minua ja kartella seuraani. Tämän seurauksena voin vaikka menettää työpaikkani. 

Vierailija
29/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä olisin ihastunut, en voi tietää vastapuolen tunteita. Niinpä olen aina jättänyt aloitteen teon naisille. Aina on silti seuraa tarjolla.

Vierailija
30/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies kirjoitti:

Vaikka minä olisin ihastunut, en voi tietää vastapuolen tunteita. Niinpä olen aina jättänyt aloitteen teon naisille. Aina on silti seuraa tarjolla.

Eikö olisi palkitsevaa tehdä joskus onnistunut aloite ihan itse?

Vierailija
31/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, niin se on kiltti. Tästä syystä naisen on syytä välttää aloitteiden tekoa viimeiseen asti. Kukaan ei halua alistavaan parisuhteeseen epäseksikkään kiltin miehen kanssa.

Jos mies ei tee aloitetta, tulkitsen ettei hän ole kiinnostunut ja että aloitteeni on epätoivottu. Jos voisi varmasti tietää että kyse on vain uskalluksen puutteesta, tekisin aloitteen heti.

Minulla sama tilanne. Mies viestitellyt ja kysynyt kuulumisia, itse en oikein ole uskaltanut, nyt miehestä ei kuulu mitään. Mietin poistanko mätsin Tinderistä vai nolaanko itseni jos kysyn kuulumisia? Tämä on kyllä niin rasittavaa, että ihmiset vaan häviää, eikä ilmoita mitään. Tsemppiä ap:lle!

No minä ainakin poistaisin mätseistä jos joutuisin itse olla aina ylläpitämässä viestittelyä eikä toisesta kuulu koskaan oma-aloitteisesti mitään.

Vierailija
32/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ihastukseni kohde sattui olemaan varattu. Naimisissa ihan.

Sitä edellsen kohdalla itse olin varattu.

Ja muiden kohdalla itsetunto ei ole riittänyt.

Vierailija
33/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei uskalla tehdä aloitetta, niin se on kiltti. Tästä syystä naisen on syytä välttää aloitteiden tekoa viimeiseen asti. Kukaan ei halua alistavaan parisuhteeseen epäseksikkään kiltin miehen kanssa.

Jos mies ei tee aloitetta, tulkitsen ettei hän ole kiinnostunut ja että aloitteeni on epätoivottu. Jos voisi varmasti tietää että kyse on vain uskalluksen puutteesta, tekisin aloitteen heti.

Minulla sama tilanne. Mies viestitellyt ja kysynyt kuulumisia, itse en oikein ole uskaltanut, nyt miehestä ei kuulu mitään. Mietin poistanko mätsin Tinderistä vai nolaanko itseni jos kysyn kuulumisia? Tämä on kyllä niin rasittavaa, että ihmiset vaan häviää, eikä ilmoita mitään. Tsemppiä ap:lle!

No minä ainakin poistaisin mätseistä jos joutuisin itse olla aina ylläpitämässä viestittelyä eikä toisesta kuulu koskaan oma-aloitteisesti mitään.

Onhan se vähän, että jos toinen ei koskaan kysele kuulumisia, niin mitä sellaista roikottaa. Tinderissä jos vielä ollaan ja muutenkin.

Vierailija
34/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi ihastukseni kohde sattui olemaan varattu. Naimisissa ihan.

Sitä edellsen kohdalla itse olin varattu.

Ja muiden kohdalla itsetunto ei ole riittänyt.

Kun niitä kuitenkin tulee uusia, niin ehkä kaikkia ei kannata yrittää pokata. Jossain nurkan takana saattaa olla jo seuraava. Äh.

Vierailija
35/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian nuori.

Vierailija
36/42 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka voi olla syynä. Nykyisen puolisoni kanssa vatvoimme muutaman vuoden tahoillamme, kun kumpaakaan ei kiinnostanut etäsuhde. Lopulta toinen päätti, että pakko sitä on uskaltautua, kun ei vuosien vieriessäkään pääse asian yli.

Vierailija
37/42 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatka voi olla syynä. Nykyisen puolisoni kanssa vatvoimme muutaman vuoden tahoillamme, kun kumpaakaan ei kiinnostanut etäsuhde. Lopulta toinen päätti, että pakko sitä on uskaltautua, kun ei vuosien vieriessäkään pääse asian yli.

Etäsuhteessa voi olla puolensa, kunhan ei hirveän kaukana asu.

Vierailija
38/42 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli liian nuori.

Itsekin jätin erään miehen suhteen asian sikseen suuren ikäeron tähden. Olen ollut ihastunut monesti ikäisiini, mutta vain hänen kanssa olen kokenut vastaavanlaista kemiaa. Tuntui kun joku salama olisi lyönyt läpi ihan vain katseiden kohdatessa. Oli todella erikoista. Olisi kiva kokea vielä jonkun kanssa vastaavanlaista kemiaa.

Vierailija
39/42 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olo.

Vierailija
40/42 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän