Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa salata suhteen

Vierailija
29.05.2019 |

Mikä on kun ujo mies haluaa pitää suhteen salassa ihmisiltä. Nainen kenen kanssa mies on suhteessa on 4/5 kaunis, supliikki, reipas ja älykäs eli ei pitäisi olla kyse häpeästä.
Miehellä ei taasen muita naispuolisia kontakteja ja lähipiirin naiset (hyvänpäiväntuttuja) ovat enemmän niitä perus pyöreitä wt tytyjä

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia. Itse en ole halunnut kertoa suhteista sukulaisille, koska en halua heidän puuttuvan siihen. Ovat liian innokkaita. Toinen syy voi olla, jos olen epävarma suhteen jatkuvuudesta.

Vierailija
42/45 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä on monia. Itse en ole halunnut kertoa suhteista sukulaisille, koska en halua heidän puuttuvan siihen. Ovat liian innokkaita. Toinen syy voi olla, jos olen epävarma suhteen jatkuvuudesta.

Ja täällä saakin siitä jatkuvuudesta epävarmaa, kun salailulla saa toiselle tunteen, että hän onkin vain seksisuhteessa tai vastaavassa.

Oikein hanakkaassa salailussa nousee mieleen myös kysymys, että onko mahdollisesti joku muu jo esitelty, eli onko itse vain jokin sivusuhde.

Näitä kysymyksiä heräsi itselleni siihen pisteeseen, etten halunnut suhdetta enää jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä saakin siitä jatkuvuudesta epävarmaa, kun salailulla saa toiselle tunteen, että hän onkin vain seksisuhteessa tai vastaavassa.

Oikein hanakkaassa salailussa nousee mieleen myös kysymys, että onko mahdollisesti joku muu jo esitelty, eli onko itse vain jokin sivusuhde.

Näitä kysymyksiä heräsi itselleni siihen pisteeseen, etten halunnut suhdetta enää jatkaa.

Jatkan kommenttiani vielä tarkennuksella, että ainakaan itse en tarkoita, että minua pitäisi hehkuttaa ja esitellä ihan joka ikiselle kumminkaimalle tyyliä viikon jälkeen.

Omalla kohdalla tarkoitan tilannetta, jossa on jo hetki tapailtu ja yhdessäoloon on jo kehittynyt parisuhteen tunnuspiirteitä.

Mutta sitten kuitenkin esittää sinkkua lähipiirilleen ja tuttavilleen.

Kyllä se vaan on loukkaavaa, ja itse koin ettei toinen kunnioita minua pätkääkään, eikä näe minua pitkäaikaisena kumppaniehdokkaana.

Minun kanssani ollaan joko julkisesti tai ei ollenkaan. Salasuhteeseen en lähde.

Vierailija
44/45 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies salaa sivusuhteen, kun hän ei kotipesästään uskalla lähteä, oli tilanne mikä tahansa. Mies pitää viimeiseen asti kulisseistaan kiinni. Mies ei vaan uskalla hypätä uuteen ja tuntemattomaan. Kotipesään on turvallista palata seikkailuilta.

Vierailija
45/45 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies salaa sivusuhteen, kun hän ei kotipesästään uskalla lähteä, oli tilanne mikä tahansa. Mies pitää viimeiseen asti kulisseistaan kiinni. Mies ei vaan uskalla hypätä uuteen ja tuntemattomaan. Kotipesään on turvallista palata seikkailuilta.

Tämähän se. Siksi vaikea uskoa selityksiä, että "haluan olla varma suhteen jatkuvuudesta ennen kertomista".

Kukaan ei voi taata jatkuvuutta, vaikka olisitte olleet yhdessä 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi