Au pairit havaijilla OFFICIAL
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta sekavaa tilannetta syntyi ihan siitä, että Amma toimi omien pelkojensa ja ennakkoluulojensa pohjalta ja sitten yritti selitellä käytöstään jotenkin järkeväksi, jolloin tuloksena oli vain sotkua. Kuten tuo huonejako. Ei ole mitään yhteistä koska hän on jo 23 ja Emma vasta 19. Hei haloo, mä olen 43 ja nuorin ystäväni on 22. Vanhin 68. Tuskin he niissä huoneissa muutenkaan aikaa viettivät, eli eiköhän oikea syy ollut se että pelkäsi jäävänsä jostain paitsi syrjityn Emman huonetoverina.
Emma oli ihan kamala. Kasvattamaton kakara. En minäkään tuollaista huonetoveriksi haluaisi.
Aikuinen ihminen pystyy kyllä nukkumaan pari yötä samassa huoneessa ihan kenen tahansa kanssa joka ei suoranaisesti mikään sarjamurhaaja kuitenkaan ole, ja sitä aikuisuuttaanhan Amma koko ajan korosti. Itse olisin käyttänyt tilaisuutta hyväkseni jutella kakaran kanssa ja ehkä sujauttaa keskusteluun pari hyvää neuvoa joiden pohjalta kaikkien reissu saattaisi muuttua mukavammaksi.
En minäkään käyttäisi vähiä rahojani selvitäkseni ja kärsiäkseni. Jos löhden Havaijille asti ja saan vapaan viikonlopun, en todellakaan halua viettää sitä juntin ja huonosti kasvatetun wt prinsessan kanssa.
Täh? Kai Amma nyt lähtiessään tiesi, että Emma tulee mukaan.
Täh? Tuskin tiesi että pitäisi nukkua sen kanssa.
No jonkun kuitenkin olisi joka tapauksessa pitänyt nukkua Emman kanssa, niin kuinka aikuismaista ja epäjunttia on järjestää kohtaus että minä en ainakaan tuon kanssa nuku?
No esim se Annika oli samaa junttitasoa. Ja kai ne ajatteli että Talvikki uhrautuu. Tai jos se ajatteli että Emma saa toisen huoneen ja loput kolme jakaa toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta sekavaa tilannetta syntyi ihan siitä, että Amma toimi omien pelkojensa ja ennakkoluulojensa pohjalta ja sitten yritti selitellä käytöstään jotenkin järkeväksi, jolloin tuloksena oli vain sotkua. Kuten tuo huonejako. Ei ole mitään yhteistä koska hän on jo 23 ja Emma vasta 19. Hei haloo, mä olen 43 ja nuorin ystäväni on 22. Vanhin 68. Tuskin he niissä huoneissa muutenkaan aikaa viettivät, eli eiköhän oikea syy ollut se että pelkäsi jäävänsä jostain paitsi syrjityn Emman huonetoverina.
Emma oli ihan kamala. Kasvattamaton kakara. En minäkään tuollaista huonetoveriksi haluaisi.
Aikuinen ihminen pystyy kyllä nukkumaan pari yötä samassa huoneessa ihan kenen tahansa kanssa joka ei suoranaisesti mikään sarjamurhaaja kuitenkaan ole, ja sitä aikuisuuttaanhan Amma koko ajan korosti. Itse olisin käyttänyt tilaisuutta hyväkseni jutella kakaran kanssa ja ehkä sujauttaa keskusteluun pari hyvää neuvoa joiden pohjalta kaikkien reissu saattaisi muuttua mukavammaksi.
En minäkään käyttäisi vähiä rahojani selvitäkseni ja kärsiäkseni. Jos löhden Havaijille asti ja saan vapaan viikonlopun, en todellakaan halua viettää sitä juntin ja huonosti kasvatetun wt prinsessan kanssa.
No jonkun kuitenkin olisi joka tapauksessa pitänyt nukkua Emman kanssa, niin kuinka aikuismaista ja epäjunttia on järjestää kohtaus että minä en ainakaan tuon kanssa nuku?
No esim se Annika oli samaa junttitasoa. Ja kai ne ajatteli että Talvikki uhrautuu. Tai jos se ajatteli että Emma saa toisen huoneen ja loput kolme jakaa toisen.
No jos noin ajatteli, niin ehkä ihan hyvä 23-vuotiaana huomata että itsekin saattaa joutua olemaan joskus se joka saa vähän lyhyemmän korren. Ettei oleta lopun ikäänsä että aina joku muu uhrautuu ikävissä tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos noin ajatteli, niin ehkä ihan hyvä 23-vuotiaana huomata että itsekin saattaa joutua olemaan joskus se joka saa vähän lyhyemmän korren. Ettei oleta lopun ikäänsä että aina joku muu uhrautuu ikävissä tilanteissa.
Emma ei ollut Talvikille yhtä mäntti kuin muille.
Mikäs teinikinastelupaikka tästä on tullut viimeisimmillä sivuilla? Onko tytöt itse tai heidän kaverinsa löytäneet tänne?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse, kun nuoret naiset ovat näin p unk ero ita? Emmallakin ihan j ärk y tt ävä etu reppu :O Ja silti muka ollaan niin täydellistä. Jaiks.
Talvikki on sopusuhtainen ja kaunis.
Emma on white trash.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse, kun nuoret naiset ovat näin p unk ero ita? Emmallakin ihan j ärk y tt ävä etu reppu :O Ja silti muka ollaan niin täydellistä. Jaiks.
Eipä kyllä tullut mieleen häiritä, kun tiesin katsovani tavallisista ihmisistä kertovaa reality-sarjaa enkä mitään miss fitness -kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain tervettä, ettei kaikki telkkarissa näytettävät nuoret ole tikkulaihoja mallityttöjä. Laihuus ei ole ainut tapa olla kaunis. Täydellinen ei kukaan onneksi edes pysty olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain tervettä, ettei kaikki telkkarissa näytettävät nuoret ole tikkulaihoja mallityttöjä. Laihuus ei ole ainut tapa olla kaunis. Täydellinen ei kukaan onneksi edes pysty olemaan.
Minustakin oli virkistävää, kuten myös se, että au pairit pukeutuivat normaaleihin kesävaatteisiin painosta skitsoilematta (paitsi Amma) vaikka eivät olleet mallivartaloisia. Voi, toivon sydämestäni että nuorilla on tässäkin asiassa helpompaa. Minä hikoilin kaiket kesät peittävissä säkeissä nuorena, koska kuvittelin olevani lihava ja luulin että lihavien pitää pukeutua peittävästi.
Tuo niukka pukeutuminen vielä korostaa kaikkea ylimääräistä lihaa eikä kyllä imartele tyttöjä yhtään. Minua surettaa, että Suomessakin aletaan pitää selvästi ylipainoisia "normaalivartaloisina". Ylimääräisistä kiloista ei saa puhua eikä kirjoittaa. Tältäkin palstalta viestejä se nsur oid a an, kun totuutta ei saa sanoa. Suljetaan silmät ja hyssytellään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo niukka pukeutuminen vielä korostaa kaikkea ylimääräistä lihaa eikä kyllä imartele tyttöjä yhtään. Minua surettaa, että Suomessakin aletaan pitää selvästi ylipainoisia "normaalivartaloisina". Ylimääräisistä kiloista ei saa puhua eikä kirjoittaa. Tältäkin palstalta viestejä se nsur oid a an, kun totuutta ei saa sanoa. Suljetaan silmät ja hyssytellään.
Luulenpa kyllä, että ihan normaalipainossa olivat jokainen, joku heistä ehkä normaalipainon ylärajoilla. Ihmisillä on vääristynyt käsitys normaalipainosta, kun vuosikymmeniä media on näyttänyt yhtä ainoaa naisvartalon mallia normaalina vaikka normaalius on paljon laajempi käsite. Hyvä vaan että tästä vähän irrotetaan otetta.
Tuskinpa heillä myöskään oli erityistä tarvetta tulla imarrelluiksi, kunhan halusivat nauttia lämmöstä ja auringosta ja se heille suotakoon!
Emma on ainakin todella juntti ja lapsellinen.Annika tuntu lähtevän koko reissuun vaan ryyppään ja paneskeleen.Rasittava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Noista tytöistä yksikään ei ollut selvästi ylipainoinen. Täysin normaalikokoisia jokainen. Sinulla on sairas mieli, kun näet lihavuutta siellä missä sitä ei ole. Valitettavasti nykymaailma sairastuttaa hyvin monet samaan sairauteen kuin sinut. Langanlaihat mallitytöt mielletään normaalipainoisiksi ja normaalipainoiset nähdään sitten ylipainoisina. Eipä sitten tarvitse ihmetellä, miksi syömishäiriöt ovat niin yleisiä, kun heti olet joidenkin mielestä läski jos painat enemmän kuin 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista tytöistä yksikään ei ollut selvästi ylipainoinen. Täysin normaalikokoisia jokainen. Sinulla on sairas mieli, kun näet lihavuutta siellä missä sitä ei ole. Valitettavasti nykymaailma sairastuttaa hyvin monet samaan sairauteen kuin sinut. Langanlaihat mallitytöt mielletään normaalipainoisiksi ja normaalipainoiset nähdään sitten ylipainoisina. Eipä sitten tarvitse ihmetellä, miksi syömishäiriöt ovat niin yleisiä, kun heti olet joidenkin mielestä läski jos painat enemmän kuin 50kg.
Kyllä Emma oli selkeästi liikalihava. Juuri tuo vyötärölihavuus on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä ottamaan ne iltalääkkeet jo. Ja huomenna sitten Specsaversille tarkistuttamaan näkö. Siinä on selvästi vikaa, kun näet asiat suurempina kuin ne ovatkaan.
Olen nyt katsonut sarjan melkein loppuun asti. Sanotaanko että ymmärrän Amman suhtautumista Emmaan täysin. Koin niin suurta myötähäpeää katsoessani sitä museovierailua, ravintolassa kiukuttelua sekä perheen äidin komentelua. Olisin minäkin pyöritellyt silmiäni ja kommentoinut muille tätä!
Av:n oman mittarin mukaan me kaikki kommentoijat olemme kiusaajia,koska mehän lapsellisesti kommentoimme täällä henkilöiden selän takana, emmekä mene sanomaan päin naamaa että näin sut telkkarissa ja käyttäydyitpä typerästi.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä ottamaan ne iltalääkkeet jo. Ja huomenna sitten Specsaversille tarkistuttamaan näkö. Siinä on selvästi vikaa, kun näet asiat suurempina kuin ne ovatkaan.
Hän oli ihan selkeästi ylipainoinen. Eikä laihdu minua ivaamalla.
Talvikki oli sopusuhtainen ja urheilullinen.
Ammalla iso takapuoli ja löysä kroppa.
Annika oli viitisen kiloa liian lihava. Ne pois niin olisi tosi kaunis.
Hyvää yötä! Muista varata se aika!
Kuten huomaamme se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ylipainoa ei saa mainita eikä kritisoida. Hys hys... Katsokaapa vielä se jakso, kun tytöt ovat Mauilla pulikoimassa ja bikineissä ja se, kun Annika ja Emma ahtautuvat merenneitopyrstöihin. Sääliksi käy naista, joka yrittää heidän reisiään ja niiden yläpuolisia muhkuroita pyrstöön tunkea.
Lihavuushullu löysi siis tännekin. Au pair-tytöt: Jos satutte lukemaan tätä ketjua, älkää välittäkö hänestä. Hän jankkaa tuota lihavuusmantraansa ihan kaikista. Te olette kauniita nuoria naisia jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomaamme se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ylipainoa ei saa mainita eikä kritisoida. Hys hys... Katsokaapa vielä se jakso, kun tytöt ovat Mauilla pulikoimassa ja bikineissä ja se, kun Annika ja Emma ahtautuvat merenneitopyrstöihin. Sääliksi käy naista, joka yrittää heidän reisiään ja niiden yläpuolisia muhkuroita pyrstöön tunkea.
Merenneitopuvun kuuluu olla mallia makkarankuori ja hyvin hankalasti puettava. Muuten se lähtisi kastuttuaan ja veltostuttuaan pois päältä. Et ole ilmeisesti koskaan nähnyt märkäpukua, kun ihmettelet pyrstöjen tiukkuutta. Edes anorektikko ei näytä tuollaista asua pukiessa siltä, että asu sujahtaisi kevyesti päälle. Hänetkin täytyy sinne pukuun ahtaa, jotta puku on tarpeeksi napakka myös vedessä.
Eiköhän tuotantoyhtiö ole nämä reissut järjestänyt ja maksanutkin.