Onko muita joilla reidet on ohuet kuin koktailtikut, mutta pohkeet valtavat kuin ilmapallo?
Miten tulette tälläisten jalkojen kanssa toimeen? Itsellä ainakin tasapaino-ongelmia kun puolet kehon oainosta sijaitsee jaloissa, ja huonolla säällä jalkoja on todella raskasta nostaa. Juokseminen on lähes mahdotonta sillä pohkeet ottaa yhteen ja pitkien matkojen käveleminen on vaivalloista sillä sääret tulee siitä kipeksi ja alkaa polttamaan niin vietävän kipeästi aivan kuin ne olis oikeasti tulessa. Yleensä vielä rankan liikuntasession jälkeen ne saattaa olla kipeet ja jumissa toistakin päivää. Pitkistä sukista, pitkävartissta kengista ja housunlahkeista puhumattakaan. Ymmärtääkseni mitään hoito ja apukeinoa ei tähän kuitenkaan ole olemassa. Silti jaksan haaveilla ja unelmoida siitä jos minulla olisi kerrankin oikeanlaiset normaalit pohkeet.
Kommentit (3)
Mullaki on sillee et ku ylipainoo nii vinot jalat ja normi painossa suorat. Mun mielest se ei tuu rasituksen painosta, mul on ollu lapsesta saakka vinon muotoser jalat vaikka olin laiha. Laihenpaba vaan näyttää ihan eri nuotosiltq jalat..... Ei oo painosta kiinni paitsi ulkonäkö
Vierailija kirjoitti:
Mulls esimerkiksi aiheuttaa ylityöntyneet polvet eli nättää ailtä kuin polvinivelet olis kokonaan pois paikaltaan ja reisiluu seisois tyhjänpäällä. Sitten sääriluu on vääntynyt rasituksesta mutkalle niin että noiden pihtipolvien lisäksi on kivat länkisäärwt. Varsinkin peilista tekee joskus itse todella pahaa hatsoa kun sen näkee itsekkin. Ja juu tähän ei tosiaankaan oo mitään apua, sen kanssa on vain elettävä.
Voihan noihin polviin hankkia sellaset pohkeen läpi pujotettavat polvituet, niitä myydään ihan apteekissa yliojentuneisiin polviin.
Mulls esimerkiksi aiheuttaa ylityöntyneet polvet eli nättää ailtä kuin polvinivelet olis kokonaan pois paikaltaan ja reisiluu seisois tyhjänpäällä. Sitten sääriluu on vääntynyt rasituksesta mutkalle niin että noiden pihtipolvien lisäksi on kivat länkisäärwt. Varsinkin peilista tekee joskus itse todella pahaa hatsoa kun sen näkee itsekkin. Ja juu tähän ei tosiaankaan oo mitään apua, sen kanssa on vain elettävä.