Miksi pahoitat mielesi, jos joku sanoo ettei mörkö kiinnosta?
Niin miksi? Ei kaikkia vain jaksa kiinnostaa viikkoja yksi ja sama asia. Miksi tämä menee lätkäfaneilta tunteisiin, kun ketjuissa puhutaan, miten on ampunut yli koko touhu? Ja onhan se ampunut yli.
Ja se mörköbiisi on pska!!! Kaikki lätkäbiisit ovat pskoja!!!
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa pitää hauskaa niin mitä se sinua nyppii? Jos ylipäätään et ole kiinnostunut koko jutusta, niin miksi helvatissa täällä nillöität sen sijaan että keskittyisin vain omaan erinomaisuuteesi
Onko täällä joku sanonut ettei saa pitää hauskaa?
Pahoitit sitten mielesi ja todistit, että lätkäfaneilla menee tunteisiin, jos joitakin ei kiinnosta.
Miksi tulit tähän ketjuun nillittämään?
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa onko Suomen maajoukkueen pelaajilla ja valmentajilla tällä hetkellä kysyntää ja arvostusta..? Muuttuuko kulta rahaksi?
Ei ole tämän palstan väki saamassa mitään kuin ehkä respectiä suomalaisina - mutta se koskee toki vain meitä kiekkofaneja. Te muut ette ole saamassa tai saaneet mitään eikä se teille kuulukaan. Ette arvosrusta tai rahaa. Toisin kuin Leijonat, ihanaa.
Ette kyllä tekään ole saaneet mitään arvostusta ja rahaa, kun paikat sotkette ja hajotatte faneina :D
Ainakaan ette mun kunnioitusta saaneet yhtään, kun maanantai-aamu paljasti sikajuhlienne jäljet.
Arvostaisin, jos osaisitte käyttäytyä, mutta ette te osaa. Rikotte, tuhoatte ja sotkette, ja kutsutte juhlimiseksi xD
Mutta hienoa, että saitte pönkitystä itsetunnollenne. Mun itsetuntoni ei ole mistään rahasta ja kullasta kiinni.
Juhlia voi fiksumminkin, mutta ei se elämämkolulaisilta onnistu ;)
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa onko Suomen maajoukkueen pelaajilla ja valmentajilla tällä hetkellä kysyntää ja arvostusta..? Muuttuuko kulta rahaksi?
Ei ole tämän palstan väki saamassa mitään kuin ehkä respectiä suomalaisina - mutta se koskee toki vain meitä kiekkofaneja. Te muut ette ole saamassa tai saaneet mitään eikä se teille kuulukaan. Ette arvosrusta tai rahaa. Toisin kuin Leijonat, ihanaa.
Mitä sinä sait voitosta?
Vain syyn juomiseen ja "saikuttamiseen", jos edes töissä olet. Etkä saanut mitään arvostusta sinäkään yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan palstailija.
Noni. Tulihan ne mielensäpahoittajalätkäfanitkin paikalle itkemään.
Kuinkahan moni sai noron kylään suihkulähteistä? 😂
Koska kukaan ei kysynyt kiinnostaako. Sama kuin GOT uusimman kauden kanssa, aina joku ilmoittaa "NO MÄ EN AINASKAA KATTO MUA EI KIINNOSTA". Okei, ei kukaan kysynyt että kiinnostaako. Oikeastaan kukaan ei edes puhunut sinulle.
Saipahan juntit syyn riisuuntua :D
Kaikki lätkäfanit ovat todella lapsellista porukkaa.
Mertarantakin on typerä ja vanha ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se mörköbiisi on pska!!! Kaikki lätkäbiisit ovat pskoja!!!.
Mikahan on APn mielesta sitten tarpeeksi hyvaa hanen hunaja korvilleen.
Vai onko huumorintaju kuin 87 vuotiaalla muumiolla
Hienoa sanoa toista muumioksi, mutta mitä muutakaan sitä voi elämämkolulätkäjuntilta.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Aivan kuraa.
Nyt olis kiva saada ne perustelut ja myoskin pieni tiedon jyvanen mika arsyttaa. Siita voi kenties alkaa jommallakummlla matka itseensa.
Ooppera on mun mielesta yleensa typeraa inside vitsia, jonka olis pitanyt kuolla jo 200 vuotta sitten. Tarinoissa ei variaatiota ole hirveesti ja esitysten evolutiokin on nin hidasta etta on kerkinyt sukupolvet vaihtumaan jotta inside lapat on tajuttu. Kulttuurihistorian opettelu on holmoa.
Latkahan on kovasti strategisempaa kuin vaikka futis. nopeampaa kun rugby. Enakoimattomampaa kuin koris.
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.
Katsoin niitä kuvia ja hyi saasta missä paskavedessä porukka ui. Hyi helvetti.
Alasti altaassa, jonne linnut paskovat ja jonne moni äijä on varmasti kussut baarista poistuessaan. Plus sitten lasinsirut. Toivottavasti ei iske tulehdus, noro tai lintuinfluessa. Tai no, en minä niistä kärsi, koska en ole idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Mika on oikea tapa juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa sanoa toista muumioksi, mutta mitä muutakaan sitä voi elämämkolulätkäjuntilta.
Nyt olis kiva saada ne perustelut ja myoskin pieni tiedon jyvanen mika arsyttaa. Siita voi kenties alkaa jommallakummlla matka itseensa.
Ooppera on mun mielesta yleensa typeraa inside vitsia, jonka olis pitanyt kuolla jo 200 vuotta sitten. Tarinoissa ei variaatiota ole hirveesti ja esitysten evolutiokin on nin hidasta etta on kerkinyt sukupolvet vaihtumaan jotta inside lapat on tajuttu. Kulttuurihistorian opettelu on holmoa.
Latkahan on kovasti strategisempaa kuin vaikka futis. nopeampaa kun rugby. Enakoimattomampaa kuin koris.
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.
Voisitko opetella ääkköset?
Tunnetko kirjaimet ä ja ö?
Voisitko opetella kirjoittamaan suomea, koska en saa tuosta mitään tolkkua?
Olen sitä porukkaa joilta kultahuuma meni jo ja olemme palanneet normaaliin elämään. Jotkut eivät siihen näköjään pysty ja kykene.
Minun musamakuni on hevin puolella, eikä mitään koneella tehtyä paskaa. Oletko nyt tyytyväinen?
Eikä pieni kulttuurihistorian opettelu tekisi sinullekaan pahaa eikä siinä ole mitään hölmöä. Hölmöä on olla sivistymätön juntti, joka vänkää asioista eikä kuitenkaan ymmärrä mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on oikea tapa juhlia?
Ei ainakaan sotkeminen ja paikkojen rikkominen ole mitään juhlimista.
Vierailija kirjoitti:
you must be fun at parties
No olipas kulunut muka hauska heitto. Tosissaanko ihminen on tylsimys, jos ei joku tietty aihealue kiinnosta pätkääkään eikä jaksa muiden mukana hypettää päivätolkulla. Musta on hieno juttu, että Suomi voitti, mutta en jaksa noita mörkö sitä mörkö tätä höhöhöhö juttuja itse hehkuttaa. Aika rajoittunut ajatusmaailma jos tuon perusteella leimataan ihminen tylsäksi ja ilonpilaajaksi tms. Ei kaikkien tarvitse olla samaa massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusasustasi päätellen, taidat olla hieman yksinkertainen muutenkin.
Mitä noihin oopperoihin tulee, niin ne tarinat ovat klassikoita ja historiallisia, mutta ethän sinä sitä ymmärrä, kun et ole tainnut pärjätä peruskoulussa kovin hyvin.
Kannattaisi opetella myös ne ä ja ö ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas kulunut muka hauska heitto. Tosissaanko ihminen on tylsimys, jos ei joku tietty aihealue kiinnosta pätkääkään eikä jaksa muiden mukana hypettää päivätolkulla. Musta on hieno juttu, että Suomi voitti, mutta en jaksa noita mörkö sitä mörkö tätä höhöhöhö juttuja itse hehkuttaa. Aika rajoittunut ajatusmaailma jos tuon perusteella leimataan ihminen tylsäksi ja ilonpilaajaksi tms. Ei kaikkien tarvitse olla samaa massaa.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lätkäfanaatikot muuta keksi, kuin kuluneita fraaseja. Itseltäkin meni huuma ohi jo maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.Voisitko opetella ääkköset?
Tunnetko kirjaimet ä ja ö?Voisitko opetella kirjoittamaan suomea, koska en saa tuosta mitään tolkkua?
Olen sitä porukkaa joilta kultahuuma meni jo ja olemme palanneet normaaliin elämään. Jotkut eivät siihen näköjään pysty ja kykene.
Minun musamakuni on hevin puolella, eikä mitään koneella tehtyä paskaa. Oletko nyt tyytyväinen?
Eikä pieni kulttuurihistorian opettelu tekisi sinullekaan pahaa eikä siinä ole mitään hölmöä. Hölmöä on olla sivistymätön juntti, joka vänkää asioista eikä kuitenkaan ymmärrä mistä puhutaan.
Aakkoset ei ole tassa koneessa kun en asu Suomessa. Lisaksi en ole kirjoittamisesa kovin hyva. Ainakaan niin hyva kuin muissa akateemisissa taidoissa, dyslexia. Fil Tri
Vankaaminen ei ole sama asia kuin keskustelun kayminen. Tietenkin jos toinen yrittaa keskustella, mutta toiselta menee kaikki pointit ohi niin se muuttuu vankaamiseksi.
Omissa luureissa soi juuri Nightwish... Hevia kait, mutta enimmakseen koneella tehtya paskaa. En pitanyt Tarjan aanesta, liiaan korkea, mutta Flooran aani on mielyttavasti tummempi. Kovasti on Tuomas lainaillut nuottikulkuja 1700 ja 1800 luvulta. Samaan tapaan kuin Acceptin Wolfgangin.
Hyva on tietaa, mutta "korkea" kulttuurissa, jossa taytyy lukea kirja, jotta voi ymmartaa miksi Andy Warhalin keskinkertaiset grafikat on muka hienoja, on paljon vikaa. Olen nahnyt koululaisilta oivaltavampia ideoita kuin Picasson raapustelut jne.
Eli minun pointtini oli loytaa ero Morko biisin ja minun tuntemattoman mestari teoksen valilla. Mika tekee morko biisista niin paskan AP:n mielesta
On jotakin mitä sinä et voi koskaan ymmärtää