Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pahoitat mielesi, jos joku sanoo ettei mörkö kiinnosta?

Vierailija
29.05.2019 |

Niin miksi? Ei kaikkia vain jaksa kiinnostaa viikkoja yksi ja sama asia. Miksi tämä menee lätkäfaneilta tunteisiin, kun ketjuissa puhutaan, miten on ampunut yli koko touhu? Ja onhan se ampunut yli.

Ja se mörköbiisi on pska!!! Kaikki lätkäbiisit ovat pskoja!!!

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten mestaruus saanut samanlaista väen tungosta toreille. Miksi ei?

Loistavaa työtä naarasleijonatkin ovat tehneet, mutta eivät he saaneet samanlaista tunnustusta osakseen.

Ja vieläpä näin tasa-arvon aikana.

No tämäpä. Kertokaa lätkäfanit ihmeessä kun se _laji_ on teistä niin upea, miksi naarasleijonien menestys ei kiinnosta? Akatkin ihan intopinkeenä lähdössä torille kun leijonat menestyy, mutta naispelaajien menestys on iha yhtä tyhjän kanssa. Lampaita.

Vierailija
82/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa työtä naarasleijonatkin ovat tehneet, mutta eivät he saaneet samanlaista tunnustusta osakseen.

No tämäpä. Kertokaa lätkäfanit ihmeessä kun se _laji_ on teistä niin upea, miksi naarasleijonien menestys ei kiinnosta? Akatkin ihan intopinkeenä lähdössä torille kun leijonat menestyy, mutta naispelaajien menestys on iha yhtä tyhjän kanssa. Lampaita.

Tätäkö kulmaa sitten kokeilit? Olen kiekkofani mutta en ole hlökohtaisesti järjestänyt torijuhlia nais- tai mieskiekkoilijoille. Pitäisikö sinun kysyä asiaa ihan viralliselta taholta ja sitten raportoida tänne vastaus? Tsemppiä!

PS. Oikea taho, jolta kysyt on Jääkiekkoliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän haluaisin myös tietää. Ei naisetkaan antaneet mitään tunnustusta naarasleijonille. Luulis nyt naisten antavan tukensa heille, mutta ei. Lampaita ovat tosiaan.

Vierailija
84/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö kulmaa sitten kokeilit? Olen kiekkofani mutta en ole hlökohtaisesti järjestänyt torijuhlia nais- tai mieskiekkoilijoille. Pitäisikö sinun kysyä asiaa ihan viralliselta taholta ja sitten raportoida tänne vastaus? Tsemppiä!

Jörjestikö Jääkiekkoliitto kultajuhlat joka kaupungin toreille?

Outoa, kun eivät naaraille sitten vaivautuneet järjestämään mitään.

Vierailija
85/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiekkoliittoko sen järjestää, että kun Suomi voittaa mm-kisat niin porukka lähtee heti voiton jälkeen toreille ja kaduille ölisemään ja juhlimaan? Ei, vaan fanit menee sinne ihan oma-alotteisesti, järjestetyt kultajuhlat on eri asia.

Vierailija
86/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kauheasti jaksa jakaa huomionkipeille av-tyrkyille huomiota, että jätän tän vaan tähän. MÖRKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Enkä jaksa ihan gauheesti kehua, että hienosti oon hyvinkin pärjännyt elämässäsi vaikket tykkää siitä biisistä. Hyvä hyvä hyvä.

Että kun joka kulmasta vänkääjä vääntää saisiko kommenttinsa kuin kiekon sisään ja me kiekkofanit vaan rauhallisesti torjutaan kaikki vedot, ne vaan kilpistyy siihen samaan rauhalliseen varmuuteen kuin mitä Leijonilla on. LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?!

Ei haittaa eikä tee kipeää. Saahan sitä olla eri mieltä. Se joka haukkuu on sitä itse.

Jaoit sitten kumminkin xD

Vierailija
87/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei teitä tosifaneja näkynyt toreilla naisten mestaruuden jälkeen?

Ihmettelen vain.

Vierailija
88/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. Nyt pari homekorvaa koittaa provosoida naisia, että EI SAA fanittaa Leijonia kun ne on miehiä, naisten pitää fanittaa naisten jääkiekkoa. (Tasa-arvon nimessä) minä fanitan tasapuolisesti ihan vaan jääkiekkoa, sorry.

Suomen naiset sai hienosti hopeaa ja Räty palkittiin parhaana maalivahtina. Pohjois-Amerikan kiekkovalta jyrättiin mutta Kanada oli voittomaaleissa taidokkaampi. Torijuhlista jos käppänöillä on lisäkysymyksiä niin minä en ole oikea taho, kääntykää Jääkiekkoliiton puoleen.

Vierailija
89/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekkofaneiksi itseään kutsuvat eivät noteeraa naarasleijonia millään tavalla :(

Vierailija
90/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta. Nyt pari homekorvaa koittaa provosoida naisia, että EI SAA fanittaa Leijonia kun ne on miehiä, naisten pitää fanittaa naisten jääkiekkoa. (Tasa-arvon nimessä) minä fanitan tasapuolisesti ihan vaan jääkiekkoa, sorry.

Suomen naiset sai hienosti hopeaa ja Räty palkittiin parhaana maalivahtina. Pohjois-Amerikan kiekkovalta jyrättiin mutta Kanada oli voittomaaleissa taidokkaampi. Torijuhlista jos käppänöillä on lisäkysymyksiä niin minä en ole oikea taho, kääntykää Jääkiekkoliiton puoleen.

Missä sanottiin ettei saa miehiä fanittaa?

Tässä olemme vain ihmetelleet teidän fanien omaa toimintaanne.

Kyllä se hopeakin olisi ollut juhlimisen arvoinen asia, mutta ei. Teille kelpaa vain kulta.

Vierailija
91/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mitään lajia rakasta :DD noloja lampaita kaikki. Perus suomiäijät ja -muijat joukkohysterian vallassa hokee älyvapaita letkautuksia. Ollaan muka niin fania niin fania kun oikeasti tärkeintä teille tuossa lajissa on, että voiton tullen saa hyvän syyn sikailla ja öyhöttää. Joukossa tyhmyys tosiaan tiivistyy.

Vierailija
92/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä menestys Suomelle oli naarasLEIJONIEN tuoma hopeakin oli. Eipä ketään kiinnostanut juhlia heitä. Ei näitä "lätkäfanejakaan".

Vierailija
93/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gauheeta kun te olette tylsiä. Väsynyttä provosointia, uhoa. Mulla on väsynyt puolituntinen ennen kuin päivä on förbii - ei jaksa enää aloittaa uutta kappaletta. Mitäs kivaa keksitään? Oisko joku vähän vetreempi ketju?

Vierailija
94/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te mitään lajia rakasta :DD noloja lampaita kaikki. Perus suomiäijät ja -muijat joukkohysterian vallassa hokee älyvapaita letkautuksia. Ollaan muka niin fania niin fania kun oikeasti tärkeintä teille tuossa lajissa on, että voiton tullen saa hyvän syyn sikailla ja öyhöttää. Joukossa tyhmyys tosiaan tiivistyy.

Niinpä. Oikeasti laji ei muiduja kiinnosta, vaan ne miehet ja ehkä sitten saada munaa sieltä torilta.

Vierailija
95/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gauheeta kun te olette tylsiä. Väsynyttä provosointia, uhoa. Mulla on väsynyt puolituntinen ennen kuin päivä on förbii - ei jaksa enää aloittaa uutta kappaletta. Mitäs kivaa keksitään? Oisko joku vähän vetreempi ketju?

No. Etsihän jogu muu getju sitten :)

Vierailija
96/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi etten ole koskaan torilla juhlinut mutta aktiivinen lätkäfani, käyn peleissä mutta harmittavasti ei onnistu viikon matkat paikan päälle. Kohta onnistuu! Olisiko se torilla meuhkaaminen vähän nuorempien juttu? Nuorena sitä mikä tahansa syy on hyvä syy vetää kännit. Eikä tullut mentyä torijuhlaankaan. Eniten kiinnostaa pelit niin nyt katsotaan koosteet peleistä ja fiilistellään.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
97/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Etsihän jogu muu getju sitten :)

Te jäätte sitten tähän ketjuun kahdestaan provosoimaan - ei vissiin haittaa? Mä olin ainut, joka vähän jaksoi reagoida :) Heippatihei!

Vierailija
98/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkä on h o m o j e n laji.

Vierailija
99/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän olevani lätkäfani, seurasin näitäkin kisoja tiiviisti ja tottakai olen iloinen suomen joukkueen puolesta!

Mutta en itsekään ole mitään juhlijatyyppiä, enkä jaksa torille lähteä öyhöttämään.

Tämä mörkö-vitsaus mua lähinnä huvittaa, mut jollei tapaa kuitenki ymmärrän sen. Varsinkin nuoremmille tälläset "kaikkia"yhdistävät jutut on isoja asioita.

Ja mun suosikkipelaajani on Lankinen. Jotenki vähä harmittaa et maalivahdin rooli jää jälkipuinnissa, vaikka suurin yksittäinen syy finaalin voittoon oli varmasti Lankinen.

Vierailija
100/109 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi keväänä tullaan taas maanpinnalle kun venäjä, kanada ja ruotsi voittaa meidät 6-0.

Ja se mörkö-renkutus on kyllä ihan kauhee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän