Miksi pahoitat mielesi, jos joku sanoo ettei mörkö kiinnosta?
Niin miksi? Ei kaikkia vain jaksa kiinnostaa viikkoja yksi ja sama asia. Miksi tämä menee lätkäfaneilta tunteisiin, kun ketjuissa puhutaan, miten on ampunut yli koko touhu? Ja onhan se ampunut yli.
Ja se mörköbiisi on pska!!! Kaikki lätkäbiisit ovat pskoja!!!
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se mörköbiisi on pska!!! Kaikki lätkäbiisit ovat pskoja!!!.
Mikahan on APn mielesta sitten tarpeeksi hyvaa hanen hunaja korvilleen.
Vai onko huumorintaju kuin 87 vuotiaalla muumiolla
Hienoa sanoa toista muumioksi, mutta mitä muutakaan sitä voi elämämkolulätkäjuntilta.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Aivan kuraa.
Nyt olis kiva saada ne perustelut ja myoskin pieni tiedon jyvanen mika arsyttaa. Siita voi kenties alkaa jommallakummlla matka itseensa.
Ooppera on mun mielesta yleensa typeraa inside vitsia, jonka olis pitanyt kuolla jo 200 vuotta sitten. Tarinoissa ei variaatiota ole hirveesti ja esitysten evolutiokin on nin hidasta etta on kerkinyt sukupolvet vaihtumaan jotta inside lapat on tajuttu. Kulttuurihistorian opettelu on holmoa.
Latkahan on kovasti strategisempaa kuin vaikka futis. nopeampaa kun rugby. Enakoimattomampaa kuin koris.
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.
Sina voisi menna takasi peruskolu. Ei tuosta mitaa selvaa saa, mita oikein sossotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa sanoa toista muumioksi, mutta mitä muutakaan sitä voi elämämkolulätkäjuntilta.
Nyt olis kiva saada ne perustelut ja myoskin pieni tiedon jyvanen mika arsyttaa. Siita voi kenties alkaa jommallakummlla matka itseensa.
Ooppera on mun mielesta yleensa typeraa inside vitsia, jonka olis pitanyt kuolla jo 200 vuotta sitten. Tarinoissa ei variaatiota ole hirveesti ja esitysten evolutiokin on nin hidasta etta on kerkinyt sukupolvet vaihtumaan jotta inside lapat on tajuttu. Kulttuurihistorian opettelu on holmoa.
Latkahan on kovasti strategisempaa kuin vaikka futis. nopeampaa kun rugby. Enakoimattomampaa kuin koris.
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.Voisitko opetella ääkköset?
Tunnetko kirjaimet ä ja ö?Voisitko opetella kirjoittamaan suomea, koska en saa tuosta mitään tolkkua?
Olen sitä porukkaa joilta kultahuuma meni jo ja olemme palanneet normaaliin elämään. Jotkut eivät siihen näköjään pysty ja kykene.
Minun musamakuni on hevin puolella, eikä mitään koneella tehtyä paskaa. Oletko nyt tyytyväinen?
Eikä pieni kulttuurihistorian opettelu tekisi sinullekaan pahaa eikä siinä ole mitään hölmöä. Hölmöä on olla sivistymätön juntti, joka vänkää asioista eikä kuitenkaan ymmärrä mistä puhutaan.
Aakkoset ei ole tassa koneessa kun en asu Suomessa. Lisaksi en ole kirjoittamisesa kovin hyva. Ainakaan niin hyva kuin muissa akateemisissa taidoissa, dyslexia. Fil Tri
Vankaaminen ei ole sama asia kuin keskustelun kayminen. Tietenkin jos toinen yrittaa keskustella, mutta toiselta menee kaikki pointit ohi niin se muuttuu vankaamiseksi.
Omissa luureissa soi juuri Nightwish... Hevia kait, mutta enimmakseen koneella tehtya paskaa. En pitanyt Tarjan aanesta, liiaan korkea, mutta Flooran aani on mielyttavasti tummempi. Kovasti on Tuomas lainaillut nuottikulkuja 1700 ja 1800 luvulta. Samaan tapaan kuin Acceptin Wolfgangin.
Hyva on tietaa, mutta "korkea" kulttuurissa, jossa taytyy lukea kirja, jotta voi ymmartaa miksi Andy Warhalin keskinkertaiset grafikat on muka hienoja, on paljon vikaa. Olen nahnyt koululaisilta oivaltavampia ideoita kuin Picasson raapustelut jne.Eli minun pointtini oli loytaa ero Morko biisin ja minun tuntemattoman mestari teoksen valilla. Mika tekee morko biisista niin paskan AP:n mielesta
Se on yksinkertaisesti vain paska biisi. Koneella tehtyä paskaa. Sain päänsäryn jo ensimmäisellä kuuntelukerralla.
Eipä sitä ole ennen tarvinnut perustella asiaa, joka on omasta täysin paska.
Ap
Kumma juttu, kun kaikesta pitää pahoittaa mieli, aivan sama menestyykö Suomi vai ei niin pitää päästä valittamaan ja kokemaan omaa paremmuuttansa.
Ehkä ei kannata latistaa muiden iloa haukkumalla koko jutun paskaksi, tuskin sultakaan kukaan on koskaan kysynyt "hei ap, kiinnostaako sinua Mörkö?" Pitääkö silti päästä vänkäämään muiden kanssa, jos ei kiinnosta pysy poissa. Tää ilo ei kuitenkaan kestä pitkään, oletteko te oikeasti niin katkeria että vaikea antaa muiden iloita hetki? :D
Kumma juttu, että mä osaan iloita monessakin asioissa muiden puolesta, vaikkei kyseinen asia mua kiinnostais. Esim. nyt tämä jääkiekko tai ihan vaikka salibandy, mutta Suomessa kun tämä jääkiekko on vähän enemmän esillä. Ja harmittaa kyllä, etten päässyt juhlimaan, iloiset ihmiset on aina mukavaa seuraa!
Se Mörkö-biisin ei ole tarkoituskaan olla musikaalisesti suurteos. Outoa, jos ette ymmärrä että sen biisin pointti tulee kontekstista Suomen menestykseen.
Jestas. Jos ette tykkää älkää kuunnelko, ei sitä radiostakaan soiteta.
Hahaha! Menikö kiekko börsään tai tunteisiin? Kaipasitteko edes yhden lätkäfanin tänne haukkumisenne kohteeksi?
Nyt pitäisi siis olla juntti, sikailija, saikuttaja, elämäntapakoululainen, työtön, juoppo, lapsellinen, mielensäpahoittaja ja mitä muuta?
Aika vahva reaktio teiltä :)
Olitteko te niitä "ennustajia" ei voi voittaa ja haukkujia huonoin joukkue ikinä? Tuolla asenteella te ette voi pärjätä elämässä tai oikeastaan yhtään missään. Pilkka osuu omaan nilkkaan.
Markoja on aina nimitelty selän takana salaa Mörköiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha! Menikö kiekko börsään tai tunteisiin? Kaipasitteko edes yhden lätkäfanin tänne haukkumisenne kohteeksi?
Nyt pitäisi siis olla juntti, sikailija, saikuttaja, elämäntapakoululainen, työtön, juoppo, lapsellinen, mielensäpahoittaja ja mitä muuta?
Aika vahva reaktio teiltä :)
Olitteko te niitä "ennustajia" ei voi voittaa ja haukkujia huonoin joukkue ikinä? Tuolla asenteella te ette voi pärjätä elämässä tai oikeastaan yhtään missään. Pilkka osuu omaan nilkkaan.
Olen minä pärjännyt hyvinkin elämässäni, vaikka ei jääkiekko, mm-kulta ja paskat biisit kiinnostakaan. Tai kännissä alasti suihkulähteessä uiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.Voisitko opetella ääkköset?
Tunnetko kirjaimet ä ja ö?Voisitko opetella kirjoittamaan suomea, koska en saa tuosta mitään tolkkua?
Olen sitä porukkaa joilta kultahuuma meni jo ja olemme palanneet normaaliin elämään. Jotkut eivät siihen näköjään pysty ja kykene.
Minun musamakuni on hevin puolella, eikä mitään koneella tehtyä paskaa. Oletko nyt tyytyväinen?
Eikä pieni kulttuurihistorian opettelu tekisi sinullekaan pahaa eikä siinä ole mitään hölmöä. Hölmöä on olla sivistymätön juntti, joka vänkää asioista eikä kuitenkaan ymmärrä mistä puhutaan.
Aakkoset ei ole tassa koneessa kun en asu Suomessa. Lisaksi en ole kirjoittamisesa kovin hyva. Ainakaan niin hyva kuin muissa akateemisissa taidoissa, dyslexia. Fil Tri
Vankaaminen ei ole sama asia kuin keskustelun kayminen. Tietenkin jos toinen yrittaa keskustella, mutta toiselta menee kaikki pointit ohi niin se muuttuu vankaamiseksi.
Omissa luureissa soi juuri Nightwish... Hevia kait, mutta enimmakseen koneella tehtya paskaa. En pitanyt Tarjan aanesta, liiaan korkea, mutta Flooran aani on mielyttavasti tummempi. Kovasti on Tuomas lainaillut nuottikulkuja 1700 ja 1800 luvulta. Samaan tapaan kuin Acceptin Wolfgangin.
Hyva on tietaa, mutta "korkea" kulttuurissa, jossa taytyy lukea kirja, jotta voi ymmartaa miksi Andy Warhalin keskinkertaiset grafikat on muka hienoja, on paljon vikaa. Olen nahnyt koululaisilta oivaltavampia ideoita kuin Picasson raapustelut jne.Eli minun pointtini oli loytaa ero Morko biisin ja minun tuntemattoman mestari teoksen valilla. Mika tekee morko biisista niin paskan AP:n mielesta
Se on yksinkertaisesti vain paska biisi. Koneella tehtyä paskaa. Sain päänsäryn jo ensimmäisellä kuuntelukerralla.
Eipä sitä ole ennen tarvinnut perustella asiaa, joka on omasta täysin paska.Ap
Mistä tietää, että lentäjä tai vegaani on bileissä? Mistä tietää, että joku yhdentekevä renkutus on ap:lle yhdentekevä? Tai paska. Se kyllä kertoo sen ihan itse.
Ap ei kestä kun Suomen MM-kultaa juhlitaan "viikkoja". Kulta tuli sunnuntain pelissä. Leijonat tuli tiistaina Suomeen. Tänään on keskiviikko :D
Ap ei kestä lätkäbiisejä. No voitko urpo olla kuuntelematta niitä kanavia, lähinnä urheiluosuuksia missä ne biisit soi?
Vai pitikö tulla taas tuomaan itseään esille? Pitikö tulla taas heruttamaan huomiota? Pitikö tulla taas provosoimaan?
Mä kestän ihan hyvin MM-kullan ja jopa lätkäbiisit mutta heruttajia mä en kestä. Oikeen huulet töröllään duckface täällä kommentoimassa ja heruttamassa. Hyisaatana.
Vierailija kirjoitti:
Se Mörkö-biisin ei ole tarkoituskaan olla musikaalisesti suurteos. Outoa, jos ette ymmärrä että sen biisin pointti tulee kontekstista Suomen menestykseen.
Pakko kuunnella, kun naapurilla jäi kaiketi youtube jumiin ja huutaa "mörköä" yksinään. Aika säälittävä tapaus. Vaimo ja lapset lähtivät evakkoon sieltä. Pari kertaa on jo pollarit käyneet varoittamassa.
On ollut todella mukavaa herätä töihin klo 5 ja ei tässä mekkalassa saa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta urheiluviihdetta, nopeutensa, strategiansa ja ennaakoimattomuutensa ansiosta.Sina voisi menna takasi peruskolu. Ei tuosta mitaa selvaa saa, mita oikein sossotat.
Loysin 3 kirjoitusvirhetta aakosten lisaksi.
Pilkku, piste ja hukattu kirjain. Varmma on enemmankin.
Lukutaito ei kylla ole kovin hyvaa, jos ei virheellista teksitiapysty lukemaan.
Kirjoitusvirheet ei haitaa minua mutta loogiset virheet kiusaavat.
Miksi mun pitais menna kouluun kun sielta saa niin huonon palkan? FT
Leijonia juhlitaan enää tänään ja siinä se sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ymmärretty, mutta paska se silti on.
Turha nyt on mieli pahoittaa, jos se biisi on meikäläisenkin mielestä todella huono. Ja jopa ala-arvoinen ränkytys Maailmanmestareille. Nostettu yksi yli muiden ja kyseessä kuitenkin joukkuelaji.
En ymmärrä, miksi ne muut pelaajat ovat jätetty yhden varjoon kokonaan? Ei tämä Anttila yksin siellä jäällä ollut.
Ei naisten mestaruus saanut samanlaista väen tungosta toreille. Miksi ei?
Loistavaa työtä naarasleijonatkin ovat tehneet, mutta eivät he saaneet samanlaista tunnustusta osakseen.
Ja vieläpä näin tasa-arvon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ymmärretty, mutta paska se silti on.
Turha nyt on mieli pahoittaa, jos se biisi on meikäläisenkin mielestä todella huono. Ja jopa ala-arvoinen ränkytys Maailmanmestareille. Nostettu yksi yli muiden ja kyseessä kuitenkin joukkuelaji.
Kuule kun tällä meidän Leijonat-joukkueella on monta biisiä. Ja kaikki kuvaavat heidän tarinaa ja matkaa. He ovat ne biisit valinneet mitkä joukkueelle uppoavat, kuvaavat tunnelmaa ja tunteita. He laulavat sitä renkutusta itsekin.
Paha se on sun mennä asiasta mitään sanomaan tai sillä nyt ei ole mitään vaikutusta - sä oot vaan yksi tyyppi, jolla on mielipide ja Leijonat sentään on maailmanmestarit, joista se biisi on tehty. Kunnioituksesta kapteenille, jonka muuten joukkue valitsee. Kapteenille, joka oli merkittävässä roolissa ratkaisijana ja tukena tässä joukkueessa ja joka pitää joukkuetta tärkeimpänä.
Niin paljon on joukkuetta haukuttu mm. median taholta ja kapteenia vuosi sitten että av:n molopäät voisivat nyt pitää turpansa kiinni. Ovat sitä pahinta pohjasakkaa, jos lehdistö on hyeenat niin av:n päänaukojat ovat korppikotkia. Lehahtaa parvena paikalle nokkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Markoja on aina nimitelty selän takana salaa Mörköiksi.
Markoja on myös pidetty tyhminä ja yksinkertaisina.
Ei niille naaraille oltu mitään biisiä tehty. Mua ärsyttää, kun naisten jääkiekkoa ei arvosteta yhtään. Siksi mua ärsyttää tämä hehkutus. Ei porukka keräänny toreille, kun naiset menestyvät :(
Tuo mörkömuumimuki villitys on kieltämättä naurettavaa. Ja torissa myydään tusinamukia ylihintaan. Ovatko ihmiset oikeasti noin hölmöjä? Joku kaupitteli kauhtunutta yöpaitulia hintaan 300 euroa.
Mä en kauheasti jaksa jakaa huomionkipeille av-tyrkyille huomiota, että jätän tän vaan tähän. MÖRKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Enkä jaksa ihan gauheesti kehua, että hienosti oon hyvinkin pärjännyt elämässäsi vaikket tykkää siitä biisistä. Hyvä hyvä hyvä.
Että kun joka kulmasta vänkääjä vääntää saisiko kommenttinsa kuin kiekon sisään ja me kiekkofanit vaan rauhallisesti torjutaan kaikki vedot, ne vaan kilpistyy siihen samaan rauhalliseen varmuuteen kuin mitä Leijonilla on. LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?!
Ei haittaa eikä tee kipeää. Saahan sitä olla eri mieltä. Se joka haukkuu on sitä itse.
Onneksi en seuraa uutisia pahemmin, mikä tuo mörkö juttu edes on.