Flipflopeista kuuluu pieruääni kun kävelee. Mikä avuksi?
Löysin vaatehuoneen perukoilta käyttämättömät flipflopit. Ihmettelin, miksi on jäänyt käyttämättä, mutta kun laitoin jalkaan, muistin. Kävellessä jalkapohja jotenkin aiheuttaa pieruäänen. Kellään mullaa vastaavaa ongelmaa? Mikähän auttaisi?
Kommentit (96)
Ne on suomeksi varvastossut. En tiedä, mikä auttaa tuohon.
Jalkapohja jotenkin tarttuu kengänpohjaan kiinni ja irrotessaan aiheuttaa tuon äänen 😟 Meneekö ohi, kun käyttää jonkin aikaa?
Oonko oikeasti ainoa, jolla tämmöinen ongelma? Ja nämä ei ole varvastossut, vaan ennemminkin sandaalit joissa ei ole kantapään takana hihnaa. Pohja on jotain kumia.
Meillä on kans tuollaiset puutarhakengät. Aikansa se nauratti ja sitten kengät lensivät roskiin. Sukkia en viitsi käyttää aina, sillä minun kengissä ääni tuli vain kun oli paljas jalka. Toki parempiin kenkiin voi ostaa jonkun tarralla kiinni olevan puoli pohjallisen, mutta onko se sen väärti?
Vierailija kirjoitti:
Oonko oikeasti ainoa, jolla tämmöinen ongelma? Ja nämä ei ole varvastossut, vaan ennemminkin sandaalit joissa ei ole kantapään takana hihnaa. Pohja on jotain kumia.
No sitten ne eivät ole englanniksi flip flops.
Minulla on sama ongelma kaikissa kengissä, avokkaissa siis. Ainoa keino minkä olen keksinyt on käyttää varvassukkia, mutta sandaaleissa tämäkään ei tietty toimi.
Mielestäni äänet kuuluvat asiaan noiden kanssa. Ehkä joku talkki/vartalopuuteri/kuivashampoo tms jalkoihin suihkutettuna auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kans tuollaiset puutarhakengät. Aikansa se nauratti ja sitten kengät lensivät roskiin. Sukkia en viitsi käyttää aina, sillä minun kengissä ääni tuli vain kun oli paljas jalka. Toki parempiin kenkiin voi ostaa jonkun tarralla kiinni olevan puoli pohjallisen, mutta onko se sen väärti?
Nämä on kyllä aika kivat. En tiennytkään, että tarrakiinnitteisiä pohjallisia on olemassa. Kiitos. Täytyy etsiä sellaiset.
Seuraavaksi kysynkin, että mistähän löytyisi tuollaisia kiinnitettäviä pohjallisia sandaaleihin? Vai pitääkö alkaa itse liimaushommiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nii, ne on fart flatussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nii, ne on fart flatussit.
😂
Ostin ysärillä Schollin sandaalit. Olivat vielä pirun kalliitkin. Aivan järkyttävät paljaassa jalassa. Kävellessä oikein tuntee, miten ilmakupla muodostuu jalkaholvin alle ja trööttää joka askeleella itsensä riemukkaasti ulos. Ensiapuna koitin liimata kenkään palan vaahtomuovia. Sandaalit kummittelevat vieläkin eteisen kaapissa, kun oli niin kalliitkin...
Mun uudet Birkenstockit kanssa faarttaa. Loppuu kun sandaalinhihnoja säätää.
Ei siihen taida auttaa mikään? Mullakin ne pitää jatkuvaa prut, prut ääntä. Joskus se naurattaa ja toisinaan hävettää. Ghettoblasterilla voi ainakin peittää ääniä.
turhaan peittelet ilmavaivojasi tuon tekosyyn alle. kaikki tietävät että tossuja syytellään.
Kokeile ihan jättää sipuli,pavut .. pois ruokavaliosta aluksi.
Onko olemassa liimattavia pohjallisia, jotka vois kiinnittää kumipohjan päälle?
Sulla on piraatti flipatsut. Oikeista flipatsuista kuuluu kävellessä flip flop flip flop.
Naapurin miehellä on sama ongelma. Se just pöräytteli juttusille ja luulin, että se sontii housuunsa:)