Flipflopeista kuuluu pieruääni kun kävelee. Mikä avuksi?
Löysin vaatehuoneen perukoilta käyttämättömät flipflopit. Ihmettelin, miksi on jäänyt käyttämättä, mutta kun laitoin jalkaan, muistin. Kävellessä jalkapohja jotenkin aiheuttaa pieruäänen. Kellään mullaa vastaavaa ongelmaa? Mikähän auttaisi?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun peräpää on ollut aika "kovassa käytössä" jo pidemmän aikaa joten sulkijalihas on päässyt löytymään pahemman kerran.
Olen nyt lähdössä ensi kertaa Intiaan ja olen kuullut että siellä saa väistämättä ripulin. Kuinka ihmeessä pärjään siellä kun kaikki tavara pääsee sitten housuihin?Löystymään ei löytymään.
No jospa hän nyt sen sitten viimeinkin löysi. :D
Minulla on aika pahat lattajalat ja joskus kakarana ne päästi paljain jaloin lattialla kävellessä pieruääniä. Se oli hyvin ikävää jos liikuntatunnilla piti olla paljain jaloin kun kukaan ei uskonut äänen tulevan jaloistani.
Johtuu lättäjaloista. Jalkaholvin kohtaan tulee askeltaessa vakuumi, joka jalan nostovaiheessa sitten täyttyy.
Jos mun kengistä moinen ääni kuuluisi, hymyilisin leveästi ja sanoisin ihmettelijöille, etten se minä ole.
Vierailija kirjoitti:
Minun peräpää on ollut aika "kovassa käytössä" jo pidemmän aikaa joten sulkijalihas on päässyt löytymään pahemman kerran.
Olen nyt lähdössä ensi kertaa Intiaan ja olen kuullut että siellä saa väistämättä ripulin. Kuinka ihmeessä pärjään siellä kun kaikki tavara pääsee sitten housuihin?
Hmm,, riittävän isokokoinen Putt Plug voisi ratkaista ongelman.
Linkatkaa kuvaa pierusandaaleista, rupesi kiinnostamaan.
t. kesän lapsi
Itse laitan reilusti liukkaria väliin. Toimii yllättävän hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä ei voi peittää sitä täytyy korostaa.
Ap:n pitää keinahdella aina eteen-taakse-eteen-taakse, jotta ihmiset huomaavat että kuuluu kengistä, kuten siinä Ranuan kummit -sketsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lähdössä ensi kertaa Intiaan ja olen kuullut että siellä saa väistämättä ripulin. Kuinka ihmeessä pärjään siellä kun kaikki tavara pääsee sitten housuihin?Hmm,, riittävän isokokoinen Putt Plug voisi ratkaista ongelman.
Putt?
Mikäs se tuolla kolottaa? Se taitaa olla mopo. Mopo mopo mopo, mopo mopo mopo, mopo sanoo: put put put!
Ihmiset tietää ja tottuu, että prutkuttelu kuuluu flip flopeista niin voit sitten huoletta piereskellä oikeasti. Muista kuitenkin kävellä samalla kun paukuttelet tai paljastut! 😂
Vierailija kirjoitti:
https://vamsko.fi/948002285be
tässä nää pierusandaalit
Siis eihän nämä ole flip flopit ollenkaan, vaan nimenomaan sandaalit. Tuo kuppimainen pohjahan sen äänen tekee. Jos poraat muutamia pieniä reikiä pohjaan, niin luulisi loppuvan tai alkavat viheltää.
Reiät pohjan läpi? No sithän ne on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Reiät pohjan läpi? No sithän ne on pilalla.
Nehän oli jo pilalla kun ostit ne. Ei pieni reikä pohjassa mitään haittaa, ellet sitten aijo kävellä niillä vetten päällä.
eikös pikkuhousunsuoja jossa on liima valmiina auta?
Vierailija kirjoitti:
eikös pikkuhousunsuoja jossa on liima valmiina auta?
Nää ois aika vinkeen näköset.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Crocsin avonaiset ballerinat aiheuttavat samaa. Ja ne ovat ainoat jalkineet, jotka eivät satu jalassa. Valitse siinä sitten pieruäänten ja kalvamisen välillä. En poistu paljon kotoa.
Mulla kanssa, mutta olen oppinut oikean kävelytekniikan. Tosin vois kyllä käyttää avokassukkiakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa liimattavia pohjallisia, jotka vois kiinnittää kumipohjan päälle?
Scotch® Mattoteippiä vaan niin jopa pysyy pohjalliset kiinni. Käytän itse ja suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa liimattavia pohjallisia, jotka vois kiinnittää kumipohjan päälle?
Scotch® Mattoteippiä vaan niin jopa pysyy pohjalliset kiinni. Käytän itse ja suosittelen.
Kiitos. Täytyy kokeilla. ap
Laita printtipaita päälle jossa lukee "En se minä ollut".