Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!Onko tällaisella naisella vientiä?

Vierailija
29.05.2019 |

Olen 38-vuotias, nätti, pitkät hiukset, sporttinen, normaalipainoinen ja tykkään laittaa itseni joka päivä. Luonteeltani olen iloinen ja sosiaalinen.
Mutta sitten itse asiaan, olen täysin kunnianhimoton. Minulle riittää se, että siivoilen & teen hommia kotona, teen pihatöitä, laitan lapset kouluun, teen läksyt lasten kanssa ja vien harrastuksiin, teen ruokaa, leivon ja käyn sporttailemassa.
Tuntuu, että tällaista halveksutaan nykyään ja naisenkin pitäisi olla menestyjä ja pyrkiä elämässä eteenpäin. Minulla ei ole kiinni siitä, että olisin heikkolahjainen, en vain saa mitään menestyksen tavoittelusta.
Toisaalta yhtälö pelottaa, sillä meillä on pitkä suhde ja olen miettinyt, että jos ero tulisi olisin heikoilla.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pyrkyreillä ja narsisteilla on "kunnianhimoa". Fiksu pärjää vähemmälläkin eikä aina ole pakko saada lisää tai olla paras.

Eli sossun tuilla jatkat? Onhan sekin elämää toki. Rotillakin on oman näköisensä elämä.

En ole eläissäni asioinut sossussa tai elänyt tuilla. Olen jopa ostanut sinkkuna ollessani asunnon. Teen ja olen tehnyt töitä ja opiskelen, mutta se ei tunnu miltään, eikä minulla ole mitään tavoitteita sen suhteen, enkö usko, että asia enää muuttuu.

Ap

Vierailija
62/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kunnianhimoton uraan ja rahaan nähden: teen sen verran töitä että pärjään ja vähän jää säästöönkin rahaa. En tavoittele titteleitä ja esimiestehtävää, vaan haluan tehdä työntekijänä mahd. vähän stressaavaa työtä.

En halua ottaa lainaa että voisin ajella uudehkoja autolla tai asua omistusasunnossa. Minua kiinnostaa uuden oppiminen ja itseni kehittäminen, ihmissuhteista huolehtiminen ja kiireettömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ikäkriisi. Oma mies on tylsimys, typerys ja niin nähty, että vieras muna alkaa kiihottaa todella. Hän haluaa kuitenkin imeä miehestään vielä loputkin mehut, että saa pidettyä tasonsa tulevilla miesmarkkinoilla. Sitä paitsi hän on repinyt peräsimensä miehen lasten takia ja antanut tälle parhaat vuotensa, joten sietääkin miehen maksaa hänen loisimisensa niin kauan kunnes uusi rikkaampi muna tulee eteen.

Ap:n mielestä työ on likaista ja koska hänen ei ole pakko liata käsiään työssä, niin miksi hän niin tekisi? Siitä tulisi muutenkin niin paljon kaikkea vaivaa, joten eihän sitä kehtaa.

Kiirettä pitää kuitenkin. Neljäkymmentä vuotta on jo ihan ovella ja rupsahdus rumuuteen voi tapahtua ihan milloin vain!

Vierailija
64/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies mylvii minulle usein "Mee töihin!!!" (Lukee innilla sovinistipalstoja joissa on vaan tuo ja laihduta)Kommentoi ulkonäköä myös vaikkei itse kummoinen ole esim.kasvoiltaan luonteesta puhumattakaan.

Vierailija
65/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uusi mies saisi? Ap:n, joka kattelee työn tekemistä, elää muiden rahoilla ja jolla on lapsia.

Ei kiitos. Meillä ei olisi mitään keskusteluaiheita.

No kyllä moni mies haluaa pullaa ja pillua mutkattomalta naiselta. Ei vaan kannata välttämättä muuttaa ainakaan virallisesti yhteen, jotta Ap:n talous pyörii omillaan ja raha-asiat pysyy erillään.

Vierailija
66/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies mylvii minulle usein "Mee töihin!!!" (Lukee innilla sovinistipalstoja joissa on vaan tuo ja laihduta)Kommentoi ulkonäköä myös vaikkei itse kummoinen ole esim.kasvoiltaan luonteesta puhumattakaan.

Minäkin mylvin aikoinani. Sitten nainen vihdoin menikin töihin, sai myöhemmin halvan työsuhdeasunnonkin, ja sehän oli heipparallaa lol. Olen lisäksi itse nyt työtön. Ei tässä nyt enää tiedä pitäisikö vielä itsekseen mylviä vai ei.

Vierailija
67/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ollaan oltu pitkään yhdessä niin meillä on ystäväpiiriini pitkälti yhteinen, en siis voi jutella näistä asioista kenenkään kanssa, siksi kirjoitin asiasta tänne.

Ulospäin me ollaan edelleen unelmapari ja aina jos ollaan esimerkiksi ulkona niin moni ihmettelee miten meillä on niin hauskaa aina yhdessä ja ollaan onnellisen oloisia.

Todellisuudessa meillä on nyt joku kriisi. Ja toivon tai toivotaan kumpikin, että se menee ohi ja jos ei mene niin minä en usko, että kumpikaan jaksaa jatkaa.

Suhteeseen on koko ajan panostettu ja kumpikin ollaan tärkeitä toisillemme.

Ja se, että en kirjoita iloisesti johtuu varmasti siitä, että kirjotan surullisesta asiasta.

Ap

"Miehet!Onko tällaisella naisella vientiä?

Vierailija

klo 9:33 | 29.5.2019

Olen 38-vuotias, nätti, pitkät hiukset, sporttinen, normaalipainoinen ja tykkään laittaa itseni joka päivä. Luonteeltani olen iloinen ja sosiaalinen..."

No kylläpä totisesti panostat suhteeseenne täysillä! Tsiisus mikä ho*o.

Vierailija
68/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uusi mies saisi? Ap:n, joka kattelee työn tekemistä, elää muiden rahoilla ja jolla on lapsia.

No kyllä moni mies haluaa pullaa ja pillua mutkattomalta naiselta. Ei vaan kannata välttämättä muuttaa ainakaan virallisesti yhteen, jotta Ap:n talous pyörii omillaan ja raha-asiat pysyy erillään.

Eli ap voisi olla maksullinen nainen eronsa jälkeen? Tai mikäs siinä vaikka jo nyt, vähän lisää tuloja ja helppo elämä.

Vierailija
69/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa asiallisia vastauksia täällä.

Ei ole ikäkriisiä tai ainakaan sellaista mikä vaikuttaisi suhteeseen, sillä nykyinen mies on kaikinpuolin täysi kymppi.

Ja tylsä hän on joo tavallaan, mutta se on vain positiivinen puoli, en ymmärrä miksi kukaan aikuinen nainen haluaisi jännittävän miehen elämäänsä.

En ole hakemassa elättäjää tai alkamassa maksulliseksi naiseksi, vaikka elämä menisi miten vai mainitsinko kyseiset asiat jossain kohtaa?

Ap

Vierailija
70/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että ap on hyvin mutkikas nainen. Pilde hänestä varmaan löytyy, mutta jos naisen kirjoitus on noin löysää, niin eiköhän värkin löysyys ole samaa luokkaa. Hänellä alkaa olla vain ikää aika runsaasti.

Vierailija
71/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa asiallisia vastauksia täällä.

Ei ole ikäkriisiä tai ainakaan sellaista mikä vaikuttaisi suhteeseen, sillä nykyinen mies on kaikinpuolin täysi kymppi.

Ja tylsä hän on joo tavallaan, mutta se on vain positiivinen puoli, en ymmärrä miksi kukaan aikuinen nainen haluaisi jännittävän miehen elämäänsä.

En ole hakemassa elättäjää tai alkamassa maksulliseksi naiseksi, vaikka elämä menisi miten vai mainitsinko kyseiset asiat jossain kohtaa?

Ap

Mihin siis tarvitset miestä? Sinulla on jo kympin mies, tarvitsetko useampia vai kelpaisiko 4-6 mies?

Vierailija
72/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on ikäkriisi. Oma mies on tylsimys, typerys ja niin nähty, että vieras muna alkaa kiihottaa todella. Hän haluaa kuitenkin imeä miehestään vielä loputkin mehut, että saa pidettyä tasonsa tulevilla miesmarkkinoilla. Sitä paitsi hän on repinyt peräsimensä miehen lasten takia ja antanut tälle parhaat vuotensa, joten sietääkin miehen maksaa hänen loisimisensa niin kauan kunnes uusi rikkaampi muna tulee eteen.

Ap:n mielestä työ on likaista ja koska hänen ei ole pakko liata käsiään työssä, niin miksi hän niin tekisi? Siitä tulisi muutenkin niin paljon kaikkea vaivaa, joten eihän sitä kehtaa.

Kiirettä pitää kuitenkin. Neljäkymmentä vuotta on jo ihan ovella ja rupsahdus rumuuteen voi tapahtua ihan milloin vain!

Mieheni on kustantanut minulle silikonit ja butt liftin.

Otan ruiskeita kasvoihin ja huuliin.

Insta seuraajieni mielestä olen kuuma .ap

Vierailija
73/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi eron koittaessa elämä itseni ja lasten kanssakin oikein hyvin, mutta toivon tottakai, että löytäisin joskus itselleni sopivan kumppanin, jota rakastaisin ja joka rakastaisi minua sellaisena kuin olen.

Ap

Miksi sitten mietit, onko sinulla vientiä? Et kuitenkaan halua/voi muuttaa mitään.

-18

Mitä tulee noihin sinun pohdintoisi, niin voin sanoa, että varmasti on paljon miehiä, joiden kanssa voisit elää oikeissa olosuhteissa onnellisessa parisuhteessa. Sen tietysti eri asia, satutteko kohtaamaan sopivasti ja toinen asia on, että sinunkin pitää pystyä tarjoamaan parisuhteeseen puitteet onnellisuudelle.

Miksi oletat, että en pystyisi tarjoamaan puitteita onnelliselle parisuhteelle?

Ap

Enhän minä niin ole sanonutkaan. Sanoin vain, mitä tyypillisesti onnellinen parisuhde edellyttää.

Vierailija
74/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Aah ap tai joku muu kirjoittaja ap:n housuissa, minulta tuli.

Vierailija
75/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainuttakaan ruisketta & leikkausta ottanut itseeni.

Menee täysin asiattomiksi kommentit.

Ap

Vierailija
76/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP vaikuttaa todella itsekkäältä. Pitkä suhde "hiljalleen hajoamassa" ja hän miettii vaan tulevaa elättäjää. Olisiko parempi miettiä, miten nykyisen suhteen saisi korjattua? Ja vielä lapsiakin kuviossa mukana, heille nyt ei ainakaan ole hyväksi äiti, joka alkaa pakon edessä testaamaan vientiään elättäjämiesten keskuudessa. Varsinkin jos uudelta mieheltä edellytetään myös omia lapsia, niin ei nuo mahdolliset tulevat perhekuviot mitenkään hehkeiltä kuulosta. 

Kyseessä taitaa olla vain joku kolmen/neljänkympin kriisi. Ei kannata tehdä mitään hätiköityjä ratkaisuja. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä, ainoastaan se on varmaa, että lapset tulevat kärsimään, jos eroatte. 

Samaistun ap:n ajatusmaailmaan, mutta käyn töissä, en ole materialisti, uraohjautunut, tai statuskeskeinen, mutta olen silti itsenäinen ja omillaan toimeentuleva.

Minusta ap vaikuttaa vastuuntuntoiselta enkä ole ainakaan huomannut vastausta kysymykseen mahdollisista tulevista tuloista. Silti täällä suoraan oletetaan että hän hakee elättäjää. Vastenmielistä.

Tämä taitaa olla ihan teidän omia sovinistisia ajatuksia. Ja sitä miksi negatiivisesti ja ilkesästi luette ap:n masentuneeksi. Koska te ette itse kestäisi ap:n elämäntyyliä, näette muut sellaisena kuin itse olette, näette vain sen mitä puuttuu, ehkäpä olette itse niin kunnianhimoisia että teille ei koskaan mikään riitä. Sitähän se on.

Valitettavasti ja onneksi maailma ei kuitenkaan ole sellainen paikka. Täällä asuu meitä, positiivisia ihmisiä joille kaikki on juuri nyt todella hyvin.

OK, oletetaan että ap pärjää taloudellisesti ilman miestä. Siltikään hänen viestinsä ei herätä kauheasti sympatiaa. On "joku kriisi" jota ei tarkemmin eritellä, ja avausviestissä kehutaan ulkonäköä ja pohditaan vain omaa haluttavuutta parisuhdemarkkinoilla.

Mitään syytä mahdolliseen eroon ei kerrota, vaan oma mies on "täysi kymppi", ilmeisesti siis vain tylsistyminen pitkään liittoon? Tulevalla miehellä edellytetään olevan lapsia. Sen sijaan omista lapsistaan ap ei tunnu piittaavan ollenkaan, vaikka he kärsivät tulossa olevasta erosta eniten. Johtopäätös: ap on todella itsekäs.

Vierailija
77/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaamasi olikin nainen...

Vierailija
78/78 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainuttakaan ruisketta & leikkausta ottanut itseeni.

Menee täysin asiattomiksi kommentit.

Ap

Valtaosa ketjuun mielipiteensä ilmaisseista "miehistä" ovat naisia, jotka eivät kestä sitä, että on naisia, jotka eivät halua miehestä ilmaista kotiapulaista tukemaan heidän urahaaveitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän