Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19v mies ja hiukset tekee rajusti lähtöään - onko tässä enää mitään saumoja

miesvantaa
28.05.2019 |

Miten 19-vuotias mies voi kilpailla nykypäivän ulkonäkömarkkinoilla, kun se kalju ei ainakaan nuoria naisia tunnu houkuttavan lainkaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sille oikein mitään mahda, mutta harva on täydellinen. Se on vaan pelattava niillä korteilla, jotka on sattunut saamaan.

Vierailija
22/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso kaljuuntui parikymppisenä, jo ennen kuin tavattiin. Olin aina ajatellut, etten voisi ikinä pitää kaljua miestä viehättävänä. Niin vain mies vei jalat alta ensi silmäyksellä ja oli ihaninta, mitä olin koskaan nähnyt. Toisin sanoen älä pane liikaa painoarvoa asialle, sillä on lopulta hyvin vähän merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muiden vastauksia, mutta itse aloin seurustella alle 20-vuotiaana 22-vuotiaan kaljuuntuvan miehen kanssa. Nyt 8 vuotta myöhemmin ollaan naimisissa, meillä on lapsi ja meillä menee hyvin. Mies ajoi päänsä kaljuksi ja kasvatti kivan parran. Muuten ihan tavallisen näköinen mies eikä ole rikas tai mitään, eli toivoa kyllä on. :)

Vierailija
24/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki.

Syö ainakin kaksi sardiinipurkkia päivässä, auttaa, oikeasti.

Voit googlettaa.

Olen syönyt yhden sardiinipurkin päivässä tähän saakka eikä ole auttanut paitsi että nyt ovat hampaat menneet huonoiksi. Pelti on liian kovaa.

En usko että voin syödä kaksi purkkia tekareilla?

Vierailija
25/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finasteridi

Hiusten siirto

Voiko pään siirtää ja paljonko se maksaa Virossa?

Vierailija
26/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisit käymään lääkärissä. Hiustenlähtö voi olla mm. kilpirauhasen vajaatoiminnan oire. Asia korjautuu, kun saa lääkityksen.

Vtut korjaantuu perinnöllinen miestyypin kaljuuntuminen, jonka laukaisijana on testosteroni. Työntäkää se tyroksiininne persieseen. (Pahoittelut)

Tyroksiini ei auta hanuriin tuupattuna. Kilpirauhasen vajaatoimintaan se auttaa yläkautta nautittuna.

Onko sulla liiaksi testosteronia, kun sait raivarin kilpirauhassairaudesta?

Vierailija
27/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hiuksia on vielä päässä, on sisäistä kaljulääkettä, joka estää niitä hiuksia harvenemasta lisää.

Finasteridi (esim Prosca). 1,2 % saa erektiohäiriöitä

No mitä mä sitten niiden naisten kanssa teen vaikka on tukka päässä?

Vierailija
28/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on saumat menneet markkinoilla.

Vierailija
29/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtö voi olla ihan normaaliakin. Tukka uusiutuu sykleittäin.

Vierailija
30/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse oikeiasti ystäväksi tai kumppaniski ihmisen, jonka meiestä sinun arvosi ja merkittvyyteis on hiuskarvan tai ehkä vielä, ellet ole kokoanaan kaljuuntunut hiuskarvojen varassa. 

Ei kaljuuntumien tietenkääm  yksinomaan ole mukavaa. Tiedän tämän omasta kokemuksesta. (- Onneksi olen mies, sillä naisten kaljuuntuminen on jo lähes tabu aihe).  

Edelleen  omasta kokemuksesta uskaltaudun sanomaan, että niin naisten kuin miesten ja monen siltä välillä olevan luottamus ja usko siihen,e ttä olet varteensa otettava hyvä ja kunnioitettava tyyppi onnistuu paremmin niin, että olet heitä kohteen mieluummin kalju kuin kelju.  

Yleisemmin sanosiin, että kannattaa enempi yrittää keskittyä niihin asioihin, joille mahdollisesti voi ja pystyy tekemään jotain sen sijaan jättää vähemmälle huomiolle ne asiat ja jutut joille ei vi paljoa jos lainkaan tehdä mitään. Ja joiden kanssa vain on yritettävä jaksaa elää. - Ei näiden asioiden erottamine itsellinikään ole ollut helppoa.  Mutta syyttämällä muita tai katkeroitumalla ei uskoakseni voita yhtään mitään. 

T. Sekä kalju että pituusrajoitteinen mies, jolla onnekseen moni muu asia enemmän ja vähemmän hyvin. 

PS: Tiedän kaljuuntumisen poistamiseen vain ja ainoastaan  yhden varman konstin. - Tai nyt sanoin väärin; ei konsti tai keino kaljua pista mutta voi peittää sen, hankkimalla itsellesi peruukin. - Itse en ole tarvinnut mutta ymmärrän, että joku voi haluta niihin turvautua

Toki voi käyttää toiveikkaana ja haavella, että joku "rohdoslitku" tai pilleri löytyisi joka poistaisi onan kaljuuden, mutta jos sellainen kaikille sopiva ja toimiva oikasti olisi niin luulisin paitsi tietövän sen mutta luulsin monen nykyisin kaljuutensa kanssa kärvistelleen ja tunnetun "peuukki pään" vaihtaneen peruukkinsa tai vain tupeensa omiin "aitoihin" hiuksiin...

Vaikka mistä sitä tietää kalju kuitenkin myös sopii oikein hyvin monelle (omasta mielestäni mm. Sean Connerylle, Bruce Willisille, Urko Kekkoselle, Jean Sibeliukselle, Kimmo Sasille, Patrick Stewadille, Michael Jordanille,...) - Jos  täysin vieraita nimiä niin etköhän löydä ainakin jokusen kuvan osasta, jos ja kun ns.  googlaat)   

ja on kalju myös positiivinen vaihtoehto siksi, että se on yleisesti vaivaton hoitaa ja pitää siistinä; enkä nyt tarkoita, että yrittäsit epätoivoisest kammata mahd. sivulla vielä olevia haivenia kuvitellen, että peität päälakesi kaljuuntumisesi niin muiden katseilta...     

Vierailija
31/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee pärskarvat,onko toivo nyt menetetty?

Vierailija
32/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, kaljuuntuva Jason Statham jakaa saman asian kuin sinä, eli hänelläkään ei ole mitään saumoja naismarkkinoille.

;)

Vierailija
33/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt kaljuista miehistä. Menin sitten ottamaan kuitenkin miehen, jonka hiusraja pakenee vuosi vuodelta vääjäämättä geneettisistä syistä, ja on selvää, että jonain päivänä sitä tukkaa ei ole enää ollenkaan. Se ei kuitenkaan enää yhtään haittaa, koska ulkonäkö ei ole pääasia meidän suhteessamme.

Joku antoi tässä ketjussa hyvän vinkin: katsele vaikkapa kaupassa käydessäsi ihan tavallisia pariskuntia. Hyvin harva on mikään kiiltokuvapari, vaan valtaosa meistä on aivan täysiä taviksia, osa jopa rehellisesti rumia. Onnellinen, toimiva parisuhde ei perustu ulkonäköön, vaan aivan muihin asioihin. Lisäksi monet naiset pitävät kaljuista miehistä, eli en usko, että sinulla on oikeasti mitään hätää.

Vierailija
34/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisit käymään lääkärissä. Hiustenlähtö voi olla mm. kilpirauhasen vajaatoiminnan oire. Asia korjautuu, kun saa lääkityksen.

Vtut korjaantuu perinnöllinen miestyypin kaljuuntuminen, jonka laukaisijana on testosteroni. Työntäkää se tyroksiininne persieseen. (Pahoittelut)

Eli missään nimessä ei kannata käydä lääkärissä varmistamassa, että kyseessä on todella miestyypin kaljuuntuminen eikä esimerkiksi se kilpirauhasen vajaatoiminta? No, älä käy sitten ja kaljuunnu rauhassa. Ei ole multa pois.

-Eri

Vierailija
35/36 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/36 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan Toni Wirtanen on aikakin varmasti päässyt pimpin päälle makaamaaan kerran jos toisenkin matkan varrella. Eikä ole kalju päälaki menoa haitannut.

Kaikki lähtee asenteesta.