Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei anna mennä yksin Helsinkiin junalla päiväksi.

16vpoikahaluaa
28.05.2019 |

Moro!

Mä oo 16-vuotias peruskoulun päättävä poika. Harrastan valokuvausta ja haluaisin mennä kuvaamaan Helsinkiin yksin päiväksi. Mä oon käyny pitkälti pari sataa kertaa Helsingissä, koska mun isällä oli työreissuja paljon Helsinkiin. Tunnen Stadin paremmin kun Tampereen.

Mulla on astma, muttei muuta sairautta. Äiti on ylisuojeleva. En käytä päihteitä, hölmöile tai juhli. Mulla ei oo ees frendejä Helsingissä. Mitä mieltä voisinko mä lähtee yksin Stadiin junalla päiväksi. Saapuisin 10.00 ja lähtisin klo 18.00. Mä osaan liikkua junalla ja osaan syödä itse..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä pitää totella. Pari vuotta, niin voit muuttaa omillesi ja sitten voit vaikka muuttaa kokonaan sinne Helsinkiin. Äitisi vain ajattelee sun parasta, eikä tuo nyt ole sellainen asia, että olisi jotenkin sinun kehityksen tai elämän kannalta välttämätöntä.

Lisäksi puuttuu se äidin näkökulma tähän asiaan, nuorilla on usein aika suuret kuvitelmat itsestään ja pärjäämisestään. On luonnollista että tuossa iässä alkaa ahdistamaan kun vanhemmat suojelee ja asettelee sääntöjä, niin sen kuuluukin mennä, pikkuhiljaa kohti itsenäistä elämää :)

Vierailija
22/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku luotettu kaverisi mukaan.

Ainakin minulta lupa heltiää helpommin, jos lapseni menee kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme