Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen kun torpasta tulee lentoemäntä

Vierailija
28.05.2019 |

Pääsee tekemään hyvää ammattia. Siisti ala, hyvä ilmapiiri, saa olla nättinä. Ja pääsi pois hoitoalalta.

Olen. Kateellinen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällekin ihmiselle tekis todella hyvää lähteä julkisuudesta.

Vierailija
62/67 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ammatti. Olla päivät pitkät jossain metallisukkulassa, joka voi koska tahansa pudota. Sitten on myös ne ilmakuopat: tarjoilet syötävää ja yhtäkkiä lennät kärryjen kanssa kattoon. No thanks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On älyttömän raskas ammatti. Ahtaissa tiloissa ängetä kärryjen kanssa ja pitkillä yölennoilla valvoa. Se oli ihanneammatti joskus 60-70- luvulla .,ei todellakaan enää, jos muuhun pystyt.

Riippuu täysin ihmisestä. Minä olisin valmis lähtemään tähän työhön ja olen aivan varma, että viihtyisin tässä ammatissa.

Vierailija
64/67 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee ammatti. Olla päivät pitkät jossain metallisukkulassa, joka voi koska tahansa pudota. Sitten on myös ne ilmakuopat: tarjoilet syötävää ja yhtäkkiä lennät kärryjen kanssa kattoon. No thanks.

Höpsis. Ilmailu on upea asia, mutta se ei sovi kaikille. Sinulle ei selkeästikään sopisi.

Vierailija
65/67 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lentoemännät ole yleensä nuoria alle 25 vuotiaita naisia?

Ei todellakaan.. joillekin yhtiöille on toisinaan nähnyt jopa alaikärajaa esim. 20v tai 21v.

Ottavat mielellään nimenomaan hieman "vanhempia". Lentoemäntä on turvallisuusalan ammatti ja vastuu on kyllä aika suuri. Se ei mikään pikkutyttöjen ammatti ole enkä tajua miksi johonkin palkataan 18-19v ikäisiä lentoemäntiä, hohhoijaa. Ei yhtään vakuuttavaa.

Onneksi yleensä siellä on ihan selkeästi aikuisia naisia, monella joku muu tutkintokin jo alla.

Vierailija
66/67 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tut tämä nainen tee mitään työkseen! Nytkin lomailee Madeiralla (Jari-Matin rahoilla) ja suunnittelee jo seuraavaa reissua. Eihän missään työssä voi kerran kuukaudessa pitää viikon-kahden lomaa!!! Täysi pelle koko nainen. Lopettaisi jo tuon jatkuvan valehtelun...

Vierailija
67/67 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lennä turbulenssia on nousun vaiheittena ikana ja laskuissa eniten ei siellä korkeuksissa, jossa tarjoillaan.