Olen niin kateellinen kun torpasta tulee lentoemäntä
Pääsee tekemään hyvää ammattia. Siisti ala, hyvä ilmapiiri, saa olla nättinä. Ja pääsi pois hoitoalalta.
Olen. Kateellinen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua estää hakemasta lentoemännäksi? Jos syy on esim se, että olet liian lyhyt tai näkö liian huono, olen pahoillani. Oikeastaan kaikki muut vaatimukset on sellaisia, jotka voi pyrkiä täyttämään vaikkei vielä nyt täyttäisi.
Mikä se näkövaatimus onkaan? Entä pituus?
Eikö se "pituusvaatimus" ollut joku todella lyhyt, tyyliin 158 tai 165.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu yhtiöstä. Yleensä kai 160cm, mutta joillain yhtiöillä 158
Sanoppa muuta. Olen itse myös kateellinen, eikös hän valmistu nyt ihan kohta?
Hei oikeesti, lentoemännäksi? Voi karmeampaa ammattia olla? Tarjoilet tunkkaisessa, kuivassa ilmassa ahtaissa tiloissa vuodesta toiseen juopuneille matkustajille samoja ruokia ja tavaroita ja vielä pitää yrittää olla kohtelias ja kaunis. No thanks!
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on kyllä lyhyet lentoemännät. Kyllä ne yleensä aina ottaa ennemmin niitä pidempiä. Selvästi on pituus plussaa ja helpottaa työtäkin kun täytyy sinne ylälokeroihin jatkuvasti kurotella.
Mun mielestä 160cm myös ihan liian lyhyt, vaikka juuri ja juuri seulasta menee läpi.
Tarjoilija mikä tarjoilija, en haluaisi tarjoilijan olla niin ahtaissa tiloissa.
Olisi aikoinaan ollu mahdollista, mutta ei kiinostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on kyllä lyhyet lentoemännät. Kyllä ne yleensä aina ottaa ennemmin niitä pidempiä. Selvästi on pituus plussaa ja helpottaa työtäkin kun täytyy sinne ylälokeroihin jatkuvasti kurotella.
Mun mielestä 160cm myös ihan liian lyhyt, vaikka juuri ja juuri seulasta menee läpi.
Eikö lentoemännät pidä korkkareita kuitenkin niin jos on vaikka 12cm korot niin luulisi 172cm jo yltävän niihin lokeroihin? Vai lasketaanko pituus kenkien kanssa vai onko ne lokerot todella noin korkeita?
Mistä vetoa että torppa itse tehtailee näitä torppa kateus aloituksia tänne lähes joka päivä.. Maisa, miksi haluat, että sinua kadehditaan?
Mä en haluis lentoemännäks. :D En oo niin statushenkinen tai pidä sitä niin coolina juttuna.. :D
En haluis lentää lentokoneessa ammatiks, mun jalat muutenki turpoo lentomatkoilla ja korvat menee lukkoo, saati et siin olotilas pitäis olla aina. :D Ja ois kyl ehkä kiva seikkailla, mut mieluummin ei vakituisesti vaa vakituisesti vähän maanläheisempi ammatti lähempää kotoa yms. :D Lisäks kaikki turvallisuusjutut yms ei ois sellanen asia mikä mua nimenomaan kiinnostaa. Ehkä enemmän se et saa olla ystävällinen ja tarjoilla. Mut oon lyhyt ja täyttäisin ton pituusrajan just ja just, ja oon kyl liikkeissä sellanen et osaann liikkua yms, mut miks mä haluisin nimenomaa sellasen työn?? :D ja se asuki on sellanen mitä en haluis pitää. :D Sit kaikki aikaero-raistukset yms. ja viel todella huono palkka.. joskus luulin et lentoemäntä tienais 3000 euroo vähintää, mut ei... ei lähimainkaan..... joo meen suosiolla hoito-alalle. :D
lisäks en pidä lentämisestä mitenkää kauheesti. :DDDD en pelkääkkää aina ylipaljon, mut joskus vähän jännittää, nii en tajuu et miks pitäis sit just siitä tehä ammatti. :DDDD
joo tiedän ettei täs kysytty mun mielipidettä mut silti haluun sanoo. :D
nii ja sit viel en ylttäis sinne tavaralokeroihin oikee enkä tykkää käyttää korkokenkii.
Ahtaan paikan tarjoilija, siinäpä vasta kadehtittava ura sillä kuka nyt lieneekin kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
lisäks en pidä lentämisestä mitenkää kauheesti. :DDDD en pelkääkkää aina ylipaljon, mut joskus vähän jännittää, nii en tajuu et miks pitäis sit just siitä tehä ammatti. :DDDD
joo tiedän ettei täs kysytty mun mielipidettä mut silti haluun sanoo. :D
nii ja sit viel en ylttäis sinne tavaralokeroihin oikee enkä tykkää käyttää korkokenkii.
Ehkäpä sun ei kannata sitten edes harkita lentoemännän ammattia :DD
Niin, sinä ap oletkin kuuluisa juuri kateellisuudesta, yksi valloittavista piirteistäsi.
Eikös siitä pitänyt tulla sisar hento valkoinen lähihoitaja-sairaanhoitaja-kätilö, sehän oli kai noita kaikkia opiskelemassa yhtä aikaa, omien sanojensa mukaan ja kutsumusammatti ja niin hänen juttu, koska hän on vaatimaton ihminen joka ei tykkää enää laittautua vaan ilman meikkiä tai hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä hän haluaa hoitaa. Taasko se mieli muuttui?
Ei lentoemot käytä mitään huimia korkokenkiä. Suurimmalla osalla leveä- ja matalakorkoiset kengät oli hame tai housut asuna.
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa muuta. Olen itse myös kateellinen, eikös hän valmistu nyt ihan kohta?
No ei.
Ja silloin vasta voi kadehtia kun on itse koettanut samaa eikä ole onnistunut.
Ei ole hyvä ammatti, vttu että on itseriittoinen spade.
Kyllä lentoemäntäkin voi torpasta tulla, sillä moni talollisen tytärkin on luonut uransa huomiohuorana.
Mikä sinua estää hakemasta lentoemännäksi? Jos syy on esim se, että olet liian lyhyt tai näkö liian huono, olen pahoillani. Oikeastaan kaikki muut vaatimukset on sellaisia, jotka voi pyrkiä täyttämään vaikkei vielä nyt täyttäisi.