Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeile pientä kuntotestiä

Vierailija
24.05.2006 |

Tee joko istuen tai seisten. Laita kädet roikkumaan vartalon sivulle. Nosta kädet koukkuun kämmenet eteenpäin = alkuasento. Nosta tästä kädet suoraksi ylös-koukkuun 100 kertaa KESKEYTTÄMÄTTÄ omaan tahtiin. (Itse tein nopeasti).

Missä kohdassa alkaa tuntumaan? Pääsin 90 suht kevyesti ja sitten alkoi tökkimään. Pääsin sataan, mutta ne viimeiset 10 oli kyllä yhtä tuskaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa eron kun vaihtoi ruumiillisesta työstä toimistotöihin joku vuosi sitten. Käsivoimista hävisi paljon silloin heti alussa. Pistin oikein merkille mikä ero siinä on. Teen kyllä kotona puutarhatöitä ym, mutta ei ole kädet enää yhtä vahvat kuin 8 tunnin raskaan työn jälkeen.

Testistä vielä. Kädet meni kyllä aika veltoiksi vähäksi aikaa. Niinpä kokeilin 5-10 min päästä uudelleen tehdä vielä 40 ja se onnistui kyllä. 100 ei olisi varmaan heti mennyt.

Vierailija
2/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

90:n kohdalla aloin olla ihan hapoilla ja hätäisesti jaksoin loppuun. Nyt on kädet aivan vetelät. Hiki ei tullut, mutta ei minulle tule koskaan muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aikomus kenestäkään invalidia tehdä.

Vierailija
4/4 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa jo kädet olla normaalit. Luulinpa minäkin, että käsissä olisi voimaa, mutta väärässä olin. Ihan hyvä välillä palata todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi