Lääkärillä ja potilaalla kemiaa: kumpi tekee aloitteen
Siis tämähän on tabu. Koska potilas ei saa ihastua lääkäriin eikä lääkäri potilaaseen - sehän nyt olisi ihan kamalaa, moraalitonta, epäpätevää tms. holtitonta toimintaa.
Mutta! Jos näin ihanasti käy, kumpi tekee aloitteen? Onko sillä väliä? Onko suhteella tulevaisuutta? Onko se tuhoontuomittu lääkärin työkaverien silmissä?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Oispa kivaa kun olis joku komea lääkäri, vois vähän flirttailla :p
t. Mies
Lääkärin ei ole soveliasta flirttailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Lääkärikin on vain ihminen. Halut ne on hiirelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Lääkärikin on vain ihminen. Halut ne on hiirelläkin.
Mutta töissä tulee osata käyttäytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli supersöpö psykiatri, jota kuolasin koko hoitosuhteen ajan. Seurustelen ja lääkärikin tiesi sen, mutta viimeisellä kerralla sanoin hänelle, että mielestäni hän on tosi söpö. Jos seurustelu olisi mahdollista (hän kiinnostunut ja minä sinkku), niin olisin pyytänyt häntä soittamaan sitten, kun hoitosuhde on hänenkin osaltaan loppu.
Terveiset lekurille, jos tänne eksyy. ;)
T. Outo punapää
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi saan tähän vain alapeukkuja? Epäilettekö seksuaalisesta häirinnästä? Se oli mielestänne moraalisesti epäilyttävää, koska seurustelen? Se kaveri oli tosi hyvännäköinen ja ajattelin, että se piristäisi hänen päiväänsä. Seisoin huoneen toisella puolella ja häivyin tosi nopeasti ihan nolona paikalta.
T. Outo punapää
Koska psykiatrien potilaat ihastuvat *aina* jossain vaiheessa hoitosuhdetta lääkäriin, ja tällöin lääkärin kuuluu torjua lähentelyt.
Aina?
No ei kyllä - etenkään lääkäriin 😁 Terapeutit erikseen. Psykiatrit ovat erikoista sakki, usein töykeitä ja sadistisiakin. Ne joiden vastaanotolla on käynyt, ovat olleet myös susirumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli supersöpö psykiatri, jota kuolasin koko hoitosuhteen ajan. Seurustelen ja lääkärikin tiesi sen, mutta viimeisellä kerralla sanoin hänelle, että mielestäni hän on tosi söpö. Jos seurustelu olisi mahdollista (hän kiinnostunut ja minä sinkku), niin olisin pyytänyt häntä soittamaan sitten, kun hoitosuhde on hänenkin osaltaan loppu.
T. Outo punapää
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miksi saan tähän vain alapeukkuja? Epäilettekö seksuaalisesta häirinnästä? Se oli mielestänne moraalisesti epäilyttävää, koska seurustelen? Se kaveri oli tosi hyvännäköinen ja ajattelin, että se piristäisi hänen päiväänsä. Seisoin huoneen toisella puolella ja häivyin tosi nopeasti ihan nolona paikalta.
T. Outo punapää
Koska psykiatrien potilaat ihastuvat *aina* jossain vaiheessa hoitosuhdetta lääkäriin, ja tällöin lääkärin kuuluu torjua lähentelyt.
Ei pidä paikkanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on aina sitä paremman näköisempiä, mitä kiusallisempi vaiva. Jos saat peräpukaman ja tarvit apua, voit olla varma että siellä on joku miesmallin näköinen lääkäri ja hyvällä tuurilla pari tosi komeaa harjoittelijaa lisäksi.
Häh? Miten se lääkärin ulkonäkö vaikuttaa nolouteen tai muuhunkaan?
Ei sen pitäisi vaikuttaa mihinkään ellei sinne mennä iskemään
Vierailija kirjoitti:
Lääkäritkin on vaan ihmisiä. Jos mulla lääkärinä kävisi joku ihotautien potilas hoidattamassa jotain vaivaa, miksen voisi ihastua? Sitten eri asia, jos olisi esim.psykiatri, koska ollaan mielenterveyden ja mielen kanssa tekemisissä. Eri riippuu vähän casesta.
Lääkäri
Ihotaudeista tuli mieleen tapaus, kun kaksikymmenvuotiaana menin terveyskeskukseen näyttämään jotain kädessäni ollutta ihottumaa. Nuori kandi kehotti: "Menepäs riisumaan vaatteet ja kulje tuosta huoneen poikki." Siten muka paremmin näkisi, missä kunnossa iho on.
Ihmettelin "hiukan", mutta tein työtä käskettyä, kun en voinut uskoa että siinä olisi mitään taka-ajatuksia.
Ei ollut lekuri varmaan näjkemäänsä tyytyväinen, kun ei mitään treffipyyntöä tullut.
Tästä on jo vuosikymmeniä, joten osattiin sitä ennenkin tirkistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäritkin on vaan ihmisiä. Jos mulla lääkärinä kävisi joku ihotautien potilas hoidattamassa jotain vaivaa, miksen voisi ihastua? Sitten eri asia, jos olisi esim.psykiatri, koska ollaan mielenterveyden ja mielen kanssa tekemisissä. Eri riippuu vähän casesta.
Lääkäri
Ihotaudeista tuli mieleen tapaus, kun kaksikymmenvuotiaana menin terveyskeskukseen näyttämään jotain kädessäni ollutta ihottumaa. Nuori kandi kehotti: "Menepäs riisumaan vaatteet ja kulje tuosta huoneen poikki." Siten muka paremmin näkisi, missä kunnossa iho on.
Ihmettelin "hiukan", mutta tein työtä käskettyä, kun en voinut uskoa että siinä olisi mitään taka-ajatuksia.
Ei ollut lekuri varmaan näjkemäänsä tyytyväinen, kun ei mitään treffipyyntöä tullut.
Tästä on jo vuosikymmeniä, joten osattiin sitä ennenkin tirkistellä.
apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Outo punapää
T. Outo punapää
Aina?
Ei tietenkään aivan AINA. Tulkitsin tuon *aina* tarkoittavan "aina". Siis hyvin usein potilas ihastuu tai ainakin luulee ihastuneensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Outo punapää
T. Outo punapää
Aina?
Ei tietenkään aivan AINA. Tulkitsin tuon *aina* tarkoittavan "aina". Siis hyvin usein potilas ihastuu tai ainakin luulee ihastuneensa.
Voi näin käydä lääkärillekin
Kumpi tahansa, milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
(Mies)lääkärit ovat niin epämiellyttävää sakkia, etten suosittele. Ylpeitä, ylimielisiä, epäkohteliaita. Olen aina ihmetellyt naisten ihastumista lääkäreihin. Katsovat varmaan jotakin Sairaalaelämää ja luulevat, että se on tosielämää. T.hoitaja
Ei voi yleistää.
Asuin asuntolassa, jossa asui muutama yliopisto hemmo. Yksi lääkiksen oppilas, mies, nyk. käsikirurgi. Niin ne bileet alakerrassa. Ne lääkiksen mimmit osasivat nauttia anatomiastaan ja tiesivät mitä sillä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Asuin asuntolassa, jossa asui muutama yliopisto hemmo. Yksi lääkiksen oppilas, mies, nyk. käsikirurgi. Niin ne bileet alakerrassa. Ne lääkiksen mimmit osasivat nauttia anatomiastaan ja tiesivät mitä sillä tehdä.
Eikö miehet sitten tienneet anatomiaa?
Jotkut lääkiksen miehet ovat turhan korrekteja, syytä kotikasvatusta. Naisilla on roisi mielikuvitus. No tää pahaa yleistystä. Ällän paperit useimmilla, sen huomasin lääkiksen kundista että luki paljon. Huoneessa avoimia kirjoja jne. Syntymä-älykkyys ei auta. Kirjoitan nyt sekavia, Sorri.
Suuri osa lääkäreistä on dominant(ahneita edunhakevia), eli dominant tekee.
Aina?