Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä???

Vierailija
24.05.2006 |

Mies on ihan kiltti, kunnollinen, lapsirakas yms.

Mutta, vaimo on lähtenyt pari kk sitten toisen miehen matkaan, nyt on parin tekstiviestin ja lyhyen tapaamisen perusteella ihan " rakastunut" muhun, suunnittelee tulevaa ja lähettää kymmenen rakkausrunoa päivässä ja sellasisia lässytysviestejä " jalkko on ihan hattuna malikaan viestejä" (eli kuin pienelle vauvalle sössöttäis)....

Onkohan miehessä potentiaalia, kun perusluonne on kait ok, mutta taitaa olla aika läheisriippuvainen vai???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin imarreltu.

Vierailija
2/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo lähtenyt pari kk sitten, voi olla koko asia käsittelemättä ja miehella tarve löytää kiireesti tilalle uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka omasta mielestään on erosta jo selvinny, niin musta tuntuu, että lähinnä haluaa vain uuden tilalle mahd. äkkiä, ettei tarvi jäädä yksin.

Toisaalta tuntuu ihan tyhmältä antaa pakit kunnolliselle miehelle, koska niitä kuitenkin on aika harvassa...=)

ap

Vierailija
4/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ero jo pitkään ilmassa eli olisiko surutyö tehty jo suhteen loppumetreillä? Vai tuliko miehelle yllätyksenä ja surutyö voisi olla tekemättä?

Vierailija
5/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni eroilmoitus vaimon osalta on tullut hyvin yllättäen ja puhuu hänestä esim. se lahopää, että taitaa surutyö hyvin pitkälti käsittelemättä...

mutta nytkin koko ajan kännyt piippaa viestiä, että ethän sakin kstoa mun elämästä anna mulle vielä mahdollisuus yms...

En tiedä tosiaan mitä tehdä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi