Huvittaako muita huutonet -myyjät kun ilmoittavat " PAKKAUSKULUT" ??
Välillä törmää näihin.. esim. body maksaa 2e, niin perässä lukee että " postitus- ja pakkauskuluja " 1,50e. HALOO! eli myyjä ottaa 55 senttiä siitä että kääräisee bodyn pakettiin. naurattaa tuollaiset myyjät ja kierrän varmasti kaukaa! mitä rahastusta.
Kommentit (12)
jos mä alkaisin " laskuttamaan" postireissuista erikseen näillä bensan hinnoilla niin johan loppuis kaupan teko!! en koskaan ota muuta kun sen normaalin postimaksun.. yleensä laitan arvion jo huuto kohteeseen ja jos menee pieleen niin kärsin itse tappion enkä kinua lisää! joskus on mennyt todella pahastikin arvio pieleen mutta olen niistä kerroista viisastunut! =)
kannattaa säästää kaikki ns. roskapostin kirjekuoret yms. ja jos itse huutaa jotain huutiksesta niin ne kaikki kuoret ja paketit toki myös! jos kuori/paketti on käytetty niin en kyllä ikinä kehtaisi siitä periä vielä pakkauskuluja!! =O
Kyllä minutkin karkoittaa nuo pakkauskulut.
mutta kyllä niistä pakkauksistakin kuluja tulee, vai luulitko että kirjekuoria saa jostain ilmaiseksi?
Jos tiedän että minulla on sopiva käytetty pakkaus omasta takaa, en tietenkään peri pakkausmaksuja, mutta esim. CD-levyjä lähettäessä on " pakko" pakata sellaiseen pehmustettuun kuoreen eikä niitä välttämättä ole kotonurkat väärällään.
Samoin kaikissa ylöspäin pöyristetyissä postimaksuissa. Ok, matka voi olla kilometrejä postiin, pakkaus maksaa ja vie aikaa jne. mutta otan itse tämän mielummin huomioon huutohinnassa.
maksavat 0,825 ¿ kappale ja postimaksu on jo valmiina
Jos minä myyn yhden CD-levyn niin en todellakaan ala sitä varten ostamaan 20 kirjekuorta. En ala säilyttämään kirjekuoria vuosikausia vaan ostan yhden kirjekuoren ja siitä on postimaksu 1,40¿.
En mitään kalliita pehmokuoria ostaisi sen takia... Enkä niistä haluaisi ostajanakaan maksaa.
Ei tässä kukaan ole väittänytkään, että menee yli 3cm:n! Mutta kun paino on jo sen verran paljon, että postimaksu on 1,40¿!!!!!
Ja tavallisessa kirjekuoressa jos lähettää niin hyvin mahdollista, että menee rikki, siksi pitääkin lähettää joko pehmustetussa kuoressa tai tavallisessa kirjekuoressa ja laittaa ympärille esim. sanomalehtipaperia.
Jos ei halua pakkauskuluja maksaa niin sitten ei huuda sellaiselta joka niitä perii :)
Vierailija:
Ei tässä kukaan ole väittänytkään, että menee yli 3cm:n! Mutta kun paino on jo sen verran paljon, että postimaksu on 1,40¿!!!!!
Paitsi tuo joku joka tarjosi helposti-kuorta. Mutta jos postimaksu on 1,40e niin eihän silloin siinä ole mitään lisäkuluja pakkaukseen laskettu vaan se on se postimaksu. Eihän tässä siitä ollut kyse ettei se olisi ok. Kyse oli siitä jos myyjä ottaa lisämaksua pakkaamisesta! Ja sori, en tiennyt että posti myy yksittäisiä pehmokuoria hintaan 1,40e mihin sisältyy postimaksukin...
Jos postiin on pitkä matka, maksaa postiin meneminenkin. Varsinkin, jos ei satu muuta asiaa olemaan ja ostaja jo kaipaa tuotetta.
Se " ylimääräinen" on hinnassa jo jos on, mutta huutohinnan päälle tulee vain todelliset postikulut. Itseäni ärsyttää myös nuo pakkauskulujen kerääjät. Ostan ja myyn huutonetissä siis.