Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin kumppanille että näin pahaa unta ja hän ei sanonut mitään

Vierailija
20.09.2024 |

On aika paha merkki että toista ei kiinnosta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin pahaa unta.

Vierailija
2/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa? Arvosta itseäsi vähän. Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni mielestä näin vääränlaisia unia.

Vierailija
4/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siihen voisi sanoa?

Vierailija
5/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku sanoo jotain yöllä näkemästään unesta, yritän olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamaton siinä pelossa, että jos hisahdankaan jotain, toinen alkaa heti kertoa mitä siinä unessa tapahtui. Eikä KUKAAN halua kuulla toisten näkemistä unista. 

Vierailija
6/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siihen autistin mielestä mitään voikaan sanoa. Sen sijaan normaaliin ihmisten väliseen vuorovaikutukseen kykenevä voi sanoa vaikka "Sehän on ikävää, mitä siinä unessa tapahtui?" ja sitten kuunnella. Painajaiset voivat olla todella ahdistaviakin ja jäädä mieleen pitkäksi aikaa. Jos on parisuhteessa niin luulisi että toisen asiat kiinnostavat. 

Vierailija
7/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen kanssa? Arvosta itseäsi vähän. Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Ajattelin että hän ei vaan kuullut tai oli ihan unessa joten kerroin uudestaan. Oli ilmeisesti kuullut muttei välittänyt. Olisin tietysti ymmärtänyt, jos ei vaan pysty heräämään. Olen pistänyt tähän suhteeseen todella paljon energiaa ja se riepoo, että jos se on tätä ollut koko ajan niin en ole tajunnut jättää. En ole valmis myöntämään omaa tyhmyyttä ja ajanhukkaa. Varsinkin kun toisella menee nyt hyvin. Eli on käyttänyt mua kaikki ne ajat kun oli tylsää ja ikävää, ja mä olen tyhmänä ilmeisesti uskonut sanoihin tulevaisuudesta ja hänen tunteista.

Vierailija
8/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku sanoo jotain yöllä näkemästään unesta, yritän olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamaton siinä pelossa, että jos hisahdankaan jotain, toinen alkaa heti kertoa mitä siinä unessa tapahtui. Eikä KUKAAN halua kuulla toisten näkemistä unista. 

No ei varmaan kukaan jonkun puolitutun työkaverin unia jaksa kuunnella, mutta kyllä ainakin minä vielä 25 vuoden yhdessäolon kanssa jaksan kuunnella kun mies kertoo unistaan. Ei sitä kovin usein tapahdu ja aina ne unet jotka ovat jääneet mieleen ovat poikkeuksellisia ja erityisen mielenkiintoisia. Niistä voi avautua jänniä asioita toisen ajatuksista. 

Vierailija
9/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että hän ei vaan kuullut tai oli ihan unessa joten kerroin uudestaan. Oli ilmeisesti kuullut muttei välittänyt. Olisin tietysti ymmärtänyt, jos ei vaan pysty heräämään. Olen pistänyt tähän suhteeseen todella paljon energiaa ja se riepoo, että jos se on tätä ollut koko ajan niin en ole tajunnut jättää. En ole valmis myöntämään omaa tyhmyyttä ja ajanhukkaa. Varsinkin kun toisella menee nyt hyvin. Eli on käyttänyt mua kaikki ne ajat kun oli tylsää ja ikävää, ja mä olen tyhmänä ilmeisesti uskonut sanoihin tulevaisuudesta ja hänen tunteista.

Piti kirjoittaa, että nyt on alkanut kohdella välinpitämättömämmin, kun on alkanut hänen ura nousta. Nyt hänellä on siis mahdollisuuksia monenlaisiin naisiin ja ei niin tarvitse mua. Tämä unijuttu ei siis ole ainoa asia. Ap

Vierailija
10/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan kukaan jonkun puolitutun työkaverin unia jaksa kuunnella, mutta kyllä ainakin minä vielä 25 vuoden yhdessäolon kanssa jaksan kuunnella kun mies kertoo unistaan. Ei sitä kovin usein tapahdu ja aina ne unet jotka ovat jääneet mieleen ovat poikkeuksellisia ja erityisen mielenkiintoisia. Niistä voi avautua jänniä asioita toisen ajatuksista. 

Kumppani on ennen kuunnellut kertomuksiani unista, kysynyt myös mitä unta näin ja ollut kiinnostunut. Ap

Vierailija
11/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät miehen todellisen luonteen. Mitä todisteita enää tarvitset? Jätä hänet.

Vierailija
12/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattinen ihminen halaisi ja sanoisi että kerro siitä unesta, tai että suojelen sua kyllä tms ihanaa. Epäempaattinen ihminen sanoisi että mene takaisin nukkumaan. Kumppani jota ei kiinnosta hevon v*ttuakaan ja haluaa luultavasti pois suhteesta pysyy ihan hiljaa eikä halua että häntä häiritään. Ap

Vierailija
13/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupan kassasta unta ja sanoin sen hänelle seuraavana päivänä, oli järkyttyneen oloinen. Miksi ?

Vierailija
14/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siihen autistin mielestä mitään voikaan sanoa. Sen sijaan normaaliin ihmisten väliseen vuorovaikutukseen kykenevä voi sanoa vaikka "Sehän on ikävää, mitä siinä unessa tapahtui?" ja sitten kuunnella. Painajaiset voivat olla todella ahdistaviakin ja jäädä mieleen pitkäksi aikaa. Jos on parisuhteessa niin luulisi että toisen asiat kiinnostavat. 

Ilmoitusluontoisesti näin pahaa unta. Mikä estää ap:ta kertomasta mitä unta hän näki. Sen sijaan nyreänä odottaa ilmoitukseensa kommenttia.

Vierailija
15/15 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ihmettele ettei kiinnosta jos herätit sen kesken uniensa kertoaksesi omasta painajaisestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi