Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeä oma uusi yhteinen koti, (ilman exien kanssa tehtyjä muistoja)

Vierailija
28.05.2019 |

On uuden puolisosi kanssa?

Ollaan nyt vuosi asuttu mun kämpässä, minkä ostin exäni kanssa. Hän haluaisi ostaa yhteisen kämpän, hänelle käy ihan vuokrakämppäkin kunnes oikea löytyy.
Tuntuu että häntä ahdistaa asua täällä, hän sai kunnon hysteerisen itkukohtauksen yksi päivä.

Hänellä tuli mieleen se kun exän porukat kävi ja totesi "Täähän ei ole muuttunut yhtään", se loukkasi häntä.

Eroanko vai uusi kämppä?

Onko toi normaalia??

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi muuttaa uuden puolisoni "exän kotiin". Varsinkin kun tiedän meillä olleen hyvin erilainen sisustusmaku. Myös exän mieltymys parvekeasumiseen ei miellytä. Tykkään siitä, että on omaa pihaa ja autolla pääsee ovelle asti. Voisin alkuun muuttaa miehen luokse, mutta tuntisin koko ajan itseni vieraaksi. Samoin kysyisin, haluanko maksaa lainaa jostain sellaisesta, mitä en ole itse valinnut. Jos talo alun alkaenkin vastaisi unellmaani, niin voisin pyörtää päätöstäni, mutta ainakaan nykyisen ihastukseni asuntoon olisi vaikea sopeutua. 

Vastaus AP kysymykseen: Ertittäin tärkeä. Jos sinusta tuntuu, että puolisoasi ahdistaa, niin tunne on ihan oikea ja hänen sisällään varmasti asia on vieläkin voimakkaampi, miltä ulospäin näyttää. Voisit asettua hänen asemaansa ja miettiä, haluaisitko sinä nauttia naisen exän luomasta ympäristöstä, vai haluatko luoda välillenne jotain omaa, uutta ja erilaista? Ei kannata erota asian takia. Kohtaisit saman ongelman seuraavankin naisen kanssa, koska nyt näyttää jo saattujen kommenttien perusteella, että suurin osa haluaa oman eikä exän kotia Sinun pitäisi löytää nainen, jonka unelma on asua juuri sellaisessa asunnossa kuin omistat. Helpompi etsiä uusi koti kuin rakastava nainen. Anna hänen ainakin vapaasti sisustaa kotiasi, että hän tuntisi sen paremmin kodikseen. Ja siitä museoautosta kannattaa luopua tai yrittää jotenkin se saada sieltä muistuttamasta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi