Tapailemani mies sanoi lapsestani kuultuaan "no se on vaan hidaste"
Lapsi on vuoroviikoin isällään ja minulla. Ensimmäisellä tapaamisella en kertonut lapsesta mitään, sillä halusin tarkkailla hänen käytöstään noin ylipäätään. Toisilla treffeillä sanoin, että kotoa löytyy 4v tyttö. "No se on vaan hidaste ja mehän voidaan tavata silloin kun se ei ole sun luona"
Mitä mieltä?
Kommentit (38)
Voit rauhoittua ainakin siitä että tuskin onpedofiili ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niistä lapsista ei voi kertoa heti? Ihmettelen mä äitinä.
Jotta saa koukutettua paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Sun olisi kuulunut kertoa jo viestittely vaiheessa että olet yhäri. Yhäreitä en itse katsele pariutumis mielessä mutta paria olen kyllä käynyt paneskelemassa.
Niin. Jos nainen on sellainen p*ska ettei osaa kunnollista miestä valita niin kelpaa panoksi vaan.
En kyllä ymmärrä tätä miksi mies on sika kun ei halua ryhtyä isiksi jollekin lapselle joka ei ole hänen.
Hidastaahan lapsi seurustelua, kun järkevät ihmiset keskittävät tapaamiset lapsettomille päiville. Omituista ettei lapsesi ole tullut puheeksi aiemmin. Itse tuon jo viestittelyissä ja nettiprofiileissa lapsien olemassaolon esiin.
Ap, mitä kerroit miehelle ekalla kerralla? Että haluat seksiä! Ja sitten mattomiehen alta täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua vakavaa suhdetta kanssasi koska sinulla on lapsi. Seksi kelpaa.
Ja mihinkäs tämä perustuu? - Kyllä minä saattaisin olla varovaisempi miehen kanssa, joka kiirehtisi ja hosuisi todistelemaan, että hän on kyllä lapselle varmasti monin tavoin parempi isä kuin lapsen biologinen isä joten eiköhän tässä ja nyt muuteta kaikki saman katon alle... Tai entä jos mies olsi sanonut, että lapsi varmaan sitten muuttaa kokonaan isänsä luo, niin ei ole teidän kahden tiellä. Ja/ tai kuinka hän ei ainakaan ala lasta elättämään....
Tuohon sanavalintaan perustuu.
Ja aikas ennakkoluuloinen asenne....
Anteeksi olin väärässä. Mies haluaa adoptoida lapsen ja elää kanssanne elämänsä loppuun saakka.
Onko nyt hyvä?
Plaah. Niin mitään muuta välimuotoahan ei ole, kuin joko mies vaatii itselleen "koko paketin" eli laposenkin olisi alettava pitää häntä "isä hahmona", eikä hankaloittaa yhdessä eloa sillä, että hän viettää osan ajastaan 2. vanhemman luona ja joka saattaisi myös alkaa veertailemaan miehiä (isäänsä ja biologista vanhempaa ja äidin uutta mies ystävää) keskenään.... Ja jollei koko paketti kävisi mies haluaisi naisesta itselleen vain ja ainoastaan seksiä. - Uskoen ja luullen vielä, että tekee näin naiselle palveluksen, kun pienessä mielessäänn luulee, etteivät sinkkuäidit kelpaisi kenellekään "oikeaksi kumppaniksi," niin että yhteiseloa jaettaisiin ja koettaisiin muutoinkin kuin vain harrastamalla toisinaan yhdessä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paskaläjä!
Aivan, olisi ap vain pysynyt eksän kanssa yhdessä. Nyt lapsiraukka joutuu ramppaamaan kahden kodin väliä, kun mamman pitää tapailla muita miehiä.
Terveisiä 50-luvulta!
Tiedättehän, että eronneen ei ole soveliasta tapailla enää ketään, ja lapsellekin on haitallista tietää, että aikuinen tarvitsee läheisyyttä ja mahdollisesti myös sitä ”yhtä asiaa, josta ei voi ääneen puhua” myös eron jälkeen. Äidin ja lapsen kuuluu siis elää keskenään niinkin suuren epäonnistumisen, kuin eron jälkeen.
T. Kirsi-Marjatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paskaläjä!
Olsiko sitten ollut parempi, että mies olisi todennut miten lapsi nopeuttaa ja vauhdittaa suhteenne etenemistä?
Miksi oletat automaattisesti, että paskaläjällä tarkoitettiin miestä?
Mikä hitto siinä, että ettei tietoa lapsesta voi lisätä jo esim. siihen deittiprofiiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paskaläjä!
Olsiko sitten ollut parempi, että mies olisi todennut miten lapsi nopeuttaa ja vauhdittaa suhteenne etenemistä?
Mikä hitto siinä, että ettei tietoa lapsesta voi lisätä jo esim. siihen deittiprofiiliin?
Hyvä kysymys! Kiitos. - Kai se on vain tottumusta, korjaan vaistomaista. - Tarkoitan että jos ja kun lukee tällä palstalla keskustelua miehistä, jotka tapailevat sinkkuäitejä, niin monta kertaa annetaan miehistä kuva joko vähän säälittävinä (Kukaan oikea mies ei ota itselleen kumppaniksi sinkkuäitiä, jos on pientäkään saumaa muihin) Tai puhtaasti itsekkäinä ksupiäinä, jotka kuvittelevat saavansa sinkkuäidiltä ainoastaan helposti seksiä. - Ja tai haluavat sinkkuäidistä itseelleenkin äidin (henkilön, joka huolehtii ja järjestää kaiken miehen elossa parhain päin pyytettä ja vailla odotuksia), eli aliarvioivat ja pahasti sinkkuäidin kyvyn tehdä itsenäsiä päätöksiä ja valintoja pitäen itseään sinkkuäidille juuri oikeasna kumppanina, joka voi ja saa käyttäytyä miten lystää; ikäänkuin jokainen sinkkuäiti olisi halukas ja valmis parisuhteeseen kenen tahansa (eli vaikka loukkaavastiki käyttäytyvän miehenkin) kanssa kuin jatkaisi eloaan "yksin" (sinkkuna).
Harvoin kohtaa sinkkuäitiä lähestyneestä kertovaan juttuun, jossa miehestä annetaan neutraali tai myönteinen mielikuva, joten vastaukseni tuli sitten näin liikoja ajattelematta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paskaläjä!
Hyvä kysymys! Kiitos. - Kai se on vain tottumusta, korjaan vaistomaista. - Tarkoitan että jos ja kun lukee tällä palstalla keskustelua miehistä, jotka tapailevat sinkkuäitejä, niin monta kertaa annetaan miehistä kuva joko vähän säälittävinä (Kukaan oikea mies ei ota itselleen kumppaniksi sinkkuäitiä, jos on pientäkään saumaa muihin) Tai puhtaasti itsekkäinä ksupiäinä, jotka kuvittelevat saavansa sinkkuäidiltä ainoastaan helposti seksiä. - Ja tai haluavat sinkkuäidistä itseelleenkin äidin (henkilön, joka huolehtii ja järjestää kaiken miehen elossa parhain päin pyytettä ja vailla odotuksia), eli aliarvioivat ja pahasti sinkkuäidin kyvyn tehdä itsenäsiä päätöksiä ja valintoja pitäen itseään sinkkuäidille juuri oikeasna kumppanina, joka voi ja saa käyttäytyä miten lystää; ikäänkuin jokainen sinkkuäiti olisi halukas ja valmis parisuhteeseen kenen tahansa (eli vaikka loukkaavastiki käyttäytyvän miehenkin) kanssa kuin jatkaisi eloaan "yksin" (sinkkuna).
Harvoin kohtaa sinkkuäitiä lähestyneestä kertovaan juttuun, jossa miehestä annetaan neutraali tai myönteinen mielikuva, joten vastaukseni tuli sitten näin liikoja ajattelematta...
Eli kiteytettynä tämä palsta on sinunkin mielestä m1esvihapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paskaläjä!
Eli kiteytettynä tämä palsta on sinunkin mielestä m1esvihapalsta.
Milestäni ei yhtään sen enempää kuin viha ja hyökkäys vastakkaista sukupuolta kohtaan. - Ja näiden kahden kohdalla viha ja kiukku on vielä melko inhimillistä verrattuna siihen mitätöintiin, raivoon ja tuomitsemiseen, joka syntyy lähes poikkeuksetta silloin kun, joku haastaa tai tuo esiin että sukupuolia on tai varovaisemmin, että saattaisi olla muitakin kuin kaksi binääristä.
Montakohan kertaa olen itse sanonut jotain "ei lapset haittaa mitään, se on ihan normaalia "
Parin panon jälkeen sitten pois , yh:t antaa aika helpolla aina .
En ikinä edes alkais oikeasti seurusteleen sellaisen kanssa jonka kirkuvat kersat roikkuu mukana.
Ja inhoanlapsia ylikaiken.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa olen itse sanonut jotain "ei lapset haittaa mitään, se on ihan normaalia "
Parin panon jälkeen sitten pois , yh:t antaa aika helpolla aina .
En ikinä edes alkais oikeasti seurusteleen sellaisen kanssa jonka kirkuvat kersat roikkuu mukana.
Ja inhoanlapsia ylikaiken.
Kuullostat minusta (toisesta miehstä) itsestäsi vähän liikoja luulevalta reppanalta tai vielä typerämmältä: itseäsi täynnä olevalta kusipäältä. - Vaikka toisaalta eihän siinä mitään pahaa ole, jos nainen, (tai miksei yksinhuoltaja mies) haluaa saavansa sinusta vain ja ainoastaan hetkellistä seksiseuraa, eikä mitään vakavampaa ja molemmille tilanne on päivän selvä..
Eikö täällä kukaan muista ylianalyysi- ja miesvihakiimassaan vanhaa sanontaa ’X ei ole haaste, se on hidaste’? Tarkoittaa että X ei ole mikään ongelma.
treffit kirjoitti:
:D Ei jatkoon.
En tieda minkalaista suhdetta itse olet etsimassa, mutta tuo lause aika tasan todistaa sen, etta mies haluaa sinusta vain seksia. Tai ei ainakaan nae suhteella edes potentiaalisesti vakavaa tulevaisuutta.
Itsehan en edes lahtisi treffeille tyypin kanssa, jolla on lapsia - tama siksi, etta tiedan etten ikina halua mitaan bonuslasta, kun omiakaan en halunnut. Eli olisi mulle heti deal-breaker, ihan vaan molempien ajan (ja tunteiden) saastamiseksi.
Minusta tuo kuulostaa siltä, että ei ollut lähtökohtaisesti uusioperhettä hakemassa, mutta ei tyrmää sen mahdollisuutta. Oletko koskaan kuullut sanontaa ei ole este, vaan hidaste?
Ja onhan se nyt ihan fakta, että ihminen jolla on lapsia etenee ihmissuhteissaan varmasti hieman varovaisemmin kuin lapseton, jonka tarvitsee miettiä vain itseään.
Miten miehen olisi tuohon pitänyt vastata? Kyllä siinä voi monta ajatusta käydä mielessä, kun tuollaisen asian on jättänyt ensin kertomatta. Helpoimmalla pääsee, kun heti aluksi kertoo rehellisesti itsestään ja elämästään ne oleellisimmat asiat. Ja jättää ne testailut tuossa mielessä pois. Ja eikö se nyt ole aika luonnollinen asenne, ettei heti tapaa lasta vaan haluaa tutustua kunnolla. Se on hidaste verrattuna lapsettoman tapailuun.
Minulle kerrottiin lapsista ohimennen yöllä. "Lapset saattaa soittaa mulle aamulla.." No joo, ei missään tapauksessa voinut sanoa suoraan jo aiemmin illalla vaan asia piti esittää noin by the way luonteisesti. Kuuluivathan ne miehen elämään, mutta olisi asian voinut esittää miljoonasti paremminkin. Toisekseen ei sieltä lapset soittaneet vaan ex-vaimo, joka huusi suoraa huutoa puhelinvastaajaan. Serkkuni taas sekosi joka kerta kun kerroin että hänellä on lapsi edellisestä liitosta, ja hän sanoi ettei kaikki naiset muuten lämpene hänelle jos menen aina kertomaan asiasta.:/ Siinä tapauksessa isket vääriä naisia, totesin hänelle.
Anteeksi olin väärässä. Mies haluaa adoptoida lapsen ja elää kanssanne elämänsä loppuun saakka.
Onko nyt hyvä?