Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn on-harrastukset miehellä?

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä sytyttää ja herättää mielenkiintoa?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoinen eläinsuojelutyö, etenkin kotimaan kissaongelman parissa ❤

Tämä! 😍 Tällainen mies on hyväsydäminen ja rohkea. Myös kamppailulajien harrastus nostaa viehätysvoimaa kummasti.

Aika moni nainen on maininnut kamppailulajin turn-onniksi. Eivät tunnu ymmärtävän, että se on yksi typerimpiä urheilumuotoja. Missään muussa harrastuksessa ei tule yhtä paljon pitkäkestoisia ja vaikeita vammoja.

Jääkiekossa ja jalkapallossa tulee helpostikin. Sählykin on melko vaarallista.

Vierailija
82/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskik kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästys.

Wtf? Pelkureiden harrastus lähinnä. Noloa kun aikuinen mies ampuu eläintä joka ei pysty puolustautumaan. M36

Niinpä, sotiminen ja katutappelu ovat paljon jännempiä ja haastavampia harrastuksia.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoinen eläinsuojelutyö, etenkin kotimaan kissaongelman parissa ❤

Tämä! 😍 Tällainen mies on hyväsydäminen ja rohkea. Myös kamppailulajien harrastus nostaa viehätysvoimaa kummasti.

Aika moni nainen on maininnut kamppailulajin turn-onniksi. Eivät tunnu ymmärtävän, että se on yksi typerimpiä urheilumuotoja. Missään muussa harrastuksessa ei tule yhtä paljon pitkäkestoisia ja vaikeita vammoja.

Jääkiekossa ja jalkapallossa tulee helpostikin. Sählykin on melko vaarallista.

Ei läheskään yhtä helposti kuin kamppailulajeissa. Kamppailulajin koko idea on voittaa vastustaja väkivaltaa käyttämällä.

Vierailija
84/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton tuunaus.

Vierailija
85/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädentaidot on ihan ykkösjuttu! Lukeminen myös, koska tykkään itsekin lukea. Exä ei lukenut mitään, oikein ylpeili sillä, että Tuntematon sotilas oli ainut lukemansa kirja ja kitisi sitten mustasukkaisena vieressä, kun minä yritin lukea. Joo, ihan oikeasti oli mustasukkainen kirjoilleni. Mä en kuulemma ollut läsnä, kun luin. 

Nyt kun olen itse hurahtanut myös tuohon salilla käymiseen, niin olis kyllä kiva, jos mies kävisi myös eli voitais käydä yhdessä treenaamassa.

Vierailija
86/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja naisia täälä pyörii.

Ketään ei kiinnosta mitä miehen päässä liikkuu😲

Vierailija
87/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja harrastan lähinnä luonnossa liikkumista (lumikenkäilyä, vaellusta, lähiretkiä metsään, veneilyä), valokuvausta ja omatoimista matkailua aina rahatilanteen ja aikataulujen salliessa. En tiedä onko nämä sitten naisista kiinnostavia. Puolisoa ei ainakaan mun harrastukset kiinnosta, vaan kommentoi purjehdusreissujakin tyyliin "mitä järkeä on istua tuntitolkulla keinuvassa veneessä ilman päämäärää" :S

Minkä ihmeen takia olet mennyt ottamaan naisen jolla on täysin erilainen arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet? Äly hoi?

Meitä luonnossa liikkuvia naisia on pilvin pimein ja sinä olet mennyt yksiin jonkun vähämielisen prinsessan kanssa?

On tosi surullista miten huonoja valintoja miehet tekee usein. Olen montakin kertaa nähnyt miten luonnossa viihtyvä mies ottaa just jonkun hempukan joka ei ole eläissään astunut pois asfaltilta. Siinä sitä sitten ihmetellään.

Mies kommentoi:

Onko ihan oikeasti näin? Minusta taas vaikuttaa että luonnossa liikkuvat naiset eivät ole saatavilla. Korostan, liikkuvat. Eli valleus ym kiinnostaa.

Herkuttelusta, löhölomailusta ja telkkarin katselusta nauttivia kyllä olisi saatavilla.

Prinsessaongelmaa en ole havainnut. Minä en halua heitä, eivätkä he halua minua. Ei riittäisi ulkonäkö eikä tulotaso.

Sama jutun olen itse huomannut. Liikun luonnossa, metsästän, kalastan, valokuvaan ym. Naisia nämä ei kiinnosta. Naiset kyllä äänestävät Vihreitä, mutta metsään heitä saa kuin aseella pakottamalla. Nykynaisia kiinnostaa lähinnä shoppailu, some ja telkan katsominen.

Ja tunteista jos koitat puhua, niin menevät aivan lukkoon. On suuri mysteeri ottaa selvää mitä pään sisäällä liikkuu kun ei ole minkäänlaista kommunikaatiota.

Vierailija
88/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KummaKo kirjoitti:

Pyöräily. Jotenkin vaan koen ne kireät pyöräilyvaatteet miehellä puoleensavetäväksi. Tiedän että moni on ihan toista mieltä ja haukkuu vaan näitä "spandexpellejä". Mutta kai sitä on fetissinsä kullakin...

No löysin ja sain sitten pyöräilevän miehen.

Mielipiteitä toki mutta kannattaa varoa innokkaita pyöräilijöitä, meinaan on eturauhas ongelmat aika yleisiä.

Vierailija
89/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies joka ei pelkää liata käsiään, ehdottomasti raitis, eikä ikinä mitään punavuoren huuhaahaaveiljaneitiä.

Tämä. Mun hipsteri-ex-mies pelkäsi kaikkia "ällöttäviä" toimenpiteitä, minkä vuoksi minä meistä lujaluonteisempana hoidin tukkeutuneet viemärit, hiukset suihkun sihdistä, homeeseen menneet ruoat pois jääkaapista, rännien tyhjentämisen ym. pinttyneen ja/tai haisevan kohtaamisen ja eliminoimisen kotitaloudestamme. Nämä tekevä mies saa multa pisteet, ja voin olla kaverina tekemässä :) .

Vierailija
90/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä monilla on tosi vääristynyt käsitys metsästyksestä. Tuntemistani metsästystä harrastavista ihmisistä ja heidän tutuistaan (varmaan ainakin 50 ihmistä), niin kaikilla se metsästys on "riistanhoidollista"... Ei se suomessa paljon muunlaista voi ollakaan... Eri asia on tietenkin, jos joku ihminen harrastaa trofee-metsästystä, joka siis ei ole minusta "oikeaa" metsästystä vaan perin omituinen harrastus lähinnä. Ja näistä voisikin kyseenalaistaa ainakin jonkin verran, että eivätkö he arvosta luontoa/elämää. Mutta oikea metsästäjä on nimenomaan luonnon ja elämän puolella. 

Mutta mulle tässä metsästyksessä ja kalastuksessa tämä tappamisaspekti ei vaikuta mitenkään. Se vaikuttaa, että ko touhu on turhaa ajanhukkaa. Nykyisin saa ruokaa kaupasta ja riista sitäpaitsi maistuu pahalle.

Vierailija
91/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks veneily joillakin listoilla? Siis että ajellaan moottoripaatilla järveä pitkin? Itse en tykkää, lähinnä sellasta ökyämistä. Purjevene on kyllä jees, ja joku kajakki...

Vierailija
92/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja naisia täälä pyörii.

Ketään ei kiinnosta mitä miehen päässä liikkuu😲

Koska se tiedetään myös kä miehen päässä liikkuu. Ei yhtään mikään. Miehet ovat siinä mielessä apinoita lähempänä että elävät vaistojensa varassa hetkessä.

Vierailija
93/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja harrastan lähinnä luonnossa liikkumista (lumikenkäilyä, vaellusta, lähiretkiä metsään, veneilyä), valokuvausta ja omatoimista matkailua aina rahatilanteen ja aikataulujen salliessa. En tiedä onko nämä sitten naisista kiinnostavia. Puolisoa ei ainakaan mun harrastukset kiinnosta, vaan kommentoi purjehdusreissujakin tyyliin "mitä järkeä on istua tuntitolkulla keinuvassa veneessä ilman päämäärää" :S

Minkä ihmeen takia olet mennyt ottamaan naisen jolla on täysin erilainen arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet? Äly hoi?

Meitä luonnossa liikkuvia naisia on pilvin pimein ja sinä olet mennyt yksiin jonkun vähämielisen prinsessan kanssa?

On tosi surullista miten huonoja valintoja miehet tekee usein. Olen montakin kertaa nähnyt miten luonnossa viihtyvä mies ottaa just jonkun hempukan joka ei ole eläissään astunut pois asfaltilta. Siinä sitä sitten ihmetellään.

Mies kommentoi:

Onko ihan oikeasti näin? Minusta taas vaikuttaa että luonnossa liikkuvat naiset eivät ole saatavilla. Korostan, liikkuvat. Eli valleus ym kiinnostaa.

Herkuttelusta, löhölomailusta ja telkkarin katselusta nauttivia kyllä olisi saatavilla.

Prinsessaongelmaa en ole havainnut. Minä en halua heitä, eivätkä he halua minua. Ei riittäisi ulkonäkö eikä tulotaso.

Sama jutun olen itse huomannut. Liikun luonnossa, metsästän, kalastan, valokuvaan ym. Naisia nämä ei kiinnosta. Naiset kyllä äänestävät Vihreitä, mutta metsään heitä saa kuin aseella pakottamalla. Nykynaisia kiinnostaa lähinnä shoppailu, some ja telkan katsominen.

Ja tunteista jos koitat puhua, niin menevät aivan lukkoon. On suuri mysteeri ottaa selvää mitä pään sisäällä liikkuu kun ei ole minkäänlaista kommunikaatiota.

Täällä puolestaan ilmoittautuu nainen, jota kiinnostaa nimenomaan luonnossa liikkuminen ja siihen liittyvät harrastukset, mutta kokemukseni mukaan nykyään miehiä tuntuu kiinnostavan yksinomaan (teknologian) shoppailu, some ja telkan/netfilxin katsominen. Tunteista saa ja pitää puhua, että toiseen saa kunnon kontaktin ja että hänet oppii tuntemaan oikeasti.

Vierailija
94/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies joka ei pelkää liata käsiään, ehdottomasti raitis, eikä ikinä mitään punavuoren huuhaahaaveiljaneitiä.

Tämä. Mun hipsteri-ex-mies pelkäsi kaikkia "ällöttäviä" toimenpiteitä, minkä vuoksi minä meistä lujaluonteisempana hoidin tukkeutuneet viemärit, hiukset suihkun sihdistä, homeeseen menneet ruoat pois jääkaapista, rännien tyhjentämisen ym. pinttyneen ja/tai haisevan kohtaamisen ja eliminoimisen kotitaloudestamme. Nämä tekevä mies saa multa pisteet, ja voin olla kaverina tekemässä :) .

Tällaista naista kuin sinä arvostaa ja kunnioittaa, itsekään et pelkää liata käsiäsi.

M

Vierailija
95/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista naista kuin sinä arvostaa ja kunnioittaa, itsekään et pelkää liata käsiäsi.

M

Kiitos mukavasta kommentista! Lämmitti viemärininjattaren sydäntä :)

Vierailija
96/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeily, kalastus, melonta, luonnossa liikkuminen ylipäätään, valokuvaus, lukeminen, kestävyysliikunta (juoksu, pyöräily, hiihto), kädentaidot

Vierailija
97/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, kissat & koirat, keräily -> kirpputorit, päivittäinen liikunta (EI kuntosali, EI tekstiiliurheilu!), huomaavaisuus & tietynlainen "vanhanaikainen" kohteliaisuus, kokkailutaito aina plussaa. Mielellään samat poliittiset päänäkemykset yhteiskunnallisista asioista. Yleistietoa olisi suotava olla tarpeeksi!

Vierailija
98/104 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä luonnossa liikkuvia naisia jahtaa kaikki, ei riitä kaikille. En ole ainakaan löytänyt.

Eri M36

Vierailija
99/104 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylööös

Vierailija
100/104 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidenäyttelyt, teatteri, konsertit. Lukeminen ja kirjoittaminen. Klassinen musiikki, jazz, proge. Oman instrumentin soittaminen. Maalaaminen. Kahvilakävelyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi