Turn on-harrastukset miehellä?
Kommentit (104)
Ruoanlaitto
DIY-hommat
koiran kanssa ulkoilu
lukeminen
veneily
Siinäpä olisi mun unelmamiehen harrastukset. Metsästys, moottoripyörät, autot ja intohimoinen penkkiurheilu on ihan nou nou.
Vierailija kirjoitti:
Maastopyöräilyä ei kukaan maininnut
Eipä naisia kyllä kauheasti näykkään tuolla metsässä. Suurinosa miehiä. No eipä haittaa, harrastan mitä tykkään, en naisten takia.
Eri M36
Tämä pitää paikkansa. Käyn koiran kanssa metsälenkillä kaksi kertaa päivässä, ja lähes kaikki hikilenkkeilijät eli juoksijat ja pyöräilijät ovat miehiä.
Meitä on muutama nainen, jotka sitten kävellään rauhallisesti koirien kanssa.
Olen mies ja harrastan lähinnä luonnossa liikkumista (lumikenkäilyä, vaellusta, lähiretkiä metsään, veneilyä), valokuvausta ja omatoimista matkailua aina rahatilanteen ja aikataulujen salliessa. En tiedä onko nämä sitten naisista kiinnostavia. Puolisoa ei ainakaan mun harrastukset kiinnosta, vaan kommentoi purjehdusreissujakin tyyliin "mitä järkeä on istua tuntitolkulla keinuvassa veneessä ilman päämäärää" :S
Janskik kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys.
Wtf? Pelkureiden harrastus lähinnä. Noloa kun aikuinen mies ampuu eläintä joka ei pysty puolustautumaan. M36
Mites se broikku siellä kaupan lihahyllyissä puolustautuu sinua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Janskik kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys.
Wtf? Pelkureiden harrastus lähinnä. Noloa kun aikuinen mies ampuu eläintä joka ei pysty puolustautumaan. M36
Mites se broikku siellä kaupan lihahyllyissä puolustautuu sinua vastaan?
Se broileri on jo tapettu. Se, ostanko minä kyseisen broilerin ei liity asiaan millään tavalla.
Drone-lentäjä. Se, että mies hallitsee lentävän laitteen on kiihottavaa
Sali (ei saa olla mikää kynäniskajonne), prätkäily, autoilu, moottoriveneily, kaverien kaa bissellä käyminen, suomipop-festarit, ysärimusan digailu, lätkäfanittaminen (MM95 NEVER FORGET!!)
N32
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja harrastan lähinnä luonnossa liikkumista (lumikenkäilyä, vaellusta, lähiretkiä metsään, veneilyä), valokuvausta ja omatoimista matkailua aina rahatilanteen ja aikataulujen salliessa. En tiedä onko nämä sitten naisista kiinnostavia. Puolisoa ei ainakaan mun harrastukset kiinnosta, vaan kommentoi purjehdusreissujakin tyyliin "mitä järkeä on istua tuntitolkulla keinuvassa veneessä ilman päämäärää" :S
Melkein täydelliset harrastukset. Itse aion osallistua nyt valokuvauskurssille ja sitten luontoon kuvaamaan. Toki nytkin kuvaan, mutta haluan kehittyä siinä. Patikointi Alpeilla olisi ihan täydellistä ja muutenkin omatoiminen matkailu. Purjeveneilystä en minäkään innostu, koska jotenkin pelkään merta. Kalastusretki joella tai järvellä kuitenkin kävisi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein täydelliset harrastukset. Itse aion osallistua nyt valokuvauskurssille ja sitten luontoon kuvaamaan. Toki nytkin kuvaan, mutta haluan kehittyä siinä. Patikointi Alpeilla olisi ihan täydellistä ja muutenkin omatoiminen matkailu. Purjeveneilystä en minäkään innostu, koska jotenkin pelkään merta. Kalastusretki joella tai järvellä kuitenkin kävisi oikein hyvin.
Kyllä, löytäisipä tuollaisen miehen! :)
n35
Vierailija kirjoitti:
Maastopyöräilyä ei kukaan maininnut
Eipä naisia kyllä kauheasti näykkään tuolla metsässä. Suurinosa miehiä. No eipä haittaa, harrastan mitä tykkään, en naisten takia.
Eri M36
Maastopyöräily miehellä on hieno harrastus! Haluaisin kovasti päästä itsekkin kokeilemaan :) Pidän vauhdikkaista harrastuksista. Kajakoiminen on myös turn-on.
Miehellä golf on todella tylsä laji. Golffaajat kierrän kaukaa, samoin frisbeegolfia pelaavat. Ja maratoonarit (vaikka itse harrastan juoksua) koska kaikki aika menee treneihin ja syömistä tarkkaillen. Kaikki liikkuvat harrastukset käyvät hyvin. N36
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan vääränlainen puoliso. Itse olisin noissa kaikissa mielelläni mukana.
Janskik kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys.
Sori, sä olet nolo.
Metsästys, kalastus, retkeily, kaikki muukin eräily. Nikkarointi. Urheilu, poislukien koristelihasten hankkiminen kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen eläinsuojelutyö, etenkin kotimaan kissaongelman parissa ❤
Tämä! 😍 Tällainen mies on hyväsydäminen ja rohkea. Myös kamppailulajien harrastus nostaa viehätysvoimaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet mennyt ottamaan naisen jolla on täysin erilainen arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet? Äly hoi?
Meitä luonnossa liikkuvia naisia on pilvin pimein ja sinä olet mennyt yksiin jonkun vähämielisen prinsessan kanssa?
On tosi surullista miten huonoja valintoja miehet tekee usein. Olen montakin kertaa nähnyt miten luonnossa viihtyvä mies ottaa just jonkun hempukan joka ei ole eläissään astunut pois asfaltilta. Siinä sitä sitten ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
TotuusSattuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen
Elämä on muuttunut passiivisemmaksi ja miehet "epämiehiksi", silti naiset fanittavat koutusta ja lukemista ylikaiken. Kannattaisko teidän sitten tajuta, että se villatakissaan lukeva hiirulainen ei ole useinkaan mikään laatikkoleukainen ja leveäselkäinen pnomies joka ottaa teidät niin ihanasti, että vako punoittaa.
Kyllä minä olen tajunnut ettei mieheni ole "laatikkoleukainen leveähartiainen panomies ", luojan kiitos! Olen aina halunnutkin oman ihanan älykkään ja herkän villatakkimiehen :) Seksielämäkin voi mainiosti, mies kuuntelee huomioi sängyssä (ja vice versa).
Naisen tarpeet sängyssä on turhia. Useimmille riittää kun mies ottaa ja rykäisee itsensä tyytyväiseksi naista käyttäen. Yllättävän moni nainen kokee olevansa onnellinen kun saa olla miehen tyydyttäjä.
Kunnes kohtaa sen, joka huomioi ja tyydyttää. Sitten mentiin.
Kokemuksesta voin sanoa, että suurta osaa ei edes kiinnosta miehet joka "huomioi naista ja koskettaa hellästi". Tukasta kiinni, muija polvilleen, imutusta ja kunnon nainti kysymättä, että mikäs sua nainen kiinnostaisi. Se on naisille herkkua, kääntyy useimpien suupielet hymyyn, joka kerta.
Tajuat kai että se huomioiminen tarkoittaa juuri sitä että tekee sitä mistä nainen tykkää? Jos nainen tykkää kovista otteista niin huomioon ottaminen on sitten sitä. Jos taas nainen tykkää jostain muusta niin huomioon ottaminen on sen tekemistä. En tiedä mistä olet saanut käsityksen että toisen huomioonottaminen tarkoittaisi vain kädenlämpöistä hipsuttelua?
Ei vaan useimmat naiset tykkäävät kun mies ottaa eikä kysele naisen toiveita. Naiset usein nauttivat kun ovat miehelle kassientyhjennysviemäri.
Kuka on kyselemisestä puhunut? Sitä voi vaikka ihan havainnoida että mikä tuntuu tuottavan tulosta ja sitten jatkaa sillä linjalla. Mutta siis nimenomaan sillä linjalla josta nainen tykkää, ei millään muulla. Ja se on sitä huomioimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen eläinsuojelutyö, etenkin kotimaan kissaongelman parissa ❤
Tämä! 😍 Tällainen mies on hyväsydäminen ja rohkea. Myös kamppailulajien harrastus nostaa viehätysvoimaa kummasti.
Aika moni nainen on maininnut kamppailulajin turn-onniksi. Eivät tunnu ymmärtävän, että se on yksi typerimpiä urheilumuotoja. Missään muussa harrastuksessa ei tule yhtä paljon pitkäkestoisia ja vaikeita vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet mennyt ottamaan naisen jolla on täysin erilainen arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet? Äly hoi?
Meitä luonnossa liikkuvia naisia on pilvin pimein ja sinä olet mennyt yksiin jonkun vähämielisen prinsessan kanssa?
On tosi surullista miten huonoja valintoja miehet tekee usein. Olen montakin kertaa nähnyt miten luonnossa viihtyvä mies ottaa just jonkun hempukan joka ei ole eläissään astunut pois asfaltilta. Siinä sitä sitten ihmetellään.
Mies kommentoi:
Onko ihan oikeasti näin? Minusta taas vaikuttaa että luonnossa liikkuvat naiset eivät ole saatavilla. Korostan, liikkuvat. Eli valleus ym kiinnostaa.
Herkuttelusta, löhölomailusta ja telkkarin katselusta nauttivia kyllä olisi saatavilla.
Prinsessaongelmaa en ole havainnut. Minä en halua heitä, eivätkä he halua minua. Ei riittäisi ulkonäkö eikä tulotaso.
Vastasin ihan kysymykseen. Sinä vedät sitten johtopäätökset itse. Suurin osa harrastuksista maksaa, vai luuletko, että metsästys on ilmaista? Kamppailulajit? Moottoripyöräily? Kiipeily?
Kyllä. Hyvä ulkonäkö, talous kunnossa, aktiivinen luonne ovat puoleensa vetäviä ominaisuuksia, enkä puhu nyt vain naisista, vaan kaikesta muustakin.