Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turn-off harrastukset miehillä?

Vierailija
28.05.2019 |

Luetellaan ja peukutellaan

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulisin että miehellä on "harrastuksena" BDSM pippalot tai bodaus... NEXT!

Avaramielisyys, sosiaalisuus, seikkailunhaluisuus ja itsestään huolehtiminen siis ovat miehessä out.

Eli mamman luona asuvat peräkammarin pojat kiinnostavat?

Vierailija
62/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutettiin Tinder-ihastuksen kanssa yhteen lyhyen tapailuvaiheen jälkeen. Ei olla ihan nuoria enää. Mies muutti omakotitalooni, joka aikanaan jäi erossa minulle.

Nyt se on alkanut nikkaroida autotallissa kaikenlaista illat pitkät. Eilen se näytti, mitä on nyt tekemässä. On tehnyt itselleen ruumisarkkua, on kuulemma jollain sellaisella kurssilla. Sanoi, että tekee sellaisen minullekin, jos haluan.

Ollaan vasta viisikymppisiä. Mitähän tuosta pitäisi ajatella ?

Ihan normaali, säästäväinen ja kädentaitoinen mies. Ei pelkää kuoleman ajattelua, joten henkisestikin tasapainoinen.

Oon kans miettinyt, että nikkaroisin ruumisarkun itselleni, koska jos kuolisin, vaimolleni tulisi taloudellisesti aika tiukkaa, ja ruumisarkut maksaa tosi paljon, joten selviäisi ilman sitäkin lisäkulua.

t. nelikymppinen

Ennen vanhaan oli ihan tavallista meillä päin ainakin, että on arkku tehty valmiiksi aitan orsille odottamaan. Minulle tulee tästä mieleen se Villin Pohjolan jakso, jossa arvioitiin ja laskettiin asukkaiden ulkonäön perusteella syksyllä mutta ntako hautaa tarvitsee kaivaa talvea varten valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku salipelleily. Yhdentekevää hommaa, kun nurtsiakin voi leikata, tehdä puita ja muuta oikeasti hyödyllistä.

:D LOL.

Kaikkienhan pitää "tehdä puita", varsinkin kaupungissa. Myös naapurin ruohonleikkuu on kätevää hommaa, parempi vaan tehdä yöllä ettei jää kiinni toisten tontilla hiiviskelystä.

Ei lettu mikä urpo... Edes omakotitalollisen ei tarvitse noista asioista kiinnostua.

Urpo hyvä, tässähän kysyttiin kunkin turn-offeja. Minulle pääsee kyllä kaupunkilainenkin ruumiillisia töitä tekemään, ja saa siitä ilosta vielä maksaakin, jos nyt kerran on löysää rahaa...

Jos pitää täältä korvesta matkailla salille rehkimään niin ei paljon kiinnosta.

Teilaat siis kaupunkilaisen turnoffiksi jos hän haluaa käydä rehkimässä painojen kanssa. Tämä selvä. :D kertoo kaiken kapeasta näköalastasi.

Joo niin, minulle ei kelpaa, tuskin kyllä kaupunkilainen muutenkaan koska minä en maalta lähde. Mikä helvetti siinä nyt niin vaikeaa on?

Kaupungissa mies on waste of space?

Vierailija
64/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulisin että miehellä on "harrastuksena" BDSM pippalot tai bodaus... NEXT!

Avaramielisyys, sosiaalisuus, seikkailunhaluisuus ja itsestään huolehtiminen siis ovat miehessä out.

Kyllä väittäisin , että kyseiset tyypit hyvin hyvin harvoja " normaaleja" ihmisiä kiinnostaa.

Vierailija
65/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkiurheilu. Metsästys, kalastus, pelaaminen millä tahansa laitteella. Mikä tahansa harrastus mikä ajaa ajankäytössä yli kaiken muun.

Vierailija
66/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf

Vierailija
67/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku salipelleily. Yhdentekevää hommaa, kun nurtsiakin voi leikata, tehdä puita ja muuta oikeasti hyödyllistä.

:D LOL.

Kaikkienhan pitää "tehdä puita", varsinkin kaupungissa. Myös naapurin ruohonleikkuu on kätevää hommaa, parempi vaan tehdä yöllä ettei jää kiinni toisten tontilla hiiviskelystä.

Ei lettu mikä urpo... Edes omakotitalollisen ei tarvitse noista asioista kiinnostua.

Urpo hyvä, tässähän kysyttiin kunkin turn-offeja. Minulle pääsee kyllä kaupunkilainenkin ruumiillisia töitä tekemään, ja saa siitä ilosta vielä maksaakin, jos nyt kerran on löysää rahaa...

Jos pitää täältä korvesta matkailla salille rehkimään niin ei paljon kiinnosta.

Teilaat siis kaupunkilaisen turnoffiksi jos hän haluaa käydä rehkimässä painojen kanssa. Tämä selvä. :D kertoo kaiken kapeasta näköalastasi.

Joo niin, minulle ei kelpaa, tuskin kyllä kaupunkilainen muutenkaan koska minä en maalta lähde. Mikä helvetti siinä nyt niin vaikeaa on?

Kaupungissa mies on waste of space?

Urpo hyvä, jos lohduttaa niin hyvin moni mies on samaa mieltä minusta, jos naisten vikoja listataan.

Mutta voit silti tulla käymään tekemässä jotain oikeaa hommaa, jos tahdot. Voit sitten mainostaa tekeväsi vaikkapa hyväntekeväisyyttä sen salipelleilyn lisäksi.

Vierailija
68/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIJÄ JOKA LUUHAA VAUVA LEHDEN KESKUSTELUPALSTALLA! YÖK, PERVO!

Vierailija
69/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata naisten puolesta: kaikki mikä ei ole naiselle hyödyllistä.

aamen

Vierailija
70/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paini

Kommentoija ei ole koskaan nähnyt elävää painijaa. >_<

(tai sitten kommentoija on taas joku betamies)

Se on yks ja sama minkä olisin tuohon ensimmäiseksi kirjoittanut, kun johonkin se kalikka olisi kolahtanut. Tällä kertaa se osui sinuun. ;)

Vierailija
71/71 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pienoismallisotaukkojen keräily ja niillä pelailu. Nörttilautapelit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi