Pahimmat turn-off harrastukset miehillä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys
Höh, sehän ihan parhaita harrastuksia!
Makin ottaisin mielellani metsastajan. Hyvan elaman saanutta, lahituotettua luomulihaa. Voisin itsekin innostua ko. harrastuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa pyöräilyssä on? Saat edes hyvänkuntoisen miehen, etkä mitään löllyä.
Ei ne mamilit oikeesti välttämättä edes ole hyvässä kunnossa. Joistakin olen vetänyt kevyesti 7-vaihteisella miestenpyörällä pyörätien puolelta ohi, kun tyypit puuskuttaa ajoradalla hirveä autoletka perässä loivaa ylämäkeä 10 km/h nopeudella täydessä varustuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Rahapelit.
Noin tuumi rouvanikin kunnes satunnaisrahapelaamiseni (alle 3 E viikossa keskimäärin) napsautti tililleni vajaa 50 kE, tosin ns säkäpelistä eikä tietopelistä. Siihen mennessä olin elämäni aikana uhranut max 2000 E.
Sen jälkeen ei ole naputtanut, jostain syystä. Viime viikonlopulla napsui 1300 euroa, 12 E panoksella (ensimmäisen kerran viiteen viikkoon), tämäkin puhdasta säkää siis.
treffit kirjoitti:
Pyoraily niissa hemmetin aikuisten kondomeissa. Aina keski-ikaisia, hieman vatsakkaita ja parrakkaita isihahmoja neljankympin kriisissa, ja pyorailyvarusteisiin investoitu kesamokin verran.
Oikeasti swaippasin deittisovelluksissa kaikki, joilla oli tammoinen profiilikuva, automaattisesti vasemmalle.
Mutta onneksi naiset voivat mennä sekä salille, että myös kahvilaan, elokuviin ja jopa ravintolaan niissä hemmetin aikuisten pitkissä alushousuissa / jumppatrikoissa. "ei kyllä kenenkään naisen tarvitse kuunnella miesten neuvoja kuinka pukeudun!!!1"
Pyöräily koska näyttävät niin epäseksikkäiltä ja idiooteilta.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Pyoraily niissa hemmetin aikuisten kondomeissa. Aina keski-ikaisia, hieman vatsakkaita ja parrakkaita isihahmoja neljankympin kriisissa, ja pyorailyvarusteisiin investoitu kesamokin verran.
Oikeasti swaippasin deittisovelluksissa kaikki, joilla oli tammoinen profiilikuva, automaattisesti vasemmalle.
Mutta onneksi naiset voivat mennä sekä salille, että myös kahvilaan, elokuviin ja jopa ravintolaan niissä hemmetin aikuisten pitkissä alushousuissa / jumppatrikoissa. "ei kyllä kenenkään naisen tarvitse kuunnella miesten neuvoja kuinka pukeudun!!!1"
No voi kai sita menna vaikka pieruverkkareissa, jos ei sen vertaa viitsi pitaa ulkonaostaan huolta etta pukeutuu huolitellusti. Itse en menisi "jumppatrikoissa" edes postilaatikolle.
Keski-ikäinen mies somettamassa erilaisissa keskusteluryhmissä, etenkin Facebookissa, istuen ison pötsinsä kanssa kalsareillaan kotisohvalla ja odottamassa keskusteluryhmien naisilta kiitoksia sopivan irstaista vitseistään, Kerää läppäriinsä keskusteluryhmien vitsejä ja kuvia ja julkaisee sitten jonkun ajan kuluttua ne nimissään sillä ajatuksella, että saa taas naisilta kiitoksia ja kehuja.Juo kaljan ja halvan viskin sekoitusta viikonloppuisin, jolloin on lisädraivia kirjoitella keskusteluryhmissä.
Voiko tämän alemmaksi enää mennä?
Vierailija kirjoitti:
Joku salipelleily. Yhdentekevää hommaa, kun nurtsiakin voi leikata, tehdä puita ja muuta oikeasti hyödyllistä.
:D LOL.
Kaikkienhan pitää "tehdä puita", varsinkin kaupungissa. Myös naapurin ruohonleikkuu on kätevää hommaa, parempi vaan tehdä yöllä ettei jää kiinni toisten tontilla hiiviskelystä.
Ei lettu mikä urpo... Edes omakotitalollisen ei tarvitse noista asioista kiinnostua.
Jos kuulisin että miehellä on "harrastuksena" BDSM pippalot tai bodaus... NEXT!
Vierailija kirjoitti:
Muutettiin Tinder-ihastuksen kanssa yhteen lyhyen tapailuvaiheen jälkeen. Ei olla ihan nuoria enää. Mies muutti omakotitalooni, joka aikanaan jäi erossa minulle.
Nyt se on alkanut nikkaroida autotallissa kaikenlaista illat pitkät. Eilen se näytti, mitä on nyt tekemässä. On tehnyt itselleen ruumisarkkua, on kuulemma jollain sellaisella kurssilla. Sanoi, että tekee sellaisen minullekin, jos haluan.
Ollaan vasta viisikymppisiä. Mitähän tuosta pitäisi ajatella ?
Ihan normaali, säästäväinen ja kädentaitoinen mies. Ei pelkää kuoleman ajattelua, joten henkisestikin tasapainoinen.
Oon kans miettinyt, että nikkaroisin ruumisarkun itselleni, koska jos kuolisin, vaimolleni tulisi taloudellisesti aika tiukkaa, ja ruumisarkut maksaa tosi paljon, joten selviäisi ilman sitäkin lisäkulua.
t. nelikymppinen
Keski-ikäinen mies somettamassa erilaisissa keskusteluryhmissä, etenkin Facebookissa, istuen ison pötsinsä kanssa kalsareillaan kotisohvalla ja odottamassa keskusteluryhmien naisilta kiitoksia sopivan irstaista vitseistään, Kerää läppäriinsä keskusteluryhmien vitsejä ja kuvia ja julkaisee sitten jonkun ajan kuluttua ne nimissään sillä ajatuksella, että saa taas naisilta kiitoksia ja kehuja.Juo kaljan ja halvan viskin sekoitusta viikonloppuisin, jolloin on lisädraivia kirjoitella keskusteluryhmissä.
Voiko tämän alemmaksi enää mennä?
Käytän vain anonyymipalstoja, kuten Vauva av:ta. Postaan päivittäin kymmeniä viestejä tännekin.
T. Keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku salipelleily. Yhdentekevää hommaa, kun nurtsiakin voi leikata, tehdä puita ja muuta oikeasti hyödyllistä.
Kaikkienhan pitää "tehdä puita", varsinkin kaupungissa. Myös naapurin ruohonleikkuu on kätevää hommaa, parempi vaan tehdä yöllä ettei jää kiinni toisten tontilla hiiviskelystä.
Ei lettu mikä urpo... Edes omakotitalollisen ei tarvitse noista asioista kiinnostua.
Urpo hyvä, tässähän kysyttiin kunkin turn-offeja. Minulle pääsee kyllä kaupunkilainenkin ruumiillisia töitä tekemään, ja saa siitä ilosta vielä maksaakin, jos nyt kerran on löysää rahaa...
Jos pitää täältä korvesta matkailla salille rehkimään niin ei paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpo hyvä, tässähän kysyttiin kunkin turn-offeja. Minulle pääsee kyllä kaupunkilainenkin ruumiillisia töitä tekemään, ja saa siitä ilosta vielä maksaakin, jos nyt kerran on löysää rahaa...
Teilaat siis kaupunkilaisen turnoffiksi jos hän haluaa käydä rehkimässä painojen kanssa. Tämä selvä. :D kertoo kaiken kapeasta näköalastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkaan ei kiinnosta sellainen peilaileva överi lihaskimppu. Mutta jatka sinä vaan, kyllä niitä kiinnostuneita varmaan on.
Voin vastata naisten puolesta: kaikki mikä ei ole naiselle hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teilaat siis kaupunkilaisen turnoffiksi jos hän haluaa käydä rehkimässä painojen kanssa. Tämä selvä. :D kertoo kaiken kapeasta näköalastasi.
Joo niin, minulle ei kelpaa, tuskin kyllä kaupunkilainen muutenkaan koska minä en maalta lähde. Mikä helvetti siinä nyt niin vaikeaa on?
Höh, sehän ihan parhaita harrastuksia!