Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttamassa yhteen miesystävän kanssa, yksi asia haittana

Vierailija
28.05.2019 |

Minulla on kaksi kissaa ja mies ei tunnu oikein pitävän niistä. Asunnossa ei sinänsä ole lemmikkejä rajoitettu mutta miehestä huomaa että hän ei rakkaita eläimiäni luokseen haluaisi... mitä minä teen? Nyt on oikeasti valintojen paikka, tämä voi olla viimeinen mahdollisuuteni saada tällä iällä perhe-elämä alkuun! -N38

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan saa opetettua pysymään pois ruokapöydiltä, jos on johdonmukainen pennusta lähtien eikä jätä mitään syötävää houkutukseksi.

Vierailija
82/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä änge kissojen kanssa samaan asuntoon hänen kanssa, kokemuksesta tiedän jos toinen ei pidä kissoista ei tule koskaan pitämäänkään. Unoha koko perheen perustaminen tuolla ikään, voipi sanoa sinun osalta juna meni jo. Varsinkin jos olet monella kullilla ittiäs tuohon ikään höyläyttänyt et varmaan yhdellä kullilla enään pärjääkkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä änge kissojen kanssa samaan asuntoon hänen kanssa, kokemuksesta tiedän jos toinen ei pidä kissoista ei tule koskaan pitämäänkään. Unoha koko perheen perustaminen tuolla ikään, voipi sanoa sinun osalta juna meni jo. Varsinkin jos olet monella kullilla ittiäs tuohon ikään höyläyttänyt et varmaan yhdellä kullilla enään pärjääkkään.

Juu olen samaa mieltä ei kannata noin vanhalla harpulla enään perhettä perustaa..

84/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet vaistoaa, jos joku niistä ei pidä. Ne rassukat ahdistuvat ja sitten alkaa pissamerkkailu.

Silloin se sun ukkelisi saa raivarin. Mieti nyt vähän.

Ei mitään kompromisseja ja se et todellakaan ole sinä, joka alat alistumaan ja asettamaan kissat vaaratilanteeseen.

Vierailija
85/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kysyä ihan suoraan, että kestääkö elää kissataloudessa? Ovatko kissat tervetulleita? Itse inhoan kissoja (olen nainen), en tykkää niiden luonteesta paitsi joidenkin rotujen ehkä, niistä lähtee karvaa, ne metelöivät öisin, protestipissivät nurkkiin jos jokin menosi ei miellytä... Mutta miehesi voi olla joustavampi, kysy.

anteeksi ohis, mutta pakko kysyä, että perustuuko käsityksesi kissoista omaan, pitkäaikaiseen kokemukseen vai huhupuheisiin ja ennakkoluuloihin? En siis väitä, etteikö löytyisi myös protestipissiviä (okei, se ei ole koskaan oikeasti protesti, vaan joko elimellinen vaiva tai kissan asuinympäristöstä johtuvaa, mutta protestina sitä onet pitävät) ja öisin metelöiviä yksilöitä, mutta väittäisin, että valtaosa hyvin hoidetuista kissoista ei sen paremmin pissi muualle kuin laatikkoonsa kuin metelöi pitkin öitä. T: kahden übersiistin kissan omistaja, joka saa nukkua kahdeksan tuunin yöunensa aina täysin rauhassa, koska kissatkin nukkuvat yöllä

Ihanko oikeasti väität, ettei protestipissaavia kissoja ole? Mikä elimellinen vaiva saa kissan pissaamaan sohvalle aina ja vain silloin, kun sen emännällä on yövieras, joka nukkuu emännän kanssa samassa sängyssä (jossa kissa ei saa muulloinkaan olla). Tai pissimään kengille, jos emäntä lähtee ulos ystävänsä kanssa? Nämä siis eri kissat, kumpikaan ei omia.

Entinen avopuoliso halusi välttämättä ottaa kissan kun olimme vielä yhdessä. Koko sen ajan kun asuimme saman katon alla se p*rkeleen elukka kusi kaikille tekstiileille. Kissanvessa pidettiin kyllä puhtaana ja siihen kokeiltiin myös erilaisia hiekkalaatuja. Lääkärissäkin sitä käytettiin moneen kertaan eikä mitään vikaa löytynyt. Noh vika olin sitten ilmeisesti minä, koska moinen kuseskelu vääriin paikkoihin loppui samantien kun muutin pois. Ei oltu lainkaan yhteensopiva pari, näköjään kissakin sen huomasi. Onneksi erottiin niin kaikki ovat nykyään tyytyväisiä 😂

N28

Vierailija
86/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti rakastaa sinua, niin hän hyväksyy kyllä kissat. EDELLYTTÄEN, ETTEI OLE KISSOILLE ALLERGINEN.

Jaa menipä isolla

mies51v

Vierailija
87/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen samaa mieltä ei kannata noin vanhalla harpulla enään perhettä perustaa..

Vanhalla harpulla??? Miten 38 vuotias nainen on vanha harppu? 

Vierailija
88/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan nousee kissaihmisillä karvat pystyyn, kun siteeraan nettisivua: Kissan ulosteista saattaa aiheutua toksoplasmoosi ja keskenmeno. Minä en pitäisi kissaa ainakaan silloin kun olen perhettä perustamassa. Kissa saattaa myös hypätä nukkuvan vauvan päälle, ei vaaratonta sekään.

Vierailija
89/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse demarimies niin kissaongelma ratkeaa helposti.

Vierailija
90/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kissa on Turn off. Yh käy, mutta kissanainen ei. No kerran minulla oli kyllä nainen jolla oli kissa. Halusi muuttaa luokseni ja sanoin että asutaan erillään ainakin siihen asti kun kissa elää.

Vierailija
91/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi lapsia, kun voi valita kissan?

Vierailija
92/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tykkää eläimistä ja sinä tykkäät, ei tule mitään.

Et saa ikinä eläimiä pitää, osaatko elää sen asian kanssa?

Mä valitsisin kissat, kyllä niitä eläinrakkaita miehiäkin löytyy.

Mun ex valehteli tykkäävänsä, ero tuli kun heitti kissan seinään.

Toivottavasti huolehdit siinä vaiheessa miehen ulkonäöstä ja vaikutit hänen potenssinsa heikkenemiseen. Miten pitkään sait ehdonalaista?

Vierailija
93/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää kissoista niin se näkyy sitten arjessakin.

Vierailija
94/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ikinä lisääntyisi minkään eläintenvihaajan kanssa. Mitenkä mahtaa lapsiinkaan suhtautua, jossei löydy empatiaa lemmikkieläimiä kohtaan? Etsi mieluummin joku mukava kissamies, niitäkin riittää. ;)

Vierailija
95/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on iso ero onko väliinpitämätön lemmikkejä kohtaan vai aktiivisesti ei pidä lemmikeistä. Eihän sitä tarvitse olla erityisesti kissoja rakastava voidakseen elää samassa taloudessa. Ei miehellä välttämättä ole mielipidettä varsinaisesti puolesta taikka vastaan. Kissa ei juurikaan omaan elämään vaikuta jos toinen sen ruokkii ja hoitaa.

En ole ap ja minusta kissat ovat kivoja silloin tällöin silitellä, leikittää ja ihan vain katsella touhujaan. Mutta ne hiekkalaatikot haisevat karmivalle.

Eivät haise, jos pidetään asianmukaisesti puhtaana.

Aamen. Kuinka vaikeeta tääkin on tajuta? jos käyttää LAADUKASTA hiekkaa ja siivoaa/pesee laatikon tarpeeksi usein, ja kissat (kollit) on leikattuja, niin ei haise. Tuttavallani on kissa eikä haise kyllä mikään hänen kotonaan.

Vierailija
96/96 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka te kuinka väittäisitte, että kissat ei haise, kyllä ne haisee.

Niin tai ainakaan teidän kissat ei haise! Kyllä ne vaan haisee!

Ilmeisesti olette itse niin tottuneet siihen hajuun, että ette itse sitä enää edes huomaa.

Kissanpidossa ei ole mitään järkeä. Ehkä joku navettakissa on ok, koska siitä on edes jotain hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä