Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttamassa yhteen miesystävän kanssa, yksi asia haittana

Vierailija
28.05.2019 |

Minulla on kaksi kissaa ja mies ei tunnu oikein pitävän niistä. Asunnossa ei sinänsä ole lemmikkejä rajoitettu mutta miehestä huomaa että hän ei rakkaita eläimiäni luokseen haluaisi... mitä minä teen? Nyt on oikeasti valintojen paikka, tämä voi olla viimeinen mahdollisuuteni saada tällä iällä perhe-elämä alkuun! -N38

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää eläimistä ja sinä tykkäät, ei tule mitään.

Et saa ikinä eläimiä pitää, osaatko elää sen asian kanssa?

Mä valitsisin kissat, kyllä niitä eläinrakkaita miehiäkin löytyy.

Mun ex valehteli tykkäävänsä, ero tuli kun heitti kissan seinään.

Vierailija
2/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-akkautuminen on vaihtoehto perhe-elämälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua sen miehen kanssa. Ehkä hänkin omasta puolestaan ajattelee, että hänen iällään on parempi tehdä kompromisseja, jotta saa perhe-elämän alkuun.

Jos mies tosiaan ei halua kissoja kotiinsa, punnitset sen, onko mies sinulle tärkeämpi kuin kissat. Ei tuossa muuta mahdollisuutta ole.

Vierailija
4/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta miehen kanssa yhteen. Jos ihminen oikeasti pitää lemmikkieläimet keistään niin hän ei altista niitä eläinvihaajalle. On myös eläinrakkaita miehiä. Esim. Omallani oli kaksi kissaa kun tavattiin ja alettiin seurustella. Tämä mies ei ole sinulle oikea.

Vierailija
5/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kysyä ihan suoraan, että kestääkö elää kissataloudessa? Ovatko kissat tervetulleita? Itse inhoan kissoja (olen nainen), en tykkää niiden luonteesta paitsi joidenkin rotujen ehkä, niistä lähtee karvaa, ne metelöivät öisin, protestipissivät nurkkiin jos jokin menosi ei miellytä... Mutta miehesi voi olla joustavampi, kysy.

Vierailija
6/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele. Kerro että kissat ovat sinulle tärkeitä ja haluat että niitä kohdellaan hyvin. Sopikaa vaikka että noiden kissojen jälkeen ei hankita uusia. 

Jos mies ei ole eläinrakas ylipäätään, nostaisin kytkintä. 

Vierailija
7/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa. EHdota, että pidät kissat, mutta uusia lemmikkejä ette koskaan ota.

Vierailija
8/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni vihasi kotieläimiä kunnes hänen miehensä otti koiransa niiden kanssa yhteen asumaan. Ja nyt hänkin on kova koiraihminen, vaikka vieläkin pelkää ja inhoaa puolta pienempiä kissoja.

Vierailija
9/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kysyä ihan suoraan, että kestääkö elää kissataloudessa? Ovatko kissat tervetulleita? Itse inhoan kissoja (olen nainen), en tykkää niiden luonteesta paitsi joidenkin rotujen ehkä, niistä lähtee karvaa, ne metelöivät öisin, protestipissivät nurkkiin jos jokin menosi ei miellytä... Mutta miehesi voi olla joustavampi, kysy.

anteeksi ohis, mutta pakko kysyä, että perustuuko käsityksesi kissoista omaan, pitkäaikaiseen kokemukseen vai huhupuheisiin ja ennakkoluuloihin? En siis väitä, etteikö löytyisi myös protestipissiviä (okei, se ei ole koskaan oikeasti protesti, vaan joko elimellinen vaiva tai kissan asuinympäristöstä johtuvaa, mutta protestina sitä onet pitävät) ja öisin metelöiviä yksilöitä, mutta väittäisin, että valtaosa hyvin hoidetuista kissoista ei sen paremmin pissi muualle kuin laatikkoonsa kuin metelöi pitkin öitä. T: kahden übersiistin kissan omistaja, joka saa nukkua kahdeksan tuunin yöunensa aina täysin rauhassa, koska kissatkin nukkuvat yöllä

Vierailija
10/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on iso ero onko väliinpitämätön lemmikkejä kohtaan vai aktiivisesti ei pidä lemmikeistä. Eihän sitä tarvitse olla erityisesti kissoja rakastava voidakseen elää samassa taloudessa. Ei miehellä välttämättä ole mielipidettä varsinaisesti puolesta taikka vastaan. Kissa ei juurikaan omaan elämään vaikuta jos toinen sen ruokkii ja hoitaa.

Vierailija
11/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden parin vuoden aikana, jotka olette toisiinne tutustuneet ennen kuin yhteen muuttamista suunnittelette, ette ole tästä aiheesta keskustelleet? ... eikun siis te olette muuttamassa yhteen muutaman kuukauden tuntemisella?

Vierailija
12/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelkaa. EHdota, että pidät kissat, mutta uusia lemmikkejä ette koskaan ota.

Tämä. Ja sopikaa joku kissavapaavyöhyke asunnossa, mieluiten makuuhuone, jonne kissat eivät koskaan pääse + että sinä huolehdit kaikesta kissoihin liittyvästä.

Vierailija
13/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on iso ero onko väliinpitämätön lemmikkejä kohtaan vai aktiivisesti ei pidä lemmikeistä. Eihän sitä tarvitse olla erityisesti kissoja rakastava voidakseen elää samassa taloudessa. Ei miehellä välttämättä ole mielipidettä varsinaisesti puolesta taikka vastaan. Kissa ei juurikaan omaan elämään vaikuta jos toinen sen ruokkii ja hoitaa.

En ole ap ja minusta kissat ovat kivoja silloin tällöin silitellä, leikittää ja ihan vain katsella touhujaan. Mutta ne hiekkalaatikot haisevat karmivalle.

Vierailija
14/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi ette puhu asiasta? Itse olisin enemmän huolissani siitä jos ei ole keskusteluyhteyttä näinkään pienessä asiassa :)

Vierailija
15/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa-akkautuminen on vaihtoehto perhe-elämälle

Sanoisin molemmat kokeneena, että ei niinkään huono vaihtoehto ja voi olla jopa onnellisempaa elämää.

Vierailija
16/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmenee, ettei hän tunnu pitävän niistä? Ilman muuta teidän pitää myös keskustella, mutta käytös voi kertoa paljon.

Vierailija
17/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap ja minusta kissat ovat kivoja silloin tällöin silitellä, leikittää ja ihan vain katsella touhujaan. Mutta ne hiekkalaatikot haisevat karmivalle.

Eivät haise, jos pidetään asianmukaisesti puhtaana.

Vierailija
18/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin haisevat, KUN ihminen ei puhdista niitä riittävän nopeasti ja hyvin.

ULosteet ja virtsahan haisevat, ei mikään yllätys. Sisävessat on pidettävä puhtaana, niitä on oltava riittävästi lemmikkien määrään nähden ja niiden on myös oltava riittävän isoja.

Vierailija
19/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anteeksi ohis, mutta pakko kysyä, että perustuuko käsityksesi kissoista omaan, pitkäaikaiseen kokemukseen vai huhupuheisiin ja ennakkoluuloihin? En siis väitä, etteikö löytyisi myös protestipissiviä (okei, se ei ole koskaan oikeasti protesti, vaan joko elimellinen vaiva tai kissan asuinympäristöstä johtuvaa, mutta protestina sitä onet pitävät) ja öisin metelöiviä yksilöitä, mutta väittäisin, että valtaosa hyvin hoidetuista kissoista ei sen paremmin pissi muualle kuin laatikkoonsa kuin metelöi pitkin öitä. T: kahden übersiistin kissan omistaja, joka saa nukkua kahdeksan tuunin yöunensa aina täysin rauhassa, koska kissatkin nukkuvat yöllä

Joo mutta vaikka onnistuisinkin pitämään kissan tyytyväisenä ja siistinä niin en silti pidä siitä viettelevästä luonteesta. Jos kissasta ei suuremmin välitä niin se kehrää ja pyörii jaloissa kunnes rakastut siihen ja sitten oletkin kissalle kuin ilmaa. En kestä tuollaisia sydämienmurskaajaeläimiä. Lisäksi se leijuva kevyt karva. En tykkää kissoista enkä päästä niitä kotiini, olen kuitenkin monen kissaihmisen kaveri. Koirat eivät ole sen parempia kun niiden ulkoilutusrituaalien kanssa on sitten naimisissa jopa 15 vuotta. Tykkään kyllä eläimistä muilla kuin itselläni.

Vierailija
20/96 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSA KISSA KISSA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä