Sinkut, minkä levyisessä sängyssä nukutte?
Kommentit (45)
140 cm ja ainakin ittelle sopiva.
120 cm sekä parisuhteessa, että sinkkuna.
120 senttiä. Oli käytössä myös silloin kun en ollut sinkku. Mitäpä sitä hyvästä sängystä luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
160 tieteski :)
Ethän sää OO mikään sinkku:)
😄 Oman tietämykseni mukaan olen, jos joku kokee olevansa kanssani niin ois oikeus ja kohtuus että minulle tiedottaisi asiasta. Tavallanhan tää on asianosainen asiassa😆
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
160cm, minä + 3 koiraa. Miehet nukkuu sohvalla.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
160 tieteski :)
Ethän sää OO mikään sinkku:)
😄 Oman tietämykseni mukaan olen, jos joku kokee olevansa kanssani niin ois oikeus ja kohtuus että minulle tiedottaisi asiasta. Tavallanhan tää on asianosainen asiassa😆
OO! Ota mut! :) mullaki 160 cm vuode, eikä rakastettua.
Olen nukkunut koko aikuisikäni 160cm leveässä sängyssä, niin sinkkuna kuin myös parisuhteessa. Mitä sitä sänkyä suotta vaihtamaan pelkän parisuhdetilanteen vuoksi.
160 cm leveä, jonka ostin kun sain sopuhintaan erittäin laadukkaat patjat. Ehkä 120 cm olisi järkevin leveys mutta haksahdinpa tuohon. 80 cm leveä tuntuu nykyään liian kapealta kun joudun olkapääongelmien takia nukkumaan kädet sinne sun tänne sojottaen.
80 cm. Tämä on oikein sopiva leveys eikä kellään muulla ole mitään asiaa sänkyyni nukkumaan tai mitään muutakaan harrastamaan.
80 riittää minulle. Olen herkkäuninen niin yövieraat nukkuvat patjalla.
160. Seksisuhteita on, mutta ketään en oo pyytänyt jäämään vielä yöksi :)
180cm levea on ollut myos sinkkuaikoina. Nyt siina kollottelee mina, mies ja 60kg koira :)
No joo, kimppakiva tietysti erikseen. Muuten ei isoa sänkyä tarvita.