Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette tilanneet itsellenne lastensuojelun papereita niin kuinka

Vierailija
27.05.2019 |

kauan on mennyt ennen kuin paperit on tulleet? Olen odottanut yli 3 kuukautta. Voiko käydä niin, että paperit "häviää" matkalla, jos joku sattuisi huomaamaan, että lastensuojelu tehnyt virheitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa jo kysyä. Itse sain vain yhden sivun täytettäväksi kun olisi pitänyt saada toinenkin ja siksi ei saapunut, tosin tästä tuli viimein ilmoitus. Piti tehdä pyyntö uusiksi. Matkaa paperilla olisi ollut 5 km, mutta koska se oli kirjattu tms kirje, se meni ensin läheiseen isoon kaupunkiin, sieltä Helsinkiin, takaisin toiseen kaupunkiin lähelle, ja lopulta piti hakea kirje postipaikasta, joka oli tk:ta eli lähettäjää vastapäätä. Ja tämä on tosi.

Vierailija
2/3 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa jo kysyä. Itse sain vain yhden sivun täytettäväksi kun olisi pitänyt saada toinenkin ja siksi ei saapunut, tosin tästä tuli viimein ilmoitus. Piti tehdä pyyntö uusiksi. Matkaa paperilla olisi ollut 5 km, mutta koska se oli kirjattu tms kirje, se meni ensin läheiseen isoon kaupunkiin, sieltä Helsinkiin, takaisin toiseen kaupunkiin lähelle, ja lopulta piti hakea kirje postipaikasta, joka oli tk:ta eli lähettäjää vastapäätä. Ja tämä on tosi.

Kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerit tekevät postituksen muiden töiden ohessa. Toisinaan printattavaa on satoja sivuja, joten meneehän siihen aikaa. t: sossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi