Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahalle löyhkäävää voisi laittaa parvekkeelle parvekkeellaan tupakoivien naapureiden kiusaksi?

Vierailija
27.05.2019 |

Alkaa riepoa pahemman kerran, kun ei voi tuulettaa parvekkeen kautta.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne iso Mörkö :)

Vierailija
22/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos muutat savuttomaan taloon? Itse tupakoin ja en usko, että naapurit millään kanankakalla saisi sitä lopetettua. Millään tavalla en ole ylpeä tupakoinnista, vaan häpeän sitä. En edes kehtaa mennä tupakille silloin, jos naapurikin sattuu olemaan pihalla.

Naapureiden hengitysilman pilaaminen ei näytä olevan kiellettyä. Haluan osallistua tähän vapauteen. Voihan olla, että edes yhtä tupakoijaa alkaa vi*uttaa, kun ei voi tuulettaa asuntoaan parvekkeen puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durian hedelmiä rupeat säilyttämän parvekkeella 😂 Löyhkä on taattu.

Vierailija
24/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jos laitat jotain hajuhaittoja, niin minä jätän tuhkakupin palamaan. Se on todella paha ja tunkeutuva haju.

T: tupakoiva naapurisi

Vierailija
25/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kissojenkarkoitusaine on tyrmäävän hajuinen. Ostin Bauhausista, kun naapurin irti oleva katti käytti kukkapenkkiämme paskahuussinaan- ei käytä enää. On luonnonmukainen tuote, mut se haju 🤮

Mut ethän sä sit itekään voi käyttää parvekettas..?

Vierailija
26/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanankakka toimii aina.

Tämä tosiaan toimii, sekä kasveilla että ilman. Kaikkein parhaan tuloksen saat, kun levittelet kanankakkarakeita vatiin ja kaadat lämmintä vettä päälle. Kiroilemisesta päätellen kanankakka häiritsi minun naapurissani asunutta nuortarouvaa aika tavalla: hän alkoi vetää röökinsä ennätysajassa ja lopetti kokonaan auringonottamisen parvekkeella. Muuttivat pois pari vuotta sitten, mutta minulla on vielä asevarasto tallella seuraavia tupakoitsijoita varten.

Suako se kananpaskan haju ei sitte häirinny yhtään?

Jotenkin niin suomalaista, ollaan valmiit maksamaan 100€, ettei naapuri saa 50€.

Vierailija
27/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kananpaskan haju sitten itseään haittaa?

Ei haittaa, kun parvekkeen ovea ei muutenkaan voi pitää auki.

Vierailija
28/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vähän yksinkertainen.

29/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapansilakka Surströmming on paras. Saa parilla eurolla K-marketista tai Cittarista purkin.

En kyllä tiedä, miten itse pystyt sitten siellä olemaan.

Vierailija
30/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösavustimen voit ostaa, alat itsekin sauhuttelemaan, pyydät vielä anteeksi naapureilta etukäteen että tulee savu välillä haisemaan kun ostit savustimen. Sitten vaan odottelet mitä tapahtuu.

Vierailija
31/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiski niitä sumutepullolla, niin että röökit kastuu ja sammuu. Vesi voisi vielä haista jollekin tosi pahalle.

Vierailija
32/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jos laitat jotain hajuhaittoja, niin minä jätän tuhkakupin palamaan. Se on todella paha ja tunkeutuva haju.

Ihan OK minun kannaltani. Oveahan ei kuitenkaan voi pitää auki. Mutta sitten et ehkä sinäkään. Etkä ehkä viihdy parvekkeellasi entiseen tapaan. Kiäh!

Vierailija
33/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanankakka toimii aina.

Tämä tosiaan toimii, sekä kasveilla että ilman. Kaikkein parhaan tuloksen saat, kun levittelet kanankakkarakeita vatiin ja kaadat lämmintä vettä päälle. Kiroilemisesta päätellen kanankakka häiritsi minun naapurissani asunutta nuortarouvaa aika tavalla: hän alkoi vetää röökinsä ennätysajassa ja lopetti kokonaan auringonottamisen parvekkeella. Muuttivat pois pari vuotta sitten, mutta minulla on vielä asevarasto tallella seuraavia tupakoitsijoita varten.

Suako se kananpaskan haju ei sitte häirinny yhtään?

Jotenkin niin suomalaista, ollaan valmiit maksamaan 100€, ettei naapuri saa 50€.

En minä voinut oleskella parvekkeellani, joten minun tilanteeseeni ei kanapommilla ollut mitään vaikutusta. En voinut myöskään pitää parvekkeen puolen tuuletusikkunaa tai ovea auki, koska kun haju oli päässyt sisälle asti, oli aivan turha enää juosta sulkemaan luukkuja.

Vaihtoehdot olivat:

a) Minä olen sisällä ovet ja ikkunat kiinni, ja naapuri tupakoi parvekkeellaan vapaasti yötä päivää.

b) Minä olen sisällä ovet ja ikkunat kiinni, ja naapuri tupakoi parvekkeellaan nopeasti ja v***uuntuneena.

En tiedä, millainen poskenkääntelijävässykkä sinä olet, mutta minulle b-vaihtoehto oli ehdottomasti mieluisampi. Ja poishan nuo lopulta muuttivat syystä tai toisesta, ja nyt parvekkeeni ja raitis ilma on taas minun. :)

Vierailija
34/89 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan OK minun kannaltani. Oveahan ei kuitenkaan voi pitää auki. Mutta sitten et ehkä sinäkään. Etkä ehkä viihdy parvekkeellasi entiseen tapaan. Kiäh!

No ajattelinkin jättää tuhkakupin palamaan ja itse mennä sisälle. Sitten kun tulisin taas nauttimaan tupakasta, niin olisin tietenkin välittömästi tukahduttanut palavan tuhkakupin parvekkeella olon ajaksi. En siis olisi itse kärsinyt.

Vierailija
35/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä aurinkoon lihaa pilaantumaan. 

Vierailija
36/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää sangollinen sieniä ja jätä sanko ilman kantta parvekkeelle. Myös voit lisätä tarvittaessa tilkan vettä. Eipä aikaakaan kun ilma alkaa "raikastua" ympärillä.

Vierailija
37/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallogrilli, hiiliä ja siihen sytytysnestettä. Haisee järkyttävälle.

Vierailija
38/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorian hedelmä

Vierailija
39/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos muutat savuttomaan taloon? Itse tupakoin ja en usko, että naapurit millään kanankakalla saisi sitä lopetettua. Millään tavalla en ole ylpeä tupakoinnista, vaan häpeän sitä. En edes kehtaa mennä tupakille silloin, jos naapurikin sattuu olemaan pihalla.

Minä oon huomannu kun leikin lasten kanssa pihalla, että aina, aina, kun vilkaisen naapureiden parvekkeita (siis taloa) niin aina jos yhdellä tietyllä parvekkeella on naapuri tupakalla niin salamannopeasti pakenee sisälle. Olen vasta nyt muutaman vuoden tässä asuttua alkanut kiinnittää huomiota siihen, että tupakointi loppuu sillä sekunnilla kun sinne katsoo. Varmaan sekin mies sitten häpeää vaan niin järkyttävästi. Ihan mukava mies muuten, heillä on samanikäisiä lapsia, ei siis meidän lapsia katsele vaikka joku voi ehkä selitykseni niinkin käsittää. Liittyy tuohon tupakointiin.

Vierailija
40/89 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädänytä lihakimpale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän