Mitä pahalle löyhkäävää voisi laittaa parvekkeelle parvekkeellaan tupakoivien naapureiden kiusaksi?
Alkaa riepoa pahemman kerran, kun ei voi tuulettaa parvekkeen kautta.
Kommentit (89)
Vihervasureita vaan parveke täyteen, lentää laatta jo pelkästä ajatuksesta
Hapansilakka tai jemmaat kakkavaippoja.
Vähän paha laittaa mitään, kun se häiritsee tupakoimattomia enemmän kuin hajuaistittomia sauhuttajia. Mut mites ois palovaroitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos muutat savuttomaan taloon? Itse tupakoin ja en usko, että naapurit millään kanankakalla saisi sitä lopetettua. Millään tavalla en ole ylpeä tupakoinnista, vaan häpeän sitä. En edes kehtaa mennä tupakille silloin, jos naapurikin sattuu olemaan pihalla.
Minä oon huomannu kun leikin lasten kanssa pihalla, että aina, aina, kun vilkaisen naapureiden parvekkeita (siis taloa) niin aina jos yhdellä tietyllä parvekkeella on naapuri tupakalla niin salamannopeasti pakenee sisälle. Olen vasta nyt muutaman vuoden tässä asuttua alkanut kiinnittää huomiota siihen, että tupakointi loppuu sillä sekunnilla kun sinne katsoo. Varmaan sekin mies sitten häpeää vaan niin järkyttävästi. Ihan mukava mies muuten, heillä on samanikäisiä lapsia, ei siis meidän lapsia katsele vaikka joku voi ehkä selitykseni niinkin käsittää. Liittyy tuohon tupakointiin.
Meidän pienessä taloyhtiössämme oli talkoot. Kesken haravoinnin pihalle levisi vahva tupakanhaju, jota ei pystynyt leyhyttelemään pois, koska tuulenvirettäkään ei ollut. Hajunlähdettä ei näkynyt missään. Lopulta yhden parvekkeen ovi aukesi vähän ja meni sitten hitaasti kiinni: taloyhtiön tupakoitsija oli istunut parvekkeensa lattialla mukamas piilossa ja konttasi sitten sisälle. Ei selvästi halunnut osallistua talkoisiin, muttei voinut olla tupakoimattakaan sen aikaa, että haravoijat olisivat siirtyneet kulman taakse. Päihderiippuvuus on kova joissakin ihmisissä.
Puliukon ruumiin? Niitä löytyy jos on löytyäkseen.
Mä olen AP miettinyt ihan samaa. Mulla alakerran tupakoitsija estää pitämästä parvekkeen ovea tai ikkunoita auki. Kesä on yhtä tuskaa.
Olen pohdiskellut vaikka mitä kostotoimenpiteitä. Tämä asia on oikeasti iso ja ahdistava ongelma tupakoitsijan naapureille. Se tuntuu ihan henkiseltä väkivallalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen AP miettinyt ihan samaa. Mulla alakerran tupakoitsija estää pitämästä parvekkeen ovea tai ikkunoita auki. Kesä on yhtä tuskaa.
Olen pohdiskellut vaikka mitä kostotoimenpiteitä. Tämä asia on oikeasti iso ja ahdistava ongelma tupakoitsijan naapureille. Se tuntuu ihan henkiseltä väkivallalta.
Minä olen ruvennut tömistelemään. Siis kunnolla. Normaalisti en tömistele ja välillä unohdankin että pitää hakata niitä kantapäitä lattiaan, mutta aina kun tiedän tupakoitsijan olevan kotona niin tömisytän. Tiedän että joitain ihmisiä se ärsyttää suunnattomasti. Ja tämä on siis ketjuröökaaja narisevan ovensa kera.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että naapuriin muuttaa tupakoitsija. (Rivi)talo on ollut savuton viimeiset 5 vuotta, mutta nyt on eräs naapureista muuttamassa pois. Ohimennen tapasin jo uudet naapurit ja ainakin toinen vaikutti tupakoijalta. Toivon olevani väärässä. Menee koko kesä pilalle jos sauhuttelevat pihalla.
Miten vaikutti tupakoijalta...kiinnostaa kovasti?
Vaikka ihan vaan sen takia että tiedän sen rassaavan sua. Parasta on ettet voi sille yhtään mitään.