Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tyypit käy luistelemassa, saavat samovaarin lahjaksi ja koko kansa sekoaa - selittäkää miksi

Vierailija
27.05.2019 |

Kai on iso joukko muitakin jotka eivät ymmärrä...?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä joukkohysteriaa se...

Vierailija
2/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit, kyllä nyt oli taas aivan originelli ja tuore näkökulma, vau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset ne on kaikilla, on munkin harrastuksesta tehty ohjelma. Sohvaperunat.

Eikö susta ole kiva kun Suomi on Maailman paras tänä vuonna jossakin? Harvemmin Suomi missään voittaa.

Vierailija
4/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo samovaari teki varsinkin vaikutuksen, siitä 5 pistettä.

Vierailija
5/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi jääkiekko vähempää kiinnostaa, mutta onhan tämä kansan sekoaminen nyt jotenkin hienoa. Kaikki laulaa ja hymyilee ja tanssii. Minä nautin näistä päivistä todella paljon. Ihan sama, miten tyhmä se syy on. 

Vierailija
6/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediahan tuon aiheuttaa, muuten kukaan tietäisi mitään toistensa tekemisistä.

Vierailija
7/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö susta ole kiva kun Suomi on Maailman paras tänä vuonna jossakin? Harvemmin Suomi missään voittaa.

Miksi olisi? En tunne ketään noista pelaajista, en harrasta itse lajia, joten en ymmärrä miksi tuntemattomien ihmisten epäkiinnostavan lajin menestys koskettaisi minua millään lailla. En ole ollut vaikuttamassa menestykseen enkä hyödy siitä mitenkään. Se että heillä on sama kansalaisuus kuin minulla, ei kyllä tee asiasta mitenkään eriä.

Miettikääpä: joku saman maan täysin sulle tuntematon kansalainen tekee positiivisen asian joka ei kosketa sinua mitenkään - olet ihan jee. Joku saman kaupungin sulle tuntematon kansalainen tekee jonkun negatiivisen asian, esim tappaa ihmisen - koetko silloinkin yhteenkuuluvuutta tämän tuntemattoman kanssa, ja vielä enemmän kuin positiivisessa esimerkissä koska hänhän oli vielä samasta kaupungista? Veikkaan että useimmat eivät.. Mutta miksi ihmeessä, eihän tässä ole mitään logiikkaa!

Ei-ap

Vierailija
8/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sekoaa, kun jotkut käy vähän potkimassa palloa nurtsilla.

Massat sekoaa, kun joku raapustelee kansantarinoita ja väittää niiden olevan korkeamman voiman tuotosta.

Vierailija
9/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin ymmärrän, vaikka ei kiekko kiinnostakaan. Antaa ihmisten olla iloisia.

Vierailija
10/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisempaa tuo silti on kuin demareiden tapa jakaa Risto Reipas - palkintoaan!

Vierailija
11/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loogisempaa tuo silti on kuin demareiden tapa jakaa Risto Reipas - palkintoaan!

Mihin tämä nyt liittyy? Hilluuko suomen kansa päivätolkulla torilla kännissä jonkun Ristoreipaspalkinnon takia? 

Vierailija
12/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ap kai väittää että potkupallo on hengastyttävän jännittävää...

Vierailija
13/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumaeläinten epälogisuuksia. Ihmisillä on tarve kuulua heimoon. Ihmiset pystyvät tuntemaan enemmän yhteenkuuluvuutta joukkoon ihmisiä, joita eivät ole ikinä tavanneet, eivätkä luultavasti tule tapaamaan, kuin omiin naapureihinsa.

Samalla tavalla vinksahtanutta kuin esim. uskonto ja nationalismi, jotka ovatkin urheilufanituksen sukulaisia.

Vierailija
14/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? En tunne ketään noista pelaajista, en harrasta itse lajia, joten en ymmärrä miksi tuntemattomien ihmisten epäkiinnostavan lajin menestys koskettaisi minua millään lailla. En ole ollut vaikuttamassa menestykseen enkä hyödy siitä mitenkään. Se että heillä on sama kansalaisuus kuin minulla, ei kyllä tee asiasta mitenkään eriä.

Miettikääpä: joku saman maan täysin sulle tuntematon kansalainen tekee positiivisen asian joka ei kosketa sinua mitenkään - olet ihan jee. Joku saman kaupungin sulle tuntematon kansalainen tekee jonkun negatiivisen asian, esim tappaa ihmisen - koetko silloinkin yhteenkuuluvuutta tämän tuntemattoman kanssa, ja vielä enemmän kuin positiivisessa esimerkissä koska hänhän oli vielä samasta kaupungista? Veikkaan että useimmat eivät.. Mutta miksi ihmeessä, eihän tässä ole mitään logiikkaa!

Ei-ap

”....koskettaisi minua millään lailla.” Hmm, täällä kuitenkin luet JA KOMMENTOIT jääkiekkoaiheista viestiketjua, että......🤷🏽‍♀️

Vierailija
15/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo murha liittyy mitenkään mihinkään?

En minäkään katso kuin finaalipelin, enkä juokse alasti torilla.

Mutta kyllä silti on mukava olo kun Suomi kerrankin on kartalla.

Jos ei ymmärrä tätä niin olkoot ymmärtämättä.

Vierailija
16/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys tulee tässä:

Jos ei ole hauskaa mulla niin ei pidä sitten olla muillakaan.

Vierailija
17/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset sekoaa euroviisuista? Sehän on euroopan musavisa mitä austrlia tekee siellä??

Vierailija
18/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrittäisit ymmärtää erilaisuutta? Me ihmiset reagoimme eri tavalla toisten onnistumisiin. Jonkun mielestä naapurin siskon uusi työpaikka ei hetkauta pätkän vertaa, kun ei edes sitä siskoa tunne. Toinen kokee voimakasta empatiaa ja iloa, kun pystyy kuvittelemaan, miltä tuntuu saada jotain niin tärkeää. Kolmas ei edes halua työpaikkaa, joten hänelle se tuntemattoman ihmisen uusi työ on ahdistuksen ja jopa kiukun aihe.

Viime kädessä kyse on empatiasta, kyvystä asettua toisen asemaan ja osata iloita toisen puolesta. Jotkut vetävät siinä vähän övereitäkin, mutta kun se ei meille suomalaisille ole ihan jokapäiväistä eikä jokavuotistakaan, niin ainakin minä sallin sen ihan hymysuin.

Vierailija
19/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Kylläpä tarjotaan huonoja selityksiä. "Jos sä et tajuu, nii et tajuu."

Tuo ei ole mikään selitys, vaan kirjoittaja ei itsekään tiedä käytöksensä syytä, eikä haluakaan tietää.

Evoluutiopsykologit ovat ihmisiä, joilta kysyisin tämän kaltaista homo sapiens kädellislajin käyttäytymisen syytä.

Vierailija
20/84 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella omansa. Aika originellia kusta alastomana suihkulähteeseen, aiheuttaa useiden tuntien siivousurakka lasinsiruineen ja jopa joutua leikkauspöydälle. USEITA kuulemma HUS:ssa odottelemassa leikkausta, kun idiootit pudonneet korkealta. Siellä sitä on tyhjäpäisen näköisinä heiluteltu räkäkännissä lippua. Tampereella lähteessä tonnien korjaus edessä, jos ei joku vajukki palauta kadonnutta osaa.

Kannattaa miettiä mitä tämä kaikki tulee maksamaan yhteiskunnalle. Ja ihan turhaa puolustella, että onhan meillä vappukin. Kisoja ja tapahtumia on ympäri vuoden; formulat (pienet miehet ajelevat ringissä pienillä autoilla, palkka 100 miljoonaa), kaljakellunnat, festarit jne jne ja jokainen täynnä loota jumissa hilluvia typeryksiä. Milloin ommellaan raajoja ja milloin leikataan silmiä ja muita elimiä. Jokainen voi kustantaa hoitonsa ihan itse.

On tainnut myös unohtua, kuinka paljon mahtaa kustantaa töistä poissaolot? Eli jospa ei aina nillitettäis tuota "Mitä se on sinulta pois"? mantraa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän