Mitä luulet, onko exäsi onnellisempi nyt uudessa suhteessa kuin sinun kanssasi aikoinaan?
Etenkin jos puolisosi aikoinaan jätti sinut tämän nykyisen takia? Uskotko, että hän herää joka aamu onnellisena ja rakastuneena ja asioista ollaan aina samaa mieltä ja yhdessä tehdään hymyssä suin kaikki asiat, lopulta mennään illalla lusikkaan nukkumaan. Hän muistelee kauhulla miten oli kamalaa ja ahdistavaa sinun kanssa, pelkkää tappelua tai sitten vaan tosi tylsää. Nyt kaikki on toisin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että on ja varmaan onkin. Uusi parisuhde mahdollisti lasten saannin, joka oli hänelle suuri toive elämässä. Jos olisimme jatkaneet yhdessä, olisin saattanut päätyä vastentahtoisesti useamman lapsen äidiksi tai suhde olisi loppunut sitten myöhemmin erilaisten näkemysten takia.
Olen myös itse paljon onnellisempi nykyisessä suhteessa, jossa mieheni ei toivo lapsia.
Varmasti on, mutta en usko että hänelle jäi mitenkään paska maku suuhun meidän suhteestakaan, kun ollaan edelleen ystäviä. Olin itse se, joka suhteen halusin päättää. Yksi isoimmista asioista, mikä sai minut haluamaan suhteen päättymistä oli se, että hän on erittäin seksuaalinen ja halukas ihminen ja minä taas en halua seksiä ollenkaan ja ajatuskin siitä ahdistaa. Hän saa nyt uudelta suhteeltaan sen, mitä minä en voinut antaa, joten eiköhän liene onnellisempi. Ei meinattu oikein muutenkaan sopia yhteen, kun aloin pelätä saavani huudot tai tekeväni virheen, josta minulle ollaan vihaisia vielä kahden viikonkin päästä. En itse ole niin herkkä, joten konflikteja tuli muustakin kuin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Ex on lapseni äiti, joka päätti lähteä lapsemme ollessa parivuotias. Halusi elämästään jotain muuta, mutta ei ollut aivan varma mitä. Toisen lapsen ainakin olisi halunnut.
Nyt vuosia myöhemmin useampi hänen suhteistaan on kariutunut ja aika lapselle on jo mennyt ohi.
Itse päädyin naimisiin mukavamman naisen kanssa, jonka kanssa saimme myös lapsen. Elämämme on myös muutoin mennyt reippaasti eteenpäin, toisin kun exälläni. Noh. Itse olen ainakin onnellisempi.
Minun eksäni taitaa kuvitella, että olen surkea ja onneton reppanaluuseri, koska olen ollut ikisinkkuna hänen jälkeensä ja hänellä toinen tai kolmas liitto menossa.
Itse asiassa olen onnellinen ja tasapainossa (mitä en ollut hänen kanssaan) ja minulla on hyviä ihmissuhteita ja hyvä elämä. Ok, en saanut lapsia, joita kovasti toivoin, mutta en taida senkään suhteen olla ainutlaatuinen. Mielummin lapseton kuin lapsia eksän kanssa.
Annoin monoa 12 vuotta sitten, on nyk kolmen lisäpojan isä ja asuu tois puol pallukkaa. Elarit maksaa vaikkei korotuksia ole tehtykään. Ei kauheesti kiinnosta kuin mun ja pojan onnellisuus. Ja koiran. Ja world peace.
Ja joo, täysiverinen narsisti joka lapsen synnyttyä koki itsensä kilpailijaksi ja halusi antaa lapsen pois.
Ihmettelen millä järjenjuoksulla teki vielä kolme lisää?
Kestovauvat....
Ainakin kehittyi tuntosarvet tollasten suhteen. Eikä niittenkään onnellisuus kiinnosta... 😊
Katsokaa ettei kaduta.
On varmasti onnellisempi. Uusi nainen luottaa häneen, toisin kuin minä, joka pelkäsin koko ajan pettämisen toistuvan ja kyttäsin kuin mikäkin hullu. Suhteemme perusta oli aivan palasina, joten pari viimeistä vuotta oli kamalaa molemmille. Piti silti yrittää, en tiedä miksi. Toivottavasti mies oppi jotain, ainakin yhdessä ovat pysyneet pitkään. Ehkä käy edelleen vieraissa, mutta uusi ei tiedä. Tai tietää, mutta ei välitä. Onhan näitä.
Kyllä he ovat onnellisempia. Onneksi.
Yhtä paskasti käyttäytyy nyksäänsä kohtaan kuin minuakin eli en tiedä, onko onnellisempi. Nyxänsä ei ainakaan ole, koska kokee samaa henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa mitä minäkin. Kummasti vaan jaksaa häntä kuitenkin tuo nainen katsella:(
Toivon, että on ja varmaan onkin. Uusi parisuhde mahdollisti lasten saannin, joka oli hänelle suuri toive elämässä. Jos olisimme jatkaneet yhdessä, olisin saattanut päätyä vastentahtoisesti useamman lapsen äidiksi tai suhde olisi loppunut sitten myöhemmin erilaisten näkemysten takia.