Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, onko exäsi onnellisempi nyt uudessa suhteessa kuin sinun kanssasi aikoinaan?

Vierailija
27.05.2019 |

Etenkin jos puolisosi aikoinaan jätti sinut tämän nykyisen takia? Uskotko, että hän herää joka aamu onnellisena ja rakastuneena ja asioista ollaan aina samaa mieltä ja yhdessä tehdään hymyssä suin kaikki asiat, lopulta mennään illalla lusikkaan nukkumaan. Hän muistelee kauhulla miten oli kamalaa ja ahdistavaa sinun kanssa, pelkkää tappelua tai sitten vaan tosi tylsää. Nyt kaikki on toisin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ei ole kenenkään kanssa, kun haluaa vain yhden tietyn naisen, mutta ei saa häntä.

Exäni kaikki suhteet, ovat kaatuneet siihen, kun hän vieläkin rakastaa peruskoulu-ihastustaan.

Mulle hän valehteli, ettei hän enää häneen ihastu, koska ei tiedä missä Iiris on, tai minkä näköinen hän on nykyään, tai mitä hän nykyään tekee.

Mutta erossa selvisi, että tämä Iiris kuuluu hänen kaveripiiriinsä.

Mutta tämä Iiris ei ikinä ole tykännyt Exästäni, muttei exä ymmärrä.

Hän on vasta onnellinen kun saa Iiriksensä.

Vierailija
22/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, toivottavasti on. Minä jätin hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ollut paljon riitoja ja ongelmia mutta yhdessä vielä 25 vuoden jälkeenkin (itse uudessa suhteessa 23v). Nainen on paljon nöyrempi kuin minä, siksi varmaan pärjäävät ja nyt on jo sen verran ikääkin ettei enää jaksa/viitsi vaihtaa. 

Vierailija
24/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvoisesti on, koska me emme sopineet yhteen ja meillä oli paljon riitoja. Ainakin minä olen onnellisempi ilman häntä.

Vierailija
25/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, tai oikeastaan tiedän, että on ja olen oikeasti onnellinen siitä :) Eksäni on hieno ihminen ja tärkeä ystävä, jolle toivon pelkkää hyvää. Vaikka meilläkin oli hyvät hetkemme suhteessa ehdottomasti, silti emme sitten lopulta sopineet yhteen ja olleet onnellisia, vaikka rakastimmekin toisiamme. Nykyisen naisensa kanssa on ollut nyt noin 4 vuotta yhdessä, ja ovat alusta asti vaikuttaneet aidosti olevan match made in heaven. Sitä en sentään usko, että heräävät joka aamu onnensa kukkuloilla, ovat kaikesta aina samaa mieltä ja elävät hymyssä suin 24/7, koska elämä ei toimi niin :D Kaikilla on haasteensa ja ongelmansa elämässä ja myös parisuhteisiin kuuluu vastoinkäymisiä, vaikka olisikin löytänyt elämänsä rakkauden rinnalleen. 

N33

Vierailija
26/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma ole. Viestittelee ja haukkuu nyksäänsä. Not my problem.

Vierailija
27/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ja uskonkin että on, vähintään yhtä onnellinen kun meidän hyvinä aikoina. Minä olin se, joka jätti.

Vierailija
28/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Niin paljon minussa oli vikaa aikoinaan, että pakkohan kaiken on olla paremmin.

Vierailija
29/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten eksilläni menee, ovatko parisuhteessa tai edes hengissä enää - viimeisestä erosin 30 vuotta sitten. Pari eksääni tuli mieleen vielä muutama vuosi sitten, kun kaivelin vanhoja papereitani, ja silloin kyllä ajattelin, että olisi ihan kiva tietää miten heillä menee. Mutta ei minulla ole mitään keinoa eikä suuremmin haluakaan yrittää ottaa siitä selvää. Jos jonkun kosmisen oikun vuoksi joku heistä kävelisi vastaan, niin toki tervehtisin ja kysyisin kuulumiset.

Vierailija
30/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo vuosia, kun exä viimeisen kännitekstarin lähetti, että en tiedä. Tuskin, ellei ole löytänyt parempaa kodin ja talouden ylläpitäjää mahdollistamaan oman alkoholinhuuruisen himopelaajan elämänsä.

Vierailija
31/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Molemmat exäni naimisissa nuorempien naisten kanssa ja toisella parilla jo kolme lastakin.

Vierailija
32/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on. Meillä oli (ja on edelleen) vaikeasti kehitysvammainen lapsi. Hänellä on nyt huoleton arki, helppo olla onnellinen ja rakastaa.

Vierailija
33/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on. Ex on lapseni äiti, joka päätti lähteä lapsemme ollessa parivuotias. Halusi elämästään jotain muuta, mutta ei ollut aivan varma mitä. Toisen lapsen ainakin olisi halunnut.

Nyt vuosia myöhemmin useampi hänen suhteistaan on kariutunut ja aika lapselle on jo mennyt ohi.

Itse päädyin naimisiin mukavamman naisen kanssa, jonka kanssa saimme myös lapsen. Elämämme on myös muutoin mennyt reippaasti eteenpäin, toisin kun exälläni. Noh. Itse olen ainakin onnellisempi.

Vierailija
34/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti onnellisempi, niin minäkin olen. Erottiin ihan syystä. Hän elää nyt sellaista elämää jonka minä olisin toivonut meille ja minäkin elän uuden kumppanini kanssa juuri sellaista elämää jota toivoin.

Ero oli varmasti yksi parhaimmista asioista mitä pystyimme itsemme eteen tekemään.

Vierailija
35/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi, mutta ei taida olla.

Haluaisi minut takaisin, mutta minä olin se jättäjä. Ymmärsi vasta minut menetettyään mitä oikein menetti.

Tämän avioeksän ja nykyiseni välissä oleva ex taas ei ole onnellinen kenenkään kanssa. Hänellä on psyykkisiä ongelmia.

Itse olen onnellisempi. Normaaleja suhteen haasteita on, mutta kukaan ei huuda minulle, jätä kaikkea minun vastuulleni, kyttää mustasukkaisena ja painosta seksiin noin muutamia asioita mainitakseni.

Vierailija
36/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on onnellisempi, kuin löysi uuden naisen harrastuksensa piiristä. Mies pelaa siis jääkiekkoa. Hän usein sanoi seurustelumme aikana, että olen ihan liian fiksu hänelle ja kieltämättä siltä minustakin välillä tuntui. Ja minä hänet lopulta jätinkin, kun en ollut enää onnellinen.

Näin häntä vuosi sitten. Olivat saaneet uuden tyttöystävänsä kanssa lapsen. Vaikutti miehistyneen seurusteluajoiltamme. Minäkin olen onnellisempi uuden kumppanini kanssa. Niinhän se kuuluukin olla.

Vierailija
37/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on onnellisempi, kuin löysi uuden naisen harrastuksensa piiristä. Mies pelaa siis jääkiekkoa. Hän usein sanoi seurustelumme aikana, että olen ihan liian fiksu hänelle ja kieltämättä siltä minustakin välillä tuntui. Ja minä hänet lopulta jätinkin, kun en ollut enää onnellinen.

Näin häntä vuosi sitten. Olivat saaneet uuden tyttöystävänsä kanssa lapsen. Vaikutti miehistyneen seurusteluajoiltamme. Minäkin olen onnellisempi uuden kumppanini kanssa. Niinhän se kuuluukin olla.

Kun* 😁 Ai että kun osaa kirjoitusvirheet ottaa pattiin välillä. /36

Vierailija
38/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei halunnut kuunnella järkipuhetta. Lapset kertovat jatkuvista riidoista ja oireilevat käytöksellään. Uusi mies on kuulemma melkoinen kuumakalle. Viranomaisetkin puuttuneet tilanteeseen.

Mutta tottahan se on otettava hetkestä kiinni kun pi**ua kutittaa.

Vierailija
39/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia exiä ja ihan syystä ovatkin. Ei kiinnosta miten niillä menee. Pitää olla varmaan huono itsetunto jos tässäkin asiassa pitää verrata itseään muihin.

Vierailija
40/48 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exilläni ei ole uusia kumppaneita. Välillä tulee joku hyväkäs, mutta se on äkkiä taputeltu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän