Mies syyllistää ja haukkuu haluttomuuteni vuoksi
Miten te haluttomat olette saaneet halunne takaisin?
Kommentit (45)
Vaimo syyllistää minua kotitöiden tekmättömyydestä, eikä syyllistäminen ainakaan lisää halukkuuttani tarttua moppiin.
Syyllistetty kirjoitti:
Vaimo syyllistää minua kotitöiden tekmättömyydestä, eikä syyllistäminen ainakaan lisää halukkuuttani tarttua moppiin.
Tässäkin hyvä ratkaisu on ero. Saat ihan rauhassa jättää kotityöt tekemättä.
Mun halut on täysin kuolleet. Olemme olleet jo kauan yhdessä ja edes nuorena en ollut erityisen innostunut miehestäni seksuaalisessa mielessä.
Ex-miestäni minulla on sen sijaan fyysisesti ikävä.
Sama täällä.. Viallinen nainen olo..
Syyllistetty kirjoitti:
Sinulle seksi on verrattavissa kotitöihin joita et halua tehdä? Et taida pitää seksistä.
Vaihda miestä. Nainen kaipaa mieheltä mukavia yllätyksiä, huomioimista, joskus jopa uusia juttuja eikä aina yhtä ja samaa. Miehet ovat konservatiiveja, jotka eivät osaa uudistua ja ovat myös muutosvastarintaisia.
Joten vaihda.
https://oikeus.fi/material/attachments/oikeus/lomakkeet/qrsiZqQ9P/avioe…
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.. Viallinen nainen olo..
Etsi tuollainen nro 2 kaltainen mies joka kokee seksin pakolliseksi kotityöksi. Voitte molemmat jättää sen tekemättä sovussa.
Ällistyttävän moni kotitöistä laistava mies haluaisi kuitenkin seksiä. Mites olisi, jos te ukonjuntturat ryhtyisitte vapaaehtoisesti tekemään ne kotityöt ja yllättäisitte vaimonne mukavasti, ihan olemalla nalkuttamalla ja yrittämällä vietellä hänet uudestaan?
Väsynyt, loukattu ja kodinkoneen virassa oleva nainen ei todellakaan syty miehen lähentelyistä. Pysyäkseen ns. lämpimänä naista pitää huomioida JATKUVASTI, JOKA IKINEN PÄIVÄ, KAIKESSA.
On syynsä sille, miksi joillakin on paljon ihanaa seksiä ja suurimmalla osalla surkeaa kinuamista ja epätyydyttävää lahnamakuuta kerran puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun halut on täysin kuolleet. Olemme olleet jo kauan yhdessä ja edes nuorena en ollut erityisen innostunut miehestäni seksuaalisessa mielessä.
Kuulostat tosi rakastavalta puolisolta. Miehenä kokisin tulleeni huijatuksi. Vähän jos sanoisi 10 vuoden jälkeen että "en ole ikinä rakastanut sinua".
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä lisäämäni tähän, että minua ällöttää mieheni fyysisesti. Avioliittomme on muuten ihan OK, tätä varsin vaikea selittää ymmärrettävästi...
Pitää vaihtaa miestä! Kyllä sitä alkaa mahlat virtaan ja housut pyöriin jaloissa ku ihastuu ja tykästyy johonkin uuteen mieheen :D Tiedän mistä puhun. Lähdin kuolleesta avioliitosta liitään ja voi pojat, on sen jälkeen seksi taas maistunut, olen todella innokas petihommissa kun löytyi oikea kohde! Jos ei enää rakasta miestään, ei siinä todellakaan ole mitään haluja enää paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä lisäämäni tähän, että minua ällöttää mieheni fyysisesti. Avioliittomme on muuten ihan OK, tätä varsin vaikea selittää ymmärrettävästi...
Olisiko kannattanut miettiä sitä aikaisemmin, kun kerran tiedät ettet ole ikinä halunnut miestäsi?
Onhan tässä kieltämättä huijattu fiilis. Eikä edes ensimmäistä kertaa samalla tavalla. Ensin aluksi ollaan niin halukasta ja innokasta. Sitten muutaman vuoden jälkeen hyytyy niin että pitää tyytyä omaan kivaan. Onko tuollainen muka reilua?
Jaa jaa, multa eivät ole koskaan halut loppuneet, mutta kylläkin mielenkiinto siihen p*skiaiseen, jonka kanssa olin puolet elämästäni.
Joskus se aluksi ihana mies paljastuu mätämunaksi vasta lasten synnyttyä. Naisen on pakko kasvaa vanhemmaksi ja viisaammaksi ja vastuulliseksi, mutta perheensä lellikuopuspoika ei ehkä kasva koskaan vaan taantuu. Ja koska se on hidas prosessi, sen huomaa vasta pitkän ajan kuluttua, etenkin jos on itsellä kädet työtä täynnä.
Erosimme kun lapset aikuistuivat. Olisi pitänyt erota 15 vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä kieltämättä huijattu fiilis. Eikä edes ensimmäistä kertaa samalla tavalla. Ensin aluksi ollaan niin halukasta ja innokasta. Sitten muutaman vuoden jälkeen hyytyy niin että pitää tyytyä omaan kivaan. Onko tuollainen muka reilua?
Et kertaakaan ole ajatellut, että saattaisit olla edes osasyyllinen puolison halujen vähenemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ällöttää, mutta avioliitto ok. Kuullostaa ihan suomalaiselta avioliitolta.
Mikä aine vie naiselta välittömästi halut ikuisiksi ajoiksi?
V: hääkakun viipale.
Syyllistetty kirjoitti:
Aivan. Samoin menee aloittajan tapauksessa. Ukko ei saa syyllistämällä ap:n haluja heräämään.
Tosin kotityöt ovat kaikkien asukkaisen velvollisuus. Seksin ei sitä pidä olla. Tai ainakin ihmetyttää sellainen kumppani, joka odottaa saavansa toiselta velvollisuusseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävän moni kotitöistä laistava mies haluaisi kuitenkin seksiä. Mites olisi, jos te ukonjuntturat ryhtyisitte vapaaehtoisesti tekemään ne kotityöt ja yllättäisitte vaimonne mukavasti, ihan olemalla nalkuttamalla ja yrittämällä vietellä hänet uudestaan?
Väsynyt, loukattu ja kodinkoneen virassa oleva nainen ei todellakaan syty miehen lähentelyistä. Pysyäkseen ns. lämpimänä naista pitää huomioida JATKUVASTI, JOKA IKINEN PÄIVÄ, KAIKESSA.
On syynsä sille, miksi joillakin on paljon ihanaa seksiä ja suurimmalla osalla surkeaa kinuamista ja epätyydyttävää lahnamakuuta kerran puolessa vuodessa.
Koskas on naisten vuoro huomioida jos miesten on joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Monen naisen seksuaaliset halut ovat pienet. Ensihuumassa ja miehen sitouttamiseksi seksiä on paljonkin, mutta parissa vuodessa monien kohdalla palataan arkeen. Siinä vaiheessa kannattaa todeta tosiasiat ja etsiä seuraava ensihuumassa peittoa heiluttava nainen.
Vaihtamalla miestä.