Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyllistää ja haukkuu haluttomuuteni vuoksi

Vierailija
27.05.2019 |

Miten te haluttomat olette saaneet halunne takaisin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisstandardit kirjoitti:

Syy naisen haluttomuuteen on tietysti aina miehessä. Vaan entäs jos joku mies menisi väittämään, että syy on naisessa ja naisen tekemisissä? Mahtaisi alapeukkua paukkua.

No kyllä se varmasti joskus onkin, mutta miehen vehkeiden toiminta on niin erilaista kuin naisella. Miehelle riittää mikä vaan reikä, eikä miehille ole niin väliä mitä siinä reiän ympärillä on, jos oman eukon ulkonäkö ei miellytä niin pistää silmät kiinni ja kuvittelee siihen jonkun toisen.

Semmoset sieltä. Vai että silmät kiinni vaan ja reikä kuin reikä? Voin kertoa semmosen salaisuuden että se miehen vehje ei välttämättä toimi ollenkaan jos tilanne ei kiinnosta

Vierailija
42/45 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun halut on täysin kuolleet. Olemme olleet jo kauan yhdessä ja edes nuorena en ollut erityisen innostunut miehestäni seksuaalisessa mielessä.

Ex-miestäni minulla on sen sijaan fyysisesti ikävä.

Miksi sitten sinä (ja turhan moni muukin nainen) menee kimppaan miehen kanssa joka ei sytytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alpha male kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävän moni kotitöistä laistava mies haluaisi kuitenkin seksiä. Mites olisi, jos te ukonjuntturat ryhtyisitte vapaaehtoisesti tekemään ne kotityöt ja yllättäisitte vaimonne mukavasti, ihan olemalla nalkuttamalla ja yrittämällä vietellä hänet uudestaan?

Väsynyt, loukattu ja kodinkoneen virassa oleva nainen ei todellakaan syty miehen lähentelyistä. Pysyäkseen ns. lämpimänä naista pitää huomioida JATKUVASTI, JOKA IKINEN PÄIVÄ, KAIKESSA.

On syynsä sille, miksi joillakin on paljon ihanaa seksiä ja suurimmalla osalla surkeaa kinuamista ja epätyydyttävää lahnamakuuta kerran puolessa vuodessa.

Voin kertoa kaikille lukijoille että yksikään mies maailmanhistoriassa ei ole vielä koskaan saanut pil lua tiskaamisesta tai imuroinnista.

Ei tietenkään, eihän seksi ole palkinto kotitöistä. Sen sijaan naisella on sitten seksiin aikaa ja jaksamista, kun mies on tehnyt oman osansa. Mies ehtii nukahtaa, jos minä huutelen, että tulen heti, kun olen saanut pyykit kuivumaan, tiskikoneen tyhjennettyä ja tiskattua paistinpannun.

Jostain syystä minun noin 40% osuus kotitöistä on taannut max kerran kuudessa viikossa seksiä, joskus jopa 4 kk taukoja.

Next idea?

Vierailija
44/45 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun halut on täysin kuolleet. Olemme olleet jo kauan yhdessä ja edes nuorena en ollut erityisen innostunut miehestäni seksuaalisessa mielessä.

Ex-miestäni minulla on sen sijaan fyysisesti ikävä.

Miksi sitten sinä (ja turhan moni muukin nainen) menee kimppaan miehen kanssa joka ei sytytä?

Tyhmyyttään tai ahneuttaan.

Vierailija
45/45 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpha male kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällistyttävän moni kotitöistä laistava mies haluaisi kuitenkin seksiä. Mites olisi, jos te ukonjuntturat ryhtyisitte vapaaehtoisesti tekemään ne kotityöt ja yllättäisitte vaimonne mukavasti, ihan olemalla nalkuttamalla ja yrittämällä vietellä hänet uudestaan?

Väsynyt, loukattu ja kodinkoneen virassa oleva nainen ei todellakaan syty miehen lähentelyistä. Pysyäkseen ns. lämpimänä naista pitää huomioida JATKUVASTI, JOKA IKINEN PÄIVÄ, KAIKESSA.

On syynsä sille, miksi joillakin on paljon ihanaa seksiä ja suurimmalla osalla surkeaa kinuamista ja epätyydyttävää lahnamakuuta kerran puolessa vuodessa.

Voin kertoa kaikille lukijoille että yksikään mies maailmanhistoriassa ei ole vielä koskaan saanut pil lua tiskaamisesta tai imuroinnista.

No kyllä mulla ainakin lämpimät tunteet miestä kohtaan kasvaa, kun huomaan, että hän pyrkii omatoimisesti helpottamaan arkeani. Ja sitä kautta vaikuttaa sitten halukkuuteenkin, kun tuntee itsensä arvostetuksi, rakastetuksi ja toiselle tärkeäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi